Dnešní fotka- pořád katastrofa mobilem. Oproti té loňské je jinej tachometr a aktuálně nejsou zátky v rodlech a vrátil jsem původní gripy. Pořád totiž uvažuju o seříznutí řídítek. Těch 78 cm mi přišlo moc, ale zvykám si.
Moje první 29" a hned na výbornou. Jen to řazení se mi vůbec nelíbí a brzdy byly na předchozím fullu Ghostu jedovky a tady je to slabota.
(vloženo 2.5.20)
Značka | Giant |
Model | Anthem Advanced Pro 29 1 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 11 |
Rám | Karbon |
Vidlice | FOX 32 Float SC Performance Elite Remote, zdvih 100 mm |
Tlumič | FOX Float Performance Elite Remote |
Kliky | TruVativ Stylo 6k Eagle, převodník 32 zubů |
Měnič | SRAM GX Eagle |
Řazení | SRAM GX Eagle, převody 1x12 |
Kazeta | SRAM GX Eagle, 10-50 zubů |
Řetěz | SRAM GX Eagle |
Náboj přední | Giant XCR 1 29" WheelSystem, Boost pevné osy |
Náboj zadní | Giant XCR 1 29" WheelSystem, Boost pevné osy |
Brzda přední | SRAM Level TL 180mm |
Brzda zadní | SRAM Level TL 160mm |
Brzdové páky | SRAM Level TL |
Ráfek přední | Giant XCR 1 29" WheelSystem, karbonové ráfky, bezdušové |
Ráfek zadní | Giant XCR 1 29" WheelSystem, karbonové ráfky, bezdušové |
Dráty | Giant XCR 1 29" WheelSystem |
Pedály | Platformy z Decathlonu |
Řídítka | Giant Contact SL Trail - šířka 780 mm |
Představec | Giant Contact SL |
Sedlovka | Giant Contact Composite - 27,2 mm |
Sedlo | SI SLX max gel flow |
Pláště | Maxxis IKON 3C EXO TR, 29x2.2, 120 TPI, bezdušové |
Jo a řazení mi nevadí funkčností, ale nemožností řazení ukazovákem a hlavně velkou vzdáleností mezi pákama. Prostě zatímco jsem si ze staré X9 chrochtal, tak tohle se mi nelíbí. Raději bych to celé na XT. ikdyž netuším jak to funguje.
Tydlii – ta hmotnost byla s tmelem, bez tachometru, s původním sedlem, s košíkem, s plastovýma platformama z Decathlonu asi za 200,– (ty udělají proti nášlapům hodně) a gripama Ritchey SuperLogic 28g. Platformy tam nemám z úspory hmotnosti, ale prostě jsem je tam hodil než koupím jiné abych mohl hned jezdit se 4 letým synem a vzhledem k tomu, že nemám ani čas jezdit sám a naše vyjížďky jsou cca 10 km 3× týdně, tak jsem je tam zatím nechal.
Tydli: u mě bylo GX>X01 jako nebe a dudy. Nevím, jestli jsem po přehození lépe natáhl bowdeny nebo co, ale z občasné gumy se staly přesné rychlé cvakance.
Hezky sladěné, oceňuji i barvu lahve Elite s jejich košíkem. Dávám za 5.
Mimochodem, na ten jejich nový náustek jsem dlouho zvykal, celý život jsem do pusy strkal menší, najednou obrovský skoro jako hrdlo od piva. Ale zvyknout se na to dá.
Ještě otoč nápisy Maxxis k ventilkům, máš to obráceně.
Ad brzdy – taky s nima trošku bojuji ale dá se na ně zvyknout, prostě člověk musí brzdit všude dřív…
Ad GX – to řazení je takový rozpačitý no, ale je otázka, jestli upgrade v rámci sramu (X01,XX1) něco vylepší, konstrukčně je to prakticky to samý…
Ad hmotnost → to jsi navážil s pedály? pokud ano, tak bomba! zvlášť s těma příšerně těžkejma klikama. Já měl něco jako 11,60 s pedály (ale XX1 kliky) před výměnou sedlovky za teleskopickou, teď mám 12,05… Jediný co mě napadá jsou výplety který má spešl fakt těžký, nevím kolik váží tyhle, ale zas se mi nechce věřit, že by na takovýmhle kole měli sub 1400g výplety…
Jelikož jsem teď trochu Giantovej, tak dávám 4*.
3.5.20 10:51
Brzdy kup Shimana, Sram by mi taky nevyhovoval. A razeni kup shimano xt 12s, bude to fungovat a mas to. Jinak bike moc peknej
Moc hezké kolo.
Ty brzdy jsou slabší,buď rád že máš alespoň na předním kotouč 180.
Já mám tedy orla GX třetí rok,nějakou tu tisícovku na něm najeto a nemohu říct špatného slova.Celou dobu bez problémů.