Tohle se mi fest líbí a jestli půjdu do Project One, tak to bude vypadat hodně podobně.
(vloženo 21.4.20)
28.4.20 10:02
Klika to byla, být to tříštivá zlomenina, tak na to nechci ani pomyslet:( RTG plánuji až tento týden, ale s tím jak to zatím vypadá, se na to možná vykašlu úplně a ukončím neschopenku sám.
A děkuji za přání, když bych opět lehnul, tak by to byla velká smůla a navíc na novém kole:)
27.4.20 18:36
To co popisuješ je zlá, zlá, nepěkný případ! To si snad nedovedu ani představit. Fuj tajbl, velebnosti :(
Mě se to stalo minulý pátek. Klička zlomená, ale u sebe. Dostal jsem ortézu a nechal to dva dny v klidu. Pak jsem ji sundal a zkusil normálně fungovat. Občas to pekelně zabolí, ale už se sám oblíknu (tričko!), dojdu si na nákup, umyji nádobí a dnes jsem zkoušel opravit pračku. Kolo by už taky šlo, ale nechci to zase přehánět. Funguji trochu přes bolest a hlavně to protahuji, nenechám zakrnět a ochabnout svaly. Rehabka je potom mnohem horší než samotný úraz. Na bolest jsem ostatně zvyklý jako každý správný závoďák:)
27.4.20 15:53
cio: no tak jasně, tu konzervu ber s velkou nadsázkou:) Bylo mi naprosto jasné, že to strháš i z trenkama a proto jsem to tam napsal. Jak už jsem jednou psal. Myslím, že máš dost dobrý přehled nejen o kolech, ale i tak všeobecně a proto mě tvůj názor, i když je jiný než můj, nikterak nedráždí a naopak si nad ním rád podumám. Teď mi přišlo toto: https://www.trekbikes.com/…tap/p/28013/ a těším se, až to sem dám, jak mi vypereš žrádlo:)
Bohužel jsem měl crash a srůstá mi klička a tak se na tu krabici s kolem mohu jen dívat, ach jo…
27.4.20 13:26
27.4.20 13:23
25.4.20 21:59
25.4.20 21:38
25.4.20 09:23
24.4.20 23:22
danielh: jo, jako designové cvičení fakt pěkné, promyšlené a vymakané, barva super, ale kolo je to hnusné :)
22.4.20 19:59
22.4.20 15:29
22.4.20 14:24
orm: Jj, náhrada za stávající kolo. Propel je naprosto v pohodě, ale je tam spíše tlak ze strany zaměstnavatele. Ono by mu to tedy bylo naprosto jedno, kdybych pro něj nedělal i nějaké propagační akce. No a tam není moc vhodné, když jezdím kolo konkurenční značky:)
novas: Hele jedno bílý mám, použitej Alu CX/zimák/dojižděč a špinavej byl, ale stačilo jenom umejt plus vzít hadrem a ředidlem a je na tom líp, než skoro černokněžník z US of A (ale i ten má malinko červený)..... a bělogvardějec je z Německa, je na něm napsáno „The Cross Bike Pioneer“ a je to Centurion… mám chuť tam přidat další dekálu před a za to logo, aby tam bylo „My vather was a“ CENTURION „in the Jevusalem Gavison“ … https://www.youtube.com/watch?… Biggus Dickus a Incontinentia Buttocks už se tam asi nikam nevleze… Možná Full Monty by se tam dalo vmáčknout.
dodoslovensko: Jenže kup si bílý kolo. Za pár let to bude tak zasiflené až běda, Ideálně bílý matný. :)
ferlikster: No ty drazsi Aeolusy stojej k 60–70k :) Ale neni vahovej limit a jestli je menej bez jakychkoli potiizi, tak to je dobra sluzba, navic se tusim porad vyrabej v USA.
A PorjectOne taky lakujou v USA, v nejakym videu rikali, ze je to zabere cca jednoclovekouvou osmihodinovou smenu.
Je to pekne .Celkovo podla mna je cervena najkrajsia farba hned po bielej . Mozno keby to malo farbu RUBY RED = viacej super . Dakto tu ma Trek ruby red = super krasna farba .
U mě zatím vedou takový ty měňavkový bavy. Ale i tohle je hodne pěkný, jen bych dal přednost nápisu TREK třeba matnou červenou.
21.4.20 16:15
ferlikster: jsou to taková kvalitní, bytelná kola. Nic moc lehkého to není, tuším něco přes 1700gr, ale drží jak šlak a moc hezky jedou. XXX verze jsou o dost lehčí, ale stojí dvakrát tolik. Bonus je, že pokud nějaké kola od Bontrager rozšťípeš, a to i svou vlastní vinou, tak dostaneš nová. Hezká služba
DaD, tak o rukavicích a růčo řazení vepředu jsem ještě neslyšel, to je teda Sodoma Gomora, ale po tom bordelu, co udělá korona v silniční závodní sezóně a celkově v mnoha zemích možná takové věci budou populární, hlavně aby nebyly povinné čuchometry, jak se tomu říká na stavbách :)
Jinak je to pěkné, i ta červená i ta stealth varianta jenom s kouskem červené, i když malinko víc by jí tam být mohlo…
vrazdit: Jj, ta červená se opravdu povedla a sluší mu. Ostatní barvy jsou příliš nevýrazné i pro mě.
mr.antik: Robotická nikoliv, ruka je ruční. Dokupuje s k tomu rukavice se speciální kluznou plochou, kterou máš v kapse dresu. V případě potřeby si ji navlečeš a ručně řetěz přesuneš na požadovaný převodník. Zručnější jedinci to dávají i za jízdy a nemusí proto zastavovat a z kola slézat. Ti mají následkem toho ve výsledku i o dost lepší rychlostní průměry a to jak v trénincích tak hlavně v závodech.
No a jak to teda přesmykuje? Ručně jako minulém století nebo tam je nějaká skrytá robotická ruka v sedlové trubce?
DaD: v té celočerné verzi je to úplně škaredé, ta Ferrari monopostová vizáž tomu dává aspoň trošku opodstatnění jako rychlému modernímu kolu a je to snesitelné…
Madona je famozni, ve vetsich velikostech teda moc ne… ale to zadny kolo.
Nejde mi do ale hlavy, proc do tak drahyho stroje montuji tyhle kola: „Bontrager Aeolus Pro 5“. To jsou tak dobry? Jsou za 33k a davaji je na Madony od SL7 po SLR7… (a to je mezi nimi cenovy rozdil 70k).
morrows: Tohle neni moped, je to normlani kolo, jinak beterie pro prehazovacku je patrne pod tim cernym plastem co je videt na vnitrni dolni ramovy trubce. U karbonovyho Checkpointu mam stejnou „skrys“.
Pěkná raketa a uměl bych si představit mít ji doma, ale i na mě je to už trochu moc Ferrari. A co se týče bezpresmyku, tak to si zase já dovedu lehce predstsvit. Zvlášť na silnicce mě to vždycky hrozně sralo. Na hořáků si to nemůžu vynachválit a na budoucí silnici to půjde taky, ale spíše 12s. Tam už by bylo 11 pastorku dost kompromisem.
21.4.20 14:01
v tý červený to prostě vypadá mohutně… je to hezký, ale od poholedu už je to prostě fakt pro dobrý švihače :-)
Kua, chlapi, vždyť je to je normální současná Madone. Co máte s tím e-bikem? Třeba tady:
kolo prostě hnuuusné ale osvědčená Ferrari red s černou snad ani nemůže vypadat špatně, jako objekt to vypadá docela OK :)
to je strasne nehezky, asi se ze me stava konzerva na klasicke kulate trubky…
doubeq: Tento systém používají už několik let a to i na HT biku. Funguje to v pohodě. Na silnici téměř bez údržby.
Jako hezký, ale nebude to časem a prachem vrzat, když je vidět tolik jednotlivých dílů zapadajících do sebe? (třeba foto č.3) a údržba tlumení toho členu horní / sedlová trubka bude taky pecka.
novas752: To ale nemeni nic na to, ze mi to nejde do hlavy. Navic kdyz tam je videt i „navarek“ na presmyk.
Zajimave, ale jedna vec mi nejde do hlavy. Bezdratove razeni chapu, ale to bezpresmykacove mi proste hlava nebere.
Taky se mi libi.