CAAD 9

Přidat foto

Už tady byl, ale prodělal trochu upgrade a nastavení. Vážíí to teď 7,8 kilo a sloužíjako druhé kolo. Na to, že je tohliník je icelkem pohodlný. Mix Dura- Ace napříč generacemi, jen přesmyk je stará 9ková ultegra. Vše chodí kupodivu bez problémů. Čínská sedlovka, která je kopií FSA dostala zámek ze Zippu a zatím s ní nejsou problémy. Rám je bez povrchovky a zatím se drží docela ok, ale nejezdím s tím ve vodě a soli. Kolo je s výjimkou klik postaveno z toho, co bylo doma. Bakelitový kolega je vybaven galuskami, kteríé dost rychle ubývají a při jejich ceně se i tenhle švihák teď na jaře dostane častěji ke slovu.

(vloženo 18.3.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m

21.3.20 14:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Honzis
Honzis

21.3.20 11:04

mě už delší čas zajímá, kolik by byl vlastně reálný rozdíl když by někdo vzal starou hlínu vs. top aktuální karbon vs. „nějaký železo“, dal na to stejné komponenty a záplety a vydal se třeba na 5min kopec a pak nejlíp někam na Passo Giau + třeba zvlněné stovka s wattmetrem. Jasně, v nástupu to možná „nejede“, ale když Pantani zajel na Alpe d'Huez to co zajel na výbavě, jaká v tu dobu byla (pominu na kolik to bylo „čistý“) …

Reagovat
cioran-m

20.3.20 22:07

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
morrows
morrows

20.3.20 11:53

cioran: No tak tohle je hodně oldschool, takže pocit z jízdy bude o něco málo lepší, než na starým oceláku. Asi to nebude vyměklým rámem, ale zhýčkaností z moderních tuhých a zároveň i pružných rámů. Kdybys to srovnával s fáčkem, tak je to furt raketa. Tyhle rámy vařili z duralu 6061 a to nebyla nic moc slitina a hlavní problém byla koroze a praskání. Ta CAAD 9 je slitina 6000 – víc křemíku a magnézia vyšší pevnost, menší váha a vyšší mez lomu. Dovolím si kacířskou myšlenku, myslím že ta 9 je v pohodě srovnatelná s tolik opěvovaným Kleinem, jak do váhy, tak zpracováním. Jen tomu chybí ten punc exkluzivity. A cena je samo díky velkoprodukci jinde. Rám není z papíru jako třeba CAAd 7, 10, 12, ale je to rozumnej kompromis tuhosti, váhy i výdrže. Rozhodně to není briketa jako CAAD 4, kterej jsem měl dost dlouho. Ještě poznámka k vidlici – všechny origo vidle ke CAADům byly těžký jako kráva. Tenhle Easton je lowcost – celokarbon včetně patek a kromě prostupnosti jen pro pláště do cca 27 mm (conti 400025) jí není co vytknout. Váha něco okolo 350 g (nezařízla) není ani na dnešek zlá. Rám mimochodem vzadu pobere i 28 gumy.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

19.3.20 22:41

Takže služební stáří, jestli tomu dobře rozumím… Hmm, a co země původu? Tu CX hlínu mám Německou, z eBaye, přišla celkem zanedbaná, jen rám… a nedá se pomalu dohledat jak starou, jen přibližně… ale jede jak z praku i na 33mm CX pláštích, i s blatníkama až k zemi a kdoví v kolika kilech, když tam mám hladké 27 cca mm na celkem obyč hlínách, tak ne cafe-racer, ale málem racer, galdy na karbonech jsem tam nikdy nedal, protoře mini véčka a nemám na výměnu druhé špalky, ale to by asi jelo ještě líp, prostě Němciasi nějak makali a makali až to bylo ono…

Reagovat
cioran-m

19.3.20 20:40

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
tromboonen
tromboonen

19.3.20 11:59

Cio: Starej jako jak dlouho/moc jezdil, nebo starej datem výroby? A je to čistě materiálem, nebo detaily zpracování/spoji atd., že některý hliníky prostě „jedou“.

Nerejpu, jen by mě to zajímalo mám Columbuse retro dojížděcího železňáka, celkem starou německou hlínu CX a „plastovou“ americkou(!) jednici, všechno by to měly teoreticky být ty nejhorší příklady vlastně a přitom všechno jede velmi slušně. Jak tady někdo někde poznamenal, na pláštích nebo galdách závisí víc, než na zápletech, já co jsem si všim tak i než na rámu (do jisté míry, ale dokonce i měřitelné).

Reagovat
cioran-m

19.3.20 11:30

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
tromboonen
tromboonen

19.3.20 09:25

Švihák švihózní, pěkné a stylové…

Reagovat
khonza
khonza

18.3.20 22:48

Je to vážně pěknej stroj.

Čistý hliník se mi líbí – hned bych ho vzal jako náhradu RB RR v brutalu.

No nakonec jsem sehnal brášku toho tvého – Caad9 2010 Jet Black (matte) s Bb30 (dokonce stejná velikost).

Něco na to navěsím (zbylá stará 9s dura) a dám ho sem. Ale tak pěkné to asi nebude.

Reagovat
morrows
morrows

18.3.20 21:11

No, tak vyměklej jsem spíš já:) Rám je tuhej jak sviň. Kolo jede skvěle, ale supersix je úplně jinde s váhou a především neskutečným pohodlím. Tohle je přeci jen uskákanější i na těch balonech. Nebyl by problém se s váhou dostat lehce přes 7 kilo se stejným setupem. Každopádně je mnohem pohodlnější než nebožtík CAAD4, ten byl jak cihla. Rám bez laku se mi líbí v hliníku, u karbonu to vypadá blbě, díky nepravidelnosti vláken, švům… Původní barva i polepy byly fakt hrozný, takže mě ta práce nemrzí. Akorát to není do marastu, na to mám řelezňáka, kterýho snad radši ani fotit nebudu. Kliky se mi kupodivu líbí, i když se k celku moc nehodí. Vypadají furt líp, než ty současný. No a kola jedou fakt výborně, když srovnám s Ksyriama.

Reagovat
miťo
miťo

18.3.20 21:09

Nooski: vždyť to byl vtip. Nicméně u DC brácha pozoruje rozdíl v tuhosti zimáka a jednice.

Reagovat
nooski
nooski

18.3.20 21:06

Miťo: sice mám roční nájezd jen kolem 9000 km ale zase jsem těžké prase s pořádnou silou :-)

Reagovat
miťo
miťo

18.3.20 20:41

Nooski: začni jezdit a uvidíš :-)

Reagovat
nooski
nooski

18.3.20 20:36

Vyměknutí rámu je cypovina. Mám rámy z roku 1996 a 1997 a oba jsou tuhé až dost.

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

18.3.20 20:28

Mně se to líbí, na dvojku dobrý, teda pokud už ten rám není vyměklej. Oproti ostatním nemám problém s klikami, ale rám v surovém stavu by mně vadil.

Reagovat
Honzis
Honzis

18.3.20 18:46

Super, tyhle Dury mě rozhodně neuráží, funkčnost a váha jistě dobrá a v Black éře konečně něco nečerného a jak vidno i s hliníkem jde postavit lehké a elegantní kolo pod 8kg, z dálky se mi líbí víc jak supersix 

Reagovat
miťo
miťo

18.3.20 17:57

Aaaaaaa to neeeeee, koukej tam dát zpět původní kliky :+)

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

18.3.20 17:57

Máš moc hezkou silničku…za plný počet. Jen by mohlo být více fotek.

Reagovat
jecnak
jecnak

18.3.20 16:46

Hezky, elegantni.

Reagovat
morrows
morrows

18.3.20 15:33

No, tušil jsem, že to za ty kliky schytám, ale tenkrát jsem ty starý nikde v kloudným stavu sehnat nemohl a na tomhle kkole na sladěnost až tak nehraju, nestavěl jsem to jako retro, i když už taky je. Nakonec si polepšilo i o brzdy Dury 9000, který jsem po dlouhým váhání přesunul z jednice, kam šly redy.

Reagovat
myreczech
myreczech

18.3.20 14:59

moc pěkný…na ty kliky ses mel asi vybodnout… nějak to k sobě pocitově nesedne…kdyz si je člověk zakryje tak to neruší skoro nic…:-)

Reagovat
deekay
deekay

18.3.20 14:42

Fajnovka :)

Reagovat
gemini
gemini

18.3.20 13:11

kliky mi tam nějak nepasujou, ale na 2ku dobrý:-)

Reagovat
nooski
nooski

18.3.20 13:11

Ten je krásný. Hodí se tu i ty jinak hnusné DA kliky.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Jan D. 0
Derwen 4
easyrider 2
roud 10
Pietro37 1
filipes 9