Šperk ze Švýcar

Přidat foto

Krásná práce, už se těším na jeho instalaci na Anthema a zejména jeho funkci ;)

(vloženo 30.4.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Lukster
Lukster

4.5.20 17:22

Zdar, tak jsem to nainstaloval a zadek pěkně přitvrdil, ale vidlice je buď zamčená, nebo plně otevřená. Někde jsem četl, že se v roce 2018 dělal update vnitřku vidle.. Ale nevadí mi to, hlavní je zadek, vidlice může pěkně zobat jak má ;-)

Reagovat
Lukster
Lukster

1.5.20 09:48

No super, dneska/zítra jdu na instalaci!

Reagovat
Lachtis
Lachtis

1.5.20 05:13

Kontroloval jsem vidli a ma uz taky FIT 4, model performance elite. A druha poloha funguje :-)

Reagovat
Lukster
Lukster

30.4.20 22:32

Lachtis: U té Orbey píšou o FIT4 vidli, což mám (Performance elite – model 2020). Ty máš kolo z roku 2017, takže vidle je asi taky tak nějak – nevím teda, kdy FOX přišel s FIT4 – tam to tedy může být jinak…

Reagovat
Lachtis
Lachtis

30.4.20 22:26

Lukster: nene, nevím teda, jak ostatní vidle, ale moje, stejně jako tlumič, při druhé pozici rozhodně přituhne a je to znát! Ono bacha, vím, že byly s některými vidlemi problémy, že právě na tu prostřední polohu to nedovřelo a zůstaly otevřené… Nebo pak, že nebylo dostatečně utažené lanko a to se mi jednou taky stalo. Byla by to jinak škoda, mít jen open a lock! Ten drive je hodně dobrý, když nechceč úplně zamknuté pružení, ale chceš, aby to přesto pružilo s přiškrcením.

Reagovat
Lukster
Lukster

30.4.20 22:18

Pipni: o tomto jsem nevěděl, na druhou stranu vidím cenu 3500 :-).

Koukal jsem ale do manuálu a tam píšou, že u FOX vidlic s FIT4 se při prostředním nastavení chová vidlice jako plně otevřená, měl jsem za to, že ta taky přitvrdí. I když jak nad tím přemýšlím, tak je to vlastně dobře, že vidle zobe :-)

Reagovat
Lachtis
Lachtis

30.4.20 22:16

Nemáš zač, budeš spokojený :-). Já to na svém fullu používám strašně moc, chtěl jsem vždy jeden lock na vidlici a tlumič. A tenhle je fakt precizní a bezchybný, sice máš dva další bowdeny, ale ten komfort… :-) Na asfaltu si to komplet zamknu a full je prakticky HT. V méně náročném terénu jezdím na drive, no a s open to hezky žehlí :-). Páčka v kombinaci s dobrou vidlicí a tlumičem je fakt super věc a oboje funguje skvěle a hlavně bezchybně.

Reagovat
snas89
snas89

30.4.20 22:14

pipni: ja to znam:)

nechci te presvedcovat…navic je to debata jen o osobnich preferencich:)

Ale za mě: jak anthem, tak fourstroke mají dost efektivní tlumení,takže není potřeba je často zamykat.

pak mačkáš páčku k teleskopu častěji než zamykání a ergonomicky je ji lepší mít přímo na palec bez jeho vykloubení.

Ale chápu, že jestli má někdo houpačku a musí zamykat/odemykat každou chvíli, tak to chce mít takhle.

Navíc ještě pořád dnes spousta lidí na xc ten teleskop nedocení…

Reagovat
Lukster
Lukster

30.4.20 22:06

Lachtis: skvěle, díky moc za aktivitu! Dobrá práce :-)

Reagovat
Lachtis
Lachtis

30.4.20 21:48

Vychozene to neni, fotky ted v noci… fungije krasne a presne, jak jsem psal, nikdy zadny problem, zadrnuti nebo cokoliv jineho proste neznam. Jednou rocne jen preventivne menit lanka a bowdeny, tot vse :-)

Reagovat
Lukster
Lukster

30.4.20 21:42

Jojo, to tam mám originál od Foxu, takže jen vyměním pačku a zkrátím bovdeny atd…

Reagovat
pipni
pipni

30.4.20 21:41

snas89: Lepsi je to naopak a v jednom – https://www.orbea.com/…opper-remote

Reagovat
strtom
strtom

30.4.20 21:30

Je to super, ale ještě jsem musel vložit do bovdenu štelovaní.

Reagovat
Lukster
Lukster

30.4.20 20:55

Tak zatím vede KS Integra sl, ta je trochu levnější a funkčně prý stejná. Akorát jsem na Focusu měl KS taky a tak byl vakl do boku (otáčení sedla) docela velký a to bylo jeto jen chvíli

Reagovat
snas89
snas89

30.4.20 20:52

Na epicu jsem vozil KS Integru, 100mm zdvih. Možná už dělají víc. Je dražší, ale bezproblémová a vakl minimální a za roky neměnný.

Bral bych ji jako etalon. Běž do ní:)

Anthema tak rozhodně posuneš o level dál..a dolekopcom taky:)

Reagovat
Lukster
Lukster

30.4.20 20:49

Přesně tak, dole se udělá pěkně místečko pro ovládání teleskopu, o kterém uvažuji docela silně. Akorát výběr v průměru 27,2 moc není. Jsem zvědav na tu novou DT Swiss;)

Reagovat
snas89
snas89

30.4.20 20:37

pipni: pod řidítka patří páčka na teleskop, já bych tady bral naopak jako velký plus, že je nahoře:)

Reagovat
Lukster
Lukster

30.4.20 20:36

Lachtis – vychozené to tam nijak není? Kouknes? Dík

Reagovat
Lachtis
Lachtis

30.4.20 20:19

nikdy jsem nenamazl, nikdy jsem neměl problém. 3 roky na kole, mnoho závodů, asi tak :-)

Reagovat
Lukster
Lukster

30.4.20 20:08

Mám dotaz – tu osicku,co tam jezdí v té „dráze“, mažete ji, nebo ji mate na sucho? Dik

Reagovat
pipni
pipni

30.4.20 20:01

Squidlock od Orbeii je hezci protoze je pod riditky:) Skoda ze to nedelaj na I-spec nebo matchmaker.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

30.4.20 18:57

Nejlepší!!! mám na svém Fourstroku. Zkoušel jsem fox, rock shox, ten twinlock nebo jak se jmenuje od Scottu, ale DT je prostě DT. Funguje vždy a perfektně, páčka vypadá moc hezky a nikdy žádný problém :-).

Udělals dobře, budeš spokojený :-)!

Reagovat
Lukster
Lukster

30.4.20 17:40

Jsem fakt zvědav.

Jojo, vrátil jsem jej, měl křivou zadní stavbu, komunikace z Německem byla nadlouho a tak tam moc šance na náhradu celého rámu nebyla.

Reagovat
plzakj
plzakj

30.4.20 16:43

Jo, funguje super. Oproti puvodni Fox z 2015 strasnej rozdil. Ty jsi dal Focus pryc a mas Anthema?

Reagovat

Další galerie z kategorie

puka 12
FreeBoy 11
kandik psi zub 27
Fildazmoravy 13
jezour 39
Florenc 21