Komplet serie, komplet Ultegra (teda az na sedlo). Jezdi hezky, jen jeste zkratit krk vidlice.
Jen se teda nekonal zadny wow moment v porovnani s hlinikovym gravelem na Tiagre. Ale lip to jede, to jo. :)
(vloženo 18.5.20)
Ono když máš dobrá kola se silničními plášti na gravelu tak rozdíl bude víceméně minimální, možná trochu váha celku, trochu jiná geometrie, ale v tempu to musí být plně srovnatelné, rozdíl leda v nástupu
Tak třeba až zkusím něco jako ty, celopéro, tak mě z toho klepne, když TCRko bylo pro mě WOW :D
P.S.: pokud se jen tak vezeš, je fuk, na čem jedeš. Se zvyšujícím se tempem poznáš rozdíly.
Ja v podstate nemam zkusenosti s jinymi silnickami. Jen se svym gravelem Norco Search, na ktery jsem si dal silnicni plaste. TCR jde za pedalem vyborne a pohodlne je taky hodne, jen teda na kostkach to je naprosta hruza i proti Norcu, ale to bude tvrdou podrazkou treter.
Jinak wow moment pro me byl treba full vs ht nebo moderni trailovy 29" full v rozbite korenovce v porovnani s endurem na 27" kolech, kdy je 29" lepsi. Nic takoveho se s TCR nekonalo. Proste dobre kolo, ale nic wow.
U mě se WOW moment při prvním svezení na TCRku Advanced rozhodně konal. Lehký, extrémní tuhost v záběru, zespoda to celkem žehlí. Perfektní gemometrie. Sjezdy jedna báseň. Podotykám, že srovnávám přechod z ALU rámu Duratec, který je zde celkem vysoko ceněn.
Giant TCR je rozhodně jeden z nejlepších silničních rámů.