Klasický pravoboček
Kontrolor
Jedny z nejpěknějších klik
Italská nádhera
Bronzový nápis ladí na světle s odleskem kol
Zadní lehká brzda
Jojo, stárnu a potřebuju už i podložky pod představcem na jednici..
Malý a přehledný tacháč na drž
Sportovní sedl
Contíky ja rád
Zipp
Elegance v jednoduchosti
Ultegry fungují suprově a nic za to nechtějí
Jednice hotová, nějaký ten kilometr najetý. Všechno funguje, posed naladěn. Kvůli pohodlí přibyla podložka pod představcem a nasazeny 25mm gumy. Holt jsem zfotrovatěl, tak je tam i kazeta s 25z pastorkem. Připraveno na dojíždění do roboty za pěkného počasí 78 km v pracovní dny a víkendové kochačky. Oproti starému EVU je pohodlnější a tužší u středu. Schválně jsem si vybral rám 2019, protože tvarově i geometrií je to za mě jedno z nejpěknějších moderních kol. Jede hezky, motor nestojí za nic. Jelikož s malým nespavým děckem není čas vůbec na nic, tak hromada věcí byla zvolena s ohledem na co nejnižší potřebnou údržbu proto pláště, Shimano pedály atd.
(vloženo 7.3.20)
Značka | Cannondale |
Model | SuperSix Evo ě. generace |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 52 |
Hmotnost | 6985 g jak je na fotkách |
Kliky | Cannondale Hollowgram SISL2 175 mm |
Středové složení | Sting ST-LKBB386 |
Přesmykač | Campagnolo Chorus |
Měnič | Campagnolo Chorus |
Řazení | Campagnolo SuperRecord |
Převodník | Spidering 53/39 |
Kazeta | Shimano Ultegra R8000 11/25 |
Řetěz | Sram PC1130 |
Náboj přední | Zipp 76 |
Náboj zadní | Zipp 176 |
Brzda přední | Planet X Ultralight CNC, špalky Zipp Tangente Platinum |
Brzda zadní | Planet X Ultralight CNC, špalky Zipp Tangente Platinum |
Brzdové páky | Campagnolo Superecord |
Ráfek přední | Zipp 302 |
Ráfek zadní | Zipp 302 |
Dráty | Sapim CX Sprint |
Pedály | Shimano Ultegra PD-R8000 |
Řídítka | FSA K-Force 42 cm |
Představec | Cannondale One, 7°, 110 mm, Ti šrouby |
Sedlovka | China karbon |
Sedlo | Selle Italia SLR Ti ližiny |
Pláště | Continental GP5000 25 mm |
13.7.20 15:59
UPSC: diky :-) hell awaits!
Leon®: 54 v generaci 2 má delší reach i vyšší stack. Navíc díky delší 25,4mm sedlovce je nový model mnohem pohodlnější.
Krásný, ale orančový bylo TOP. Proč přechod z 54 na 52? V geometrii je rozdíl?
5.4.20 12:17
Tohle oko potěší, krásná silnička a poctivej profil, za 5*****
8.3.20 10:55
8.3.20 08:57
Na tomhle rámu nejde postavit nehezký kolo, ani kdyby člověk chtěl. Detaily neřeším, mě mrzí jen to depresivní lakování.
8.3.20 08:13
Ano, některé detaily tam jsou trochu navíc – přiznaná karbonová struktura sedlovky, když jinde není, zátky do řídítek s De Rosa znakem… Třeba to dotáhne v dalším kole…
KOLO moc hezké. Jediné co mě bije do očí je sedlovka. Né, protože je China, ale protože by na kole mnohem víc slušel ať už matný nebo lesklý UD karbon mnohem víc než toto.
Ať dělá kolo co nejvíc radosti a spoustu kilometrů bez starostí! ;-)
morrows: Tak nooski nema HiModa, ty ano. A ty jeho plastovy Zippy nejsou nejlehci. Na hmotnost galuskovy setup stale vede. Ale oba to mate paradni.
Máš to moc pěkný a ty kliky jenom tiše závidím. Hodnocení má na svědomí zřejmě nějaký místní frustrát. Akorát se trochu divím váze, i když to na váhu stvěno asi není. Ta moje velká potvora má na galuskách 6,7. Jinak za 5*
Hele já jsem měl s gp4000 na zadním kole taky problém během 2000km asi 8 defektů pak jsem rezignoval a přešel na contik gatorshell nebo tak nějak a nevím co je defekt :)
7.3.20 19:18
7.3.20 18:48
7.3.20 18:47
Ad Contiky: Mam 25mm verzi, vozil jsme to na treninkovych aksiich.
Zaprve v rezu maji divny profil, viz obrazek. Je to asi, aby dele vydrzely, maji na stredu vic materialu, takze kdyz se sjedou nevznikne asi tak brzo ploche misto. Ale proste se to jizdne chova jak mnohem uzsi gumy, nez 25. Je i naprosto jasne videt, ze sirka stopy kterou zanechavaji je mnohem uzsi nez na 25mm Gatorskin galusce, ktere vozim jinak. A ne, nemel jsem je nejak prefoukane, zkousel jsem ruzne tlaky.
Co se tyka tech tlaku,tak se mi nepovedlo u nich nalezt nejaky sweetspot. Bud je to blato a nepodrzi, nebo to pak zacne uz divne poskakovat.
Dalsi vec je mnozstvi defektu co jsem s nima mel. Nic takoveho jsem nemel s jinou gumou, ani s galuskou. Mozna na nejakem hodne sirokem rafku se chovaji lepe, na tech Aksiich mi to prisla naprosto hruza. Predtim jsem na tech rafcich mel GP Classic, taky 25 a hodnotim je lepe a na tech par tisic km, co jsem na nich najel jsem mel na cca stejnych trasach zhruba stejne defektu, jako s GP5000 na nakych 300km…
Kouba_2005: hodnocení jsem si taky všiml, během chvilky přibyly desítky s jednou hvězdičkou, někdo se nudí a třeba se mu díky tomu večer zadaří, co já vím :-)
zarkow: je to součet cest do a z práce.
deekay: bude to pohodlnější i díky více vysunuté sedlovce s menším průměrem. Když se o sedlo opřu, tak je vidět, jak to pracuje. Kontíky jsou klasika dušové, do bezduší jsem ještě nedospěl. Loni jsem vozil 23 a nebýt kontaktu s ostrým velkým kamenem pod listím, který mi gumu úplně rozřízl, tak bych je jezdil furt. Jen jsou oproti GP4000 užší, ty byly fakt balóny.
Nádhera, to se povedlo. Možná jen tu podložku pod představcem bych zkusil kónickou, třeba by to vypadalo líp.
Hodnocení 3,3? Tomu nějak nerozumím.
Nadherny kolo a super udelany profil i fotky. Radost pohledet, takhle to ma vypadat. Moc se mi to libi tak at dela radost, je videt ze tady to delal nekdo kdo vi presne co chce a jak.jasnych 5*
Nadhera!
@deekay komecne to slysim i od nekoho jineho. Taky mi tak prijdou. Mam je ve 32c verzi a v porovnani s Hutchinson Fusion 5 Performance ve 28c, ktere nahradily, mi prijdou min pohodlne a vratke. Asi by mohly byt pekne odolne.
Včem ti Contiky přišly jizdně nepříjemné. Zrovna o normální verzi uvažuji neb nemám TL ráfky. Díky
Mas to suprovy. Ze je to tuzsi u stredu je parada, ze je to pohodlnejsi… nevim no, EVO 1 mi prisla v tomhle tak akorat, dala vedet po cem jedu, ale nikde me nevyklepala. Nemam rad silnicky u kterych mam pocit, ze mam permanentni defekt, tak doufam, ze to neni stejny pripad :)
Contiky mas TL verzi, nebo normalni? Protoze ty normalni jsem chvili mel, ale prisla mi to tak jizdne neprijemna guma, ze jsem je dal na kola na trenazer.
Marketingové oddělení Cannondale by tě mělo požádat o fotky, jak má vypadat povedená silnice :-)
Těch 78 km je jedna cesta nebo tam i zpět?
5*
velká paráda…trochu me mrzí že jsem SuperSixe prodal…ale tvému nesahal ani po kliky…snad zas začnou dělat tuhle klasiku… prostě nadčasová geometrie… jen tak neomrzí…
scalar: díky, s mechanikem jsme měli heslo, že pěkná a lehká kola se už dělala :-)
milan.v: čína inspirovaná košíkem Arundel Mandible
Radovan84: díky, střed-vrch mám 73 při 175mm klikách. Měl jsem i více popisků k fotkám, ale bf nezklamalo a nezobrazují se nebo jsou nekompletní…
7.3.20 15:41
Jo jo…klasika.
Ten důraz na detail … fantazie. Krásnej profil jako vždy a ačkoliv sem to nečekal tak musím uznat že tohle evo je naprosto top.A to že laťka byla po čertech vysoko :-)
Kolik je rozměr šlapák-vršek sedla?