Menší update změn "B-F bajku"

Přidat foto

Od pořízení prošel tento AGang Patriot 2.0 už mnoha změnami. Hned na úvod vysvětlím název B-F bajk. Spousta vyměněných věcí je díky místnímu bazaru a lidem. Všem moc díky za spolupráci a rady! Bohužel si nepamatuji jména (přezdívky) všech, ale vy určitě budete vědět! ;) Pouze kola, vodítko s chráničem a přední plášt jsou komponenty koupené zcela nové z e-shopů.

Vezmu to trochu postupně upgrade po upgradu a přidám pár vlastních vět a poznatků.

  • K brzdám Hope Moto V2 není třeba moc slov. Vyzkoušel jsem si je na půjčeném sjezďáku a ihned to byla láska! Na sjezďáku byly ještě ty spešl chlazené kotouče, takže famózní brzda. Na tomto Patriotovi jsou s „obyč“ kotouči 203 a 180 mm na unašečích. Krásně lze ladit páky. Byly s nimi jeden čas patálie, ale to už jsem popisoval kdysi u fotek, takže můžete mrknout. PS: Jsou od jednoho bývalého „lajtvílisty“, ale mám pocit, že už zde není.
  • Gripy Lizard Skins Lock On jsem měl možnost vyzkoušet u kamaráda na bajku a hned mi padly do ruky. Mám radši tlustší gripy a tyto naprosto vyhovují. Příjemně měkké a hezky se drží.
  • Vodítko s chráničem e13 drží řetěz na svém místě i ve velkém bordelu.
  • Představec Syncros 50 mm vylepšil posed a ovládání. U kokpitu přemýšlím ještě nad širšími řidítky a nejspíš půjdu rovnou do průměru 35 mm, takže bude i změna představce.
  • Kola Superstar XX27 jsou sice dost těžká, ale za to opravdu bytelná. Mají už dost šrámů stejně jako rám, ale furt jsou rovná a drží. Byly 2 problémy se zadním nábojem – jednou vyřešeno velmi pohotově ještě v záruce a druhý po záruce, ale náhradní díl také rychle dodán. Za komunikaci palec nahoru! S vnitřní šířkou 27 mm jsem spokojen. WTB plášť se sice nahazuje oproti Maxxisu hůř, ale to nejsem jediný. Kombinace plášťu Vigilante a Aggressor na bezduších jsou ideální pro mé ježdění, ale pohrávám si s myšlenkou koupit zase Onzu, kterou jsem jeden čas měl na předku a byla suprová, takže tady se ještě uvidí.
  • Vidlice Manitou Mattoc Comp byl zajimavý kauf. Je to OEM verze a je v ní Dorado Air patrona. Chod je dost lineární a budu jej upravovat pomocí IVA kitu, který i do Comp verze lze vložit. Půjde v dohledné době na servis. Jinak spokojenost s chodem a hlavně s barvou! :D
  • Sedlovka Giant Contact ve 150 mm posunula tento bajk o další kus dál. Oproti původní sedlovce se 120 mm značný rozdíl, jak ve zdvihu, tak hlavně ovládání a manipulaci. Má lehký vakl, ale ještě je v záruce, takže budu kdyžtak řešit touto cestou.
  • Pohon 1×11 mixnutý z XTR řazení, SLX hazky, kazety XT, klik Sram a převodníku 32 zubů Snail ovál funguje dobře. Přešel jsem z 1×10 Sramu a i Shimano vyhovuje. Moc jsem si nebyl jistý, jestli využiju ten největší pastorek, když jsem vše v našem okolí vyjel na 32×36, ale opravdu se najde využití.

Váha se zastavila na 15,76 kg. S bajkem si každou jízdu užívám, furt mě baví, i když se jedná o ročník 2014 a já jej jezdím od roku 2015. Zažili jsme toho už hodně (závody, trailcentra, bikeparky, traily po okolí), jezdím na něm vše a nemohu na něj říct křivého slova. Ještě bude upgrade tlumiče, ale to se furt rozhofuji, jestli s expanzkou a přijít o flašku nebo bez a s flaškou…

(vloženo 19.5.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
jopny
jopny

20.5.20 12:32

AleZ80: Díky! Přemýšlím nad Suntour Triair. Ano, zadní stavba stále no problemo! Ťuk, ťuk, ťuk!

human_energy: V pořádku, nemyslel jsem to zle :D

Reagovat
human_energy
human_energy

20.5.20 08:54

Jopny: já vím, promiň :D

Reagovat
AleZ80
AleZ80

19.5.20 22:34

Pěkně dlouho si ho držíš. Také mě to kolo bavilo, je hravé. Jen by to asi chtělo nějaký sofistikovaný tlumič a třeba by znatelně zlepšil projev zadní stavby.

Mimochodem, zadní stavba je stále původní?

Reagovat
jopny
jopny

19.5.20 20:46

human_energy: Ano, je to poskládaný na funkci. Design mi rychlost nepřidá :D

Lister a boo-beek: Do Comp verze jde dát pouze IVA. Vyjádření přímo od Hayes/Manitou – You can add IVA to Mattoc Comp, but not IRT. The stanchion walls are thicker on the Comp and we did not make IRT for that model. Myslím, že i ta IVA dost pomůže.

JacoP: AGangu je škoda, naprosto souhlasím. Z RM na mě nedýchá takový ten duch jako z AGangu a to jsem si RM zkusil.

Reagovat
JacoP
JacoP

19.5.20 19:20

Já myslím že je škoda že Author svou gravity divizi zavřel a Spacemen přešel k RM. Dle mě jsou češi patrioti a stejně jako hojně kupují RB, tak by brali Author potažmo AGang.

Reagovat
Lister
Lister

19.5.20 17:12

Prodělané zkratky :-D

Samozřejmě všechno, co jsem psal jsem myslel o IRT…

Reagovat
boo-beek
boo-beek

19.5.20 16:57

Stran toho Mattoca, IRT do verze Comp nejde? Pokud ano, tak se vykašli na IVA a pořid IRT, je to bomba. A myslím, že tam, kam jde dát IVA, jde i IRT.

Reagovat
Lister
Lister

19.5.20 16:53

Mattoc jenfajn vidlice. Jestli ti chodí moc pro zdvihu, tak si přitáhnu komprese a hlavně ten bottomout systém – i kdyz teď nevím jestli ho ta tvoje verze má.

IVA je fajn, dá si s tím pak pěkné pohrát aby vidlice hezky zobala a přitom se tolik nepropadala – to bylo cítit okamžitě, že vidlice najednou sedí výš ve zdvihu.

Reagovat
human_energy
human_energy

19.5.20 16:15

Design veškerý žádný :D

Reagovat

Další galerie z kategorie

easyrider 2
Kubánec 33
MilesWheeler 18
Fofrník 14
Reyinstashot 30
kubajs mtb 9