Barva kola se mi moc líbí, ta matná se blbě myje, ale už jsem si zvykl
kokpit.. omotávka z ali půjde brzy pryč, nic moc kvalita, špatně se motala a každý kus byl jinak dlouhý. Jen je hezká..
Z klik mám radost, designově se mi líbí, váha slušná a řetěz chodí přes náběhy jak po másle.
kazeta 11-28 naprosto vyhovuje mým možnostem
košík z ali :-)
Kolo jsem si pořídil v loňském roce. Byl jsem cca 3 roky bez silničky a už mi chyběla.. Corrateca jsem nikdy nevozil, tohle kolo bylo výhodná koupě v Německu. Po prvních 60 km jsem vyměnil sedlo za osvědčené Arione a tím začala výměna komponentů. Zatoužil jsem po plochých řídítkách, padla volba na Superzero, představec jsem vyměnil za kratší ZERO1, sedlovku jsem zaexperimentoval z Číny (je lehká, hezká, ale lupe v ní a je děsně měkká – v nejbližší době půjde pryč). Postupně jsem zjistil, že kliky Rotor mi taky né úplně vyhovují a šel jsem do Ultegra R8000. V současné době čekám než mi z ali přijde druhý karbonový košík a z eshopu přijdou pláště Tufo Calibra Plus 23 mm. Kolo mi dělá hodně radosti a to je hlavní. Slušela by mu jiná kola, ale ty jsou v současné době mimo rozpočet a ani tato stávající nejsou špatná. Za loňský rok najeto nějakých 4500 km, tak uvidíme kolik to bude letos. Fotky by mohly být jistě 100× lepší, ale nemám na tohle zrovna talent a mobilem taky moc velkou hitparádu neudělám.
(vloženo 9.3.20)
Značka | Corratec |
Model | CCT Team |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | netuším, ale jde to |
Rám | Corratec CCT Team carbon |
Vidlice | Corratec CCT Team carbon |
Kliky | Shimano Ultegra R8000 172,5 mm |
Středové složení | FIRST Ceramic BSA |
Přesmykač | Shimano Ultegra 6800 |
Měnič | Shimano Ultegra 6800 |
Řazení | Shimano Ultegra 6800 |
Převodník | Shimano Ultegra R8000 52-36 |
Kazeta | Shimano 105 11-28 |
Řetěz | Shimano CNHG701 |
Náboj přední | ZZYZX SL straightpull |
Náboj zadní | ZZYZX SL straightpull |
Brzda přední | Shimano Ultegra 6800 |
Brzda zadní | Shimano Ultegra 6800 |
Brzdové páky | Shimano Ultegra 6800 |
Ráfek přední | ZZYZX SL (Alexrims) |
Ráfek zadní | ZZYZX SL (Alexrims) |
Pedály | TIME ICLIC2 |
Řídítka | Deda Superzero 42cm |
Představec | Deda ZERO1 90mm |
Sedlovka | Čína ali |
Sedlo | FIZIK Arione R5 |
Pláště | Continental GRANDPRIX 23mm |
Taky mám Corratec na Tufo Calibra plus (25mm) a taky spokojenost, takže 5
BikerM: to je „feature“ asi, kdyby Ti kolo viselo někde v předsíni jako mně, rodlama nahoru, tak super, po deštivé vyjížďce nebo po mytí stačí pověsit a co se kde v rámu nasbíralo vyteče a pak to větrá a vyschnou všechny zbytečky, tedy kdyby u nás nebylo v té předsíni často +5 celsius, je to jen cesta do domu a odkladiště…
dodoslovensko: popravde netusim jakou to ma mit funkci. Puvodne tam byl gumovy pidi cuflik, kterej jsem omylem ztratil a od te doby tam mam dirku. Kdyz myju kolo hadici, tak tou dirkou vzdy vyleju vodu. :-D
Zaujimava farba . Preco je pri prehadzovacke v rame diera ?
Koukám obecně šli všichni výrobci s barvama a detailama/polepama konečně do sebe a móda křičivých kombinací pomíjela, až pominula… na pohled určitě hezké, ráfkové brzdy fungujou no probs, na správných ráfcích, se správnými špalky a dobrým nastavením, jen těch 23 mm bych měnil za 25/27/28, podle tvaru běhounu a co se vleze, u dobrých plášťů to stejně pojede líp, než tohle, na aero to vliv bude mít velmi zanedbatelný, za mě pochvala před nastoupenou jednotkou.
p@X: nad kotoučema na silnici ani trochu neuvažuji. Čelisťové jsou lehčí, brzdí parádně a nijak mě na kole netrápí. Navíc servis v podstatě nulový. Brzdové špalky na silničce s mým nájezdem měním jednou za pár let. Na hliníkovém ráfku kvalitní špalky brzdí skvěle a než ráfek s mýma kilometrama probrzdím, tak to ho dřív vyměním už jen kvůli tomu, že chci zkusit jiný.
nzg: Jezdím převážně v Německu po super silnicích, na nějaké nepohodlí s 23 mm pláštěm si moc stěžovat nemohu. Možná časem… :-)
9.3.20 20:17
Matná je zlo, ať děláš jak děláš, furt jsou na tom šmouhy.
Je to pěknej stroj, přeji příjemnou zábavu.