Chtel jsem zkusit 29 kola , byl jsem rozhodnuty pro novy RB , kdyz se zacal oddalovat termin tak jsem to odlozil na pristi rok. Projel jsem bazary a koupil dva mesice „novyho“ spesla.
Sňatek z rozumu, ale cim dele je doma tak se me zacal vic libit.
2,6 gumy super, ale rad bych i nejake kombo na sucho a bezny jezdeni po okoli. Ma nekdo tip? Uvazuji o Bontager XR4 nebo Vittoria Agarro
(vloženo 7.4.20)
Značka | Specialized |
Model | Stumpjumper Men FSR Comp Alloy 29 |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | XL |
Hmotnost | XX |
Rám | M5 alloy chassis and rear end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, repla |
Vidlice | FOX FLOAT Rhythm 34, GRIP Damper, 51mm offset, 2-position sweep adjust, 15x110mm, tapered alloy steerer, 150mm of travel |
Tlumič | FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, 210x50mm |
Kliky | SRAM NX Eagle, DUB, 170mm |
Středové složení | SRAM DUB, threaded BB |
Měnič | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Řazení | Sram NX Eagle, trigger, 12-speed |
Převodník | Steel, 30T |
Kazeta | SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t |
Řetěz | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Náboj přední | Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h |
Náboj zadní | Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h |
Brzda přední | SRAM Guide R, hydraulic disc, organic pads, Guide S4 4-piston caliper, 200mm |
Brzda zadní | SRAM Guide R, hydraulic disc, organic pads, Guide S4 4-piston caliper, 180mm |
Ráfek přední | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Ráfek zadní | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Pedály | CB |
Řídítka | Spank Spike 800 ,15 mm |
Představec | 60 mm Specialized |
Sedlovka | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, 34.9mm, S: 125mm, M/L/XL: 150mm of travel |
Sedlo | Body Geometry Phenom Comp, Adaptive Edge design, hollow Cr-Mo rails, 143mm |
Pláště | PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" ZADNÍ PLÁŠŤ Purgatory, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss ready, 29 x2.6" |
8.4.20 21:06
Vypadá fajn a v té velikosti i sedí proporce rámu a kol :) K těm bontragerům – já přešel vzadu z Hans Dampfa na SE4 (=XR4 se zesíleným běhounem) a byl jsem příjemně překvapen, jak to frčí (objektivně se mi zlepšily časy na jednom výjezdu, aniž bych se víc snažil). Z kopce mi sedí taky víc, než HD, jen ta odolnost mi nepřijde nic moc. Mám 3 průpichy na běhounu (ale řešit jsem musel jen 1 defekt, protože finish line), tak nevím, jak na tom bude ta XR4..
RB chystá něco novýho?
vili> Představ si, že Canyon Strive má všude 165mm kliky, to bych fakt nechtěl…
5*
Klidne bych svoji 2016 za tenhle menil :-) Jinak k tem B. XR4 – obul jsem na Stumpa ve 27,5 dozadu nedavno, zatim nemam moc otestovano v narocnejsich podminkach, na lokalnich zalezitostech drzi dobre, ale proti Purgatory (tu jsem mel teda 2,3) fakt nejede. Jestli teda chces dozadu neco jezdiveho na sucho, tohle neni dobra volba :-)
Na rekon se vykasli. To je plast na pevny a suchy podklad. Na cemkoli jinem moc nedrzi. Aggresor imho lepsi volba. To kolo by si zaslouzilo lepsi fotky tak nebud analfabet a oprav to :-)
Jj to je takove klišé na foru …tak to nemusi tolik drzet, to uz tam mam .
Dozadu jsem myslel na Rekon 2,4
Mně přijde, že požadavek „aby to jelo“ se vzájemně vylučuje s požadavkem „aby to drželo“.
Můžeš si vybrat kompromis, ale zatím jsem nejel plášť, který by zároveň jel i držel :-).
7.4.20 13:57