Krásná práce, už se těším na jeho instalaci na Anthema a zejména jeho funkci ;)
(vloženo 30.4.20)
Zdar, tak jsem to nainstaloval a zadek pěkně přitvrdil, ale vidlice je buď zamčená, nebo plně otevřená. Někde jsem četl, že se v roce 2018 dělal update vnitřku vidle.. Ale nevadí mi to, hlavní je zadek, vidlice může pěkně zobat jak má ;-)
Kontroloval jsem vidli a ma uz taky FIT 4, model performance elite. A druha poloha funguje :-)
Lachtis: U té Orbey píšou o FIT4 vidli, což mám (Performance elite – model 2020). Ty máš kolo z roku 2017, takže vidle je asi taky tak nějak – nevím teda, kdy FOX přišel s FIT4 – tam to tedy může být jinak…
Lukster: nene, nevím teda, jak ostatní vidle, ale moje, stejně jako tlumič, při druhé pozici rozhodně přituhne a je to znát! Ono bacha, vím, že byly s některými vidlemi problémy, že právě na tu prostřední polohu to nedovřelo a zůstaly otevřené… Nebo pak, že nebylo dostatečně utažené lanko a to se mi jednou taky stalo. Byla by to jinak škoda, mít jen open a lock! Ten drive je hodně dobrý, když nechceč úplně zamknuté pružení, ale chceš, aby to přesto pružilo s přiškrcením.
Pipni: o tomto jsem nevěděl, na druhou stranu vidím cenu 3500 :-).
Koukal jsem ale do manuálu a tam píšou, že u FOX vidlic s FIT4 se při prostředním nastavení chová vidlice jako plně otevřená, měl jsem za to, že ta taky přitvrdí. I když jak nad tím přemýšlím, tak je to vlastně dobře, že vidle zobe :-)
Nemáš zač, budeš spokojený :-). Já to na svém fullu používám strašně moc, chtěl jsem vždy jeden lock na vidlici a tlumič. A tenhle je fakt precizní a bezchybný, sice máš dva další bowdeny, ale ten komfort… :-) Na asfaltu si to komplet zamknu a full je prakticky HT. V méně náročném terénu jezdím na drive, no a s open to hezky žehlí :-). Páčka v kombinaci s dobrou vidlicí a tlumičem je fakt super věc a oboje funguje skvěle a hlavně bezchybně.
pipni: ja to znam:)
nechci te presvedcovat…navic je to debata jen o osobnich preferencich:)
Ale za mě: jak anthem, tak fourstroke mají dost efektivní tlumení,takže není potřeba je často zamykat.
pak mačkáš páčku k teleskopu častěji než zamykání a ergonomicky je ji lepší mít přímo na palec bez jeho vykloubení.
Ale chápu, že jestli má někdo houpačku a musí zamykat/odemykat každou chvíli, tak to chce mít takhle.
Navíc ještě pořád dnes spousta lidí na xc ten teleskop nedocení…
Vychozene to neni, fotky ted v noci… fungije krasne a presne, jak jsem psal, nikdy zadny problem, zadrnuti nebo cokoliv jineho proste neznam. Jednou rocne jen preventivne menit lanka a bowdeny, tot vse :-)
Jojo, to tam mám originál od Foxu, takže jen vyměním pačku a zkrátím bovdeny atd…
Tak zatím vede KS Integra sl, ta je trochu levnější a funkčně prý stejná. Akorát jsem na Focusu měl KS taky a tak byl vakl do boku (otáčení sedla) docela velký a to bylo jeto jen chvíli
Na epicu jsem vozil KS Integru, 100mm zdvih. Možná už dělají víc. Je dražší, ale bezproblémová a vakl minimální a za roky neměnný.
Bral bych ji jako etalon. Běž do ní:)
Anthema tak rozhodně posuneš o level dál..a dolekopcom taky:)
Přesně tak, dole se udělá pěkně místečko pro ovládání teleskopu, o kterém uvažuji docela silně. Akorát výběr v průměru 27,2 moc není. Jsem zvědav na tu novou DT Swiss;)
pipni: pod řidítka patří páčka na teleskop, já bych tady bral naopak jako velký plus, že je nahoře:)
nikdy jsem nenamazl, nikdy jsem neměl problém. 3 roky na kole, mnoho závodů, asi tak :-)
Mám dotaz – tu osicku,co tam jezdí v té „dráze“, mažete ji, nebo ji mate na sucho? Dik
Squidlock od Orbeii je hezci protoze je pod riditky:) Skoda ze to nedelaj na I-spec nebo matchmaker.
Nejlepší!!! mám na svém Fourstroku. Zkoušel jsem fox, rock shox, ten twinlock nebo jak se jmenuje od Scottu, ale DT je prostě DT. Funguje vždy a perfektně, páčka vypadá moc hezky a nikdy žádný problém :-).
Udělals dobře, budeš spokojený :-)!
Jsem fakt zvědav.
Jojo, vrátil jsem jej, měl křivou zadní stavbu, komunikace z Německem byla nadlouho a tak tam moc šance na náhradu celého rámu nebyla.