Rok poté
Rok poté
Kolo mám měsíc první silniční kolo.Trocha štelování kratší předtavec 90tka a sedlo jako hrnec na prde…Na spd sem si chvilku zvykal. Kolo je raketa moc baví stoupaní se stalo zábavou ne utrpením.Sjezdy jedna basen jen ty ceské silnice to je..
(vloženo 1.5.20)
Značka | Canyon |
Model | Endurace CF SL Disc 8.0 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 8,10 Neváženo |
Rám | Canyon Endurace CF SL Disc Materiál: Karbon. |
Vidlice | Canyon FK0086 CF Disc Materiál: Karbon Sloupek: 1 1/4" |
Kliky | Shimano Ultegra R8000. |
Středové složení | Shimano Pressfit BB72, |
Přesmykač | Shimano Ultegra R8000, |
Měnič | Shimano Ultegra R8000 SGS |
Řazení | Shimano Ultegra R8020 2s a 11s |
Převodník | Shimano Ultegra, FC-R8000 52/36 |
Kazeta | Shimano Ultegra HG800 11-34 11s |
Řetěz | Co měsíc jiný... |
Náboj přední | DT_swiss 370 |
Náboj zadní | DT_swiss 370 |
Brzda přední | Shimano Ultegra BR-R8070, Flat mount Hydraulické |
Brzda zadní | Shimano Ultegra BR-R8070, Flat mount Hydraulické |
Brzdové páky | Shimano Ultegra R8020 2s a 11s |
Ráfek přední | DT Swiss E 1800 Spline db Materiál Ráfku: Hliník Výška Ráfku: 23 mm Vnitřní Šířka: 20 mm |
Ráfek zadní | DT Swiss E 1800 Spline db Materiál Ráfku: Hliník Výška Ráfku: 23 mm Vnitřní Šířka: 20 mm |
Dráty | DT aero comp wide straightp |
Pedály | Shimano Ultegra, PD-R8000 |
Řídítka | Canyon H17 Ergobar AL Materiál: Hliník Tvar: Ergo Reach: 70 mm Drop: 130 mm |
Představec | Canyon V13 90. +/-6° |
Sedlovka | Canyon S15 VCLS 2.0 CF Materiál: Karbon/Fliphead Hmotnost: 220 g |
Sedlo | Fizik Aliante R5 |
Pláště | Schwalbe Pro One Evo Super Race. TLE 622 x 25 mm |
Zdravím, parádní kolo ! Mám stejné v černé. Tu hlučnost řeším taky :( Jen se zeptám, vyřešila by to koupě nové přehazky za Duru ?
TomiB: dík, místo kde zůstane ráfek na háku mám celkem na háku, stejně jsem to měl jen naohýbané ze svářecího drátu nebo tak něčeho, na dubovém trámku, tohle by mělo fungovat líp, po dějakém malém přemlouvání možná…
Pláště s béžovýmy boky na MTB netuším, něco jako WTB existuje a všichni to tady jakž takž chválí? Ale na silnic 27 mm Challenge Strada nebo Paris Roubaix, ty jsou možná 28, nevím, já mám na Mavicech poměrně úzkých i ty Strady š 28, s latexovými zelenými dušemi Michelin, ty jejich tenoučké červené rupnou v tom objemu… a první nasazení bude krušné mydlit patky pláště tekutým mýdlem… pak to nabušit, klidně napřed s butyl obyč dušema a druhý až třetí den už se to o nějaký milimetr zvětší… brát vyšší TPI, jsou velmi odolné a přitom dobře valí a dobře drží. malinko váží, protože kaučuk, ale to je na endurance kole jedno, pár gramů… Ještě Vitorky tuším nějaké jsou s béžboky, já mám takové galdy od nich a jednou taky slušně.
To je matným lakem. Já si TCRko rozleštil do pololesku a mytí je nyní snažší.
Výrazná je, ale pěkná…mohl bych vyprávět co je všecko na laku vidět, mám černé a tam je vidět ale opravdu úplně všechno
Děkuji měřím 190.cm barva je to výrazná bohužel je na ní vše vidět. Třeba kapky mastnoty při čištění převodniku se špatně dostávají dolů jak je to matný.
Tato oranžovo červená je moc pěkná, ať ti jezdí ku spokojenosti.
Jak jsi prosím tě vysoký? Díky
Ale nemohu doporučit černá plastová krytka je vychýlena a nesedí přeně uprostřed kolo se naklání.
Decentní a promyšlená kombinace barviček, na Canyon obzvlášť povedená, akorát za mě by tam sedly pláště s „hnědými boky“ nebo jejich naznačením, ale to je na vkusu každého soudruha samo…
Ta šířka těch plášťů mě asi bude taky zajímat jestli budeš odpovídat roupíkovi a když už v tom budeš, nebyl by odkaz nebo zdroj na ten hák na přední kolo?, sice takové věci vyrobím, ne překrásné, ale použitelné, ale potřebuju to x3 a bude to pokoutně přichyceno mezi Luxferama, protože ty stejně půjdou časem od válu… dík a za pět.
Kolo je to krásné, jen někdy je asi lepší raději nic nepsat. Promiň, ale fakt se to skoro nedá číst.
Parádní kolo. Tu hlučnost nové ultegry jsem taky řešil asi rok. Dokonce jsem si dělal na CNC direct mount patku. Řetěz nepomůže. Zjistil jsem, že hlučnost je hodně závislá na dobrém nastavení b tension šroubu, na fotkách to trochu vypadá, že máš přehazku zbytečně daleko od zubů kazety. Když zařadíš největší patsorek na kazetě tak by vzdálenost mezi zubem hazky a kazety měla být 4mm.
Taky hodně záleží na použitém oleji na řetězu. Když používám lehké, suché mazivo tak je hlasitost až neuvěřitelně větší.
Po dlouhém zkoušení používám toto je určené na motorku. Je u toho oleje důležitá dobrá aplikace. Olej hnedka zasychá takže na řetězu nezůstává kapalina. Je důležité nanést malinké množství na každý článek a potom hnedka než otočíš s řetězem pořádné utřít. Utírám to s hadrou kterou mám namočenou v odmašťovadle aby povrchu řetězu opravdu nic nezůstalo. S tímhle olejem a dobrém nastavení je rozdíl v hlasitosti obrovský opravdu ticho. Taky mě ta hlučnost přiváděla do blázince a teď jsem opravdu spokojený. Doufám, že ti moje poznatky alespoň trochu pomohou.
taky mám, akorát v černé, super kolo, máš to za 5…jeden dotaz malinko mimo, jakou šířku mají prosímTě ty pláště reálně na kole?
Super kolo a koukám, přehrada Les Království :-) Ještěd dáš, neboj, dá se to i z HK.
Ta sedlovka by mela bejt na vsem co nema zadni tlumic :)
Sedlovka je zajmavá čekal jsem houpačku že budu měnit záhy.Nebudu sedlovka je dostatečně tuhá to že se pohne postřehnu až ve chvíli kdy jsem za to rád,díry na cestách.Za měsíc co kolo jezdím jsem na sedlovku nemusel sáhnout žádné skřípání nečistoty okolo krku.Nepoužíval jsem dodanou pastu použíl jsem svou parktool carbon ale to asi nebude rozdíl.