Už jsem se tu o něm párkrát zmínil.
Ležela se mi doma rámová sada Šírera.
Jednoho jsem měl – Columbus Aelle -než ho synovec zrakvil o auto. Tento z Columbusu není – koupil jsem ho kvůli pár komponentům na jiná kola. Zůstal tedy ležet pod prachem.
Ale nakonec mi to nedalo – a když se sešly nějaké volné součástky a trocha času – poskládal jsem to k sobě.
Trubky asi úplně na vyhození nejsou – Oria Cromo Molibdeno ML25 Prodotto based Mannesmann.
Váha odpovídá spíš komponentům než rámu – necelých 11 kilo (Vidlice Noname ocel, kliky Noname 4hran, kola 32 špic 2mm, pláště Force 25mm, atd…)
Je to trochu větší (seat tube 640 c-t, 600 c-c), ale top tube jen 585, tak se na to vejdu. Spíš na někoho 190+.
Ale ono to nejede úplně špatně – na starý železo.
(vloženo 26.3.20)
morrows: Díky. Od tebe to potěší – tvoje kola jsou parádně sladěné a postavené (i „dvojka“ je pecka). Jsi inspirací pro mou další stavbu (Caad9).
Tohle je stařec na lowend dílech – ani jsem to nechtěl dávat do „biků“.
Máš to moc hezký. Fillet brazing byl top zpracování, Hezkej kousek nostalgie, kdy byl svět ještě v pořádku.
KTento typ geo mněvohovoval, vysoký a krátký, mám Forta z Oria trubek, má zajímavý hranatý středový pouzdro. Máš to hezký.
Mám doma silnici z Oria cr-mo a z Columbus aelle a oria jede IMHO lépe!
Parada. Musim dat starsi silnicku do provozu. Ale packy sh 600 jeste na ramu :-)
26.3.20 11:00
Trubky jsou ty nejběžnější a ve své době nejrozšířenější Mannesman 25 crmo 4. Měl jsem z nich starého Anlena.