Značka | Pinarello |
Model | Dogma F12 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8.1 |
Rám | Pinarello Dogma F12 |
Vidlice | Pinarello Onda |
Hlavové složení | MOST |
Kliky | Ultegra |
Měnič | Shimano XT Di2 |
Řazení | Shimano Ultegra |
Převodník | Garbaruk 46t |
Kazeta | Shimano XT - 11-40 |
Řetěz | Sram |
Brzdové páky | Ultegra Di2 |
Pedály | Bontrager |
Řídítka | MOST TALON ULTRA |
Představec | MOST TALON ULTRA |
Sedlo | Fizik 00 |
Pláště | Continental 5000 700x32 |
podle me bike super! MTB dily za mne bez problemu kdyz to je funkcni!fotky pruser s timhle pozadi,udelej lepsi fotky nekde ve meste,specialne na cernym pozadi by to byla pecka!
Já jsem příznivce Pinarella a tak mě tady mrzí, že tohle není originál.
12.5.20 09:13
12.5.20 08:08
Pár osvědčených jedinců a B-F jako celek zase jednou nepřekvapilo.. :o/
Říkám si, co je vlastně důvodem? Cena? Odlišnost, jít svou cestou proti proudu? Kombinace toho všeho a něčeho dalšího?
Prostě nechápu, přitom celkové hodnocení toho kola, které tu má jen dvě prakticky stejné fotky a nic k tomu, je nakonec skoro nadprůměrné…
A v jakem shopu na Ali takhle postavene Chinarello maji?
Pridej jeste dozadu radar, at se do centra dostanes v kuse..
11.5.20 20:51
Také si myslím, že na určité využití je jednoplacka na silnici a gravel ideální.
Já se přidám taky. Já mám doma čmeláka s jednopřevodníkem 48 a vzadu 11–36. Používám ho čistě na silnici a jsem z toho kola naprosto hotov a neměnil bych. Převody jsou přesně na moje potřeby, moji výkonnost a profil, který z 90ti% procent jezdím. Vyjedu s tím všechno a když potřebuji, tak je to slušná raketa. Pro mě jednopřevodník na silnici jasně vede a nebudu měnit.
Takže ve finále se mi to jeho kolo zamlouvá a jestli mu vyhovuje, tak není co řešit.
Heh, vim kde je to foceny, ale jeste jsem to tady v okoli nepotkal :)
Spis otazka, proc na takove urceni Dogma a ne GAN, ktery je pohodlnejsi a asi i vhodnejsi na dojizdeni :) Kdyz uz teda chces Pino :)
Ono je to v podstate uplne v pohode a vypada to dobre, akorat to neni vubec stavene na rychlost, protoze na to jsou ty skoky po dvou zubech proste moc velke
No já Ti nevim, chlape, v nicku Ti chybí n na konci, tady tomu chybí jeden převodník vepředu a přebývá pěkných pár zoubků (no možná i koleček) vzadu, trochu moc na takovou „leštěnku“, i když aspoň tu černou by tvrdí kluci z ex-DDR schválili, a to je mám docela v oblibě, ale budeš asi na jejich počest muset vymyslet nějaké pyrotechnické efekty, nedá se nic dělat :)
Dal bych XTR kazetu a šaltr.
Mně se to líbí, stejně jako hyste(o)rické výlevy diskutujících.
Pro me je to stejne svlastni hybrid, jako kdyz si da nekdo na bika berany a rika tomu gravel…:-)
Dokazal bych si predstavit za investovane penize lepsi stroj, ale kdyz je majitel spokojenej a dobre se mu na tom jezdi, proc ne…:-)
. Mohlo to být hezké kolo. Ne, kecám. Mohla to být slušná raketa. Ale ty převody to zabily.
věřím že to poletí, věřím že to máš nastavené jak potřebuješ a jak ti vyhovuje, věřím že se ti líbí :D
tak ať slouží
Řekl bych, že jsi našel díru na trhu s velomateriálem. Ani silnice – ani gravel, ale něco mezi tím, takovej city – gravel. Pro Pražáky dobrý :)
embi: najezdil jsem přes zimu taky dost, ale na toto bych nesedl ani v létě, jak je to škaredé :) přesmyk na tom nic nemění, kromě převodníků :)
No i blatniky tam na zimu prijdou:D Je to koncipovany jako celorocni dalkovy dojizdec do centra Prahy. Takze potrebuju aby to bylo rychly, zvladlo kostky a tramvajovy pasy v centru, aby nepadal retez, mtb pedaly mam abych mohl obcas chodit i jako clovek.
Tohle by byl parádní zimák. Jednoplacka, mtb pedály, široké gumy, elektrika…
Jsem pres zimu najezdil nejakych par stovek / tisic na silnicce a nejdebilnejsi mi na tom prisel ten presmykac. Takze za me super!
Paráda, včetně toho odpovídajícího pozadí jak z Černobylu.
U převodů je důležitý jediný parametr: vyhovují majiteli kola? Pak není co řešit :)
11.5.20 14:11
https://www.merlincycles.com/…-177936.html f10 se dá kupit už za pár kaček… mě by spíš zajímalo co je to za záplety..
11.5.20 13:59
A mě se to naopak líbí, pro někoho, kdo běžně jezdí na biku s Eaglem a na skoky v převodech je zvyklý, to může být cajk. Ne každý je výkonnostní cyklista.
Divný. Skoky na kazetě musí bejt velký a hlavně na spodku rozsahu musí bejt lahůdka třeba jet segment s průměrkou 44km/h. Jeden převod těžkej, druhej lehkej. To byl jeden z důvodů, proč jsem opustil 2×9. A tady je to znova v bledě modrým, tedy v matně černým.
tak na druhou stranu, má ne něm adekvátní pedály :-/
na mě působí dojmem čórky, vážně… tohle nemohl tomuto kolu udělat někdo, kdo si kolo koupil v kameňáku…
11.5.20 13:29
nechapem, vycalujes za to prachy ako za auto, maximalne to domrvis prevodmi z MTB a nakoniec to ani nevies odprezentovat v galerii.
11.5.20 13:26
Hele super.. ale jen 2 skoro stejný fotky? Není to málo, Antone Pavloviči?
Prevody jsou presne takovy, jaky pouzivam. Nic nechybi, nic neprebyva.
Coz o to, kolo bude jezdit paradne. Fotky jsou jak ze starejch utopickejch filmu od Capka :)
zhmotněná temná strana síly… toto je teda za mě jedno z neškaredších kol vůbec, to snad i mnoho e-bajků vypadá lépe (a to je opravdu nesnáším)