Všechno se jednou ojede, tak jsem koupil nový Gebhardty s na zakázku udělaným převodníkem 30T. Původně měla ta 30tka závity, ale trochu se nepovedla rozteč, tak jsem převrtal na 8mm díry a dal šrouby skrz. Taky jsem ho otočil (doufám, že to bude pak alespoň trochu nahazovat), aby mi neškrtal řetěz o příruby a abych je nemusel pak odbrušovat. Jelikož se mi tím posunul o cca 2mm ke středu, hodil jsem pod velkej 2mm podložky abych mezi nima zachoval rozteč. Tím se mi posunula řetězová linka ke tředu, což jsem docela uvítal. Trochu jsem si pohrál s převodníkovejma šroubama a podložkama na míru aby to šlo správně sešroubovat. Kliky jsou po letech docela v kondici, trochu se přeleštily a jedeme dál. S XTR kazetama 11/34 to už nějak doklepem.
(vloženo 1.4.20)
V současném stavu jsem musel odstranit Komaxit z otvorů pro šrouby a přeleštit je, nevešly se mi tam hlavy nových šroubů. Na horní pilu jsou jednopřevodníkový šrouby A2Z, jsou otočený a podložka mezi klikou a převodníkem je 10×14×2. Na prostřední pile je dlouhej šroub Mortop, závit zkrácenej na 10mm a matka A2Z zkrácená o 1,5mm a pod hlavou šroubu podložka 10×12×3, opět to je otočený, tzn. hlavy šroubů zevnitř klik.
pačes: Díky, je to opravdu luxusní práce! Šrouby tam šly v pohodě? Z obrázků z toho toho druhého fóra to vypadá, že se ty otvory pro šrouby podstatně zmenšily.
Krásné kliky i krásné provedení. V originále tedy vypadají lépe, ale sehnat tyto kliky s nepoškozenou povrchovkou je spíše Sci-Fi…
Jak jsi to barvil a jak je dělané to logo?
Parádní! Posunutí řetězové linky je další plus. Ať dlouho slouží!
(P.S.: s kazetou 34z dojedeš do cíle i po pádu a mírném ohnutí háku na šaltr, což se u 12speed systémů s kazetama rozměrů silniční velké pily říct nedá)
2.4.20 00:09
koukam ze u gebhardtu stale stejne, hodne ochoty, hodne prace rozumne ceny ale vysledky proste tak nejak napul… ale jo… tyhle kliky si zaslouzi jezdit!