Specialized o modelu Roubaix píše:
Hladší je rychlejší. Čím větší pohodlí budete na čtyřhodinové vyjížďce mít, tím více sil vám zbude. Vibrace tlumicí prvky Zertz fungující jako tlumiče na závodních automobilech na modelu Roubaix SL4 absorbují nárazy od silnice a udržují kolo na jejím povrchu. V kombinaci s karbonovým rámem FACT 8r tak získáte velmi tuhý stroj ideální pro spurty.
Co na to já:
Předtím jsem měl hliníkový Diverge a jediné co jsem poznal je váha a tuhost a to Roubaix ještě nemá pevné osy… Když jsem dostal od kamaráda nabídku na tuto pár km jetou přestavbu neváhal jsem. Nádherné, černé, temné, lehké kolo postavené i na horší povrch než je nově položený asfalt…A k tomu jsem fanda big „S“…teď budu lynčován <script(y)> bike-fora :-D počítám s tím…
Za tři roky najeto kolem 600km, na tachometru svítí poslední vyjížďka ze srpna 2018 140km Ostrava – Lysá Hora – Ostrava
Na asfaltu mezi auty se necítím ani mě to nebaví. Je fajn, že to zvládné i šotolinu…Jenže jsem vždycky raději sedl na Enduro i když šlo o projížďku po asfaltové cyklostezce kolem řeky. Rád bych zkusil gravel nebo nějaké rychlé lehké MTB. Kdo dočetl až sem je borec a zaslouží diplom :-D Tento profil Roubaix jsem udělal, abych se časem mohl podívat na svém profilu jaké kolo mi prošlo pod rukama a jako základ inzerátu, kdyby se někomu náhodou líbilo a ocenil by stav nového kola a trošku lepší komponenty než nabízí Decathlon :-D
PS: kolo jsem vytáhl ze skříně ve svého pokojíčku, utřel prach a nafotil. Nemá ani vyčištěný řetěz. Vím, jsem prase. Loni jsem se stěhoval a jen ho převezl a dal do skříně…
(vloženo 15.4.20)
Značka | Specialized |
Model | Roubaix SL4 disc |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 9,1kg (měřeno laicky doma na váze) |
Rám | Specialized SL4 FACT 8r carbon |
Vidlice | Specialized FACT carbon |
Kliky | Praxis Works Turn Zayante 50/34 |
Přesmykač | Shimano Ultegra |
Měnič | Shimano Ultegra |
Řazení | Shimano 685 11s |
Převodník | Praxis Works 50/34 |
Kazeta | Shimano 105 11s 11-32 |
Řetěz | Shimano CN-HG600 11s |
Náboj přední | Vision |
Náboj zadní | Vision |
Brzda přední | Shimano BR-785 160mm |
Brzda zadní | Shimano BR-785 140mm |
Brzdové páky | Shimano |
Ráfek přední | Vision Metron 40 disc carbon |
Ráfek zadní | Vision Metron 40 disc carbon |
Pedály | Shimano M-520 |
Řídítka | Specialized S-Works Carbon Hover +15mm |
Představec | Syntace F109 |
Sedlovka | Specialized S-Works carbon |
Sedlo | Specialized Toupé Comp gel |
Pláště | Mavic Yksion Elite Allroad (UST TR) 700x30C |
18.4.20 10:40
morrows: vypadá to možná divně, ale na bazmeky sere pes, jsou tam jenom pro ozdobu, lay up dělá víc, já je jednou pro srandu i sundal a chovalo se to stejně… rok po tom nastoupily pseudo aero modely s divnejma sedlovkama a hydro kotoučema, páky kilometr před jezdcem, jako nic proti, ale má to mouchy, tohle je na P-R a tečka, to co bylo potom už no commment, vono za pár let bude bahno a tam se to ukáže, poslední cca 2016/17 záznamy vypadaj pozitivně/relativně …
Sorry, ale tohle kolo vypadá hodně zle. Hlavně díky těm elastomerovejm bazmekům a ujetý sedlovce.
ta delka bowdenu u hazky je tedy brutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalni, za to bych se stydel :-)
tromboonen: předek je tak nějak udělaný, aby se mi na tom jelo příjemně :-D je to paskvil s tím MTB představcem, vím…proto je to stavba, že si to lidi ladí ke svému pocitu ne?
milan.v: mrzí mě, že jsem tě takhle navečer rozhořčil :-D
To All: co je s tou sedlovkou?
Jestli tomu dobře rozumím, tak je veškerá ta snaha s profilem kvůli brzkému inzerátu?
Pokud ano, je to šmejdovina jako v ostatních případech …
Chvilku jsem na to zíral jestli jsou to vůbec reálný kola, jestli to nejsou nějaký zmenšeniny :-)
Sere pes na poslední foto, tam stíní nějaká polomotorka s rodlama přes půl cesty, ALE: SL4? jsi trochu tvořil, ne? Ta kotoučovka vepředu a sedlovka s poštěvákem? Nic proti jestli se Ti to líbí, ale já pořizoval SL4 specificky aby to bylo poslední tamto kolo co ještě není převlečenej tarmac…ten předek jsi přetvořil, nebo to takhle existuje? Nekritizuju, ptám…