Značka | Trek |
Model | Remedy |
Velikost | XL |
Hmotnost | 14-15 |
Rám | Hliník Alpha Platinum , zdvih 150 mm |
Vidlice | RockShox Lyrik Ultimate RC2 170 mm |
Tlumič | RockShox Deluxe RT3 |
Hlavové složení | Nevim, má Knoc Block |
Kliky | Truvativ Descendant |
Středové složení | SRAM DUB, 92 mm, PressFit |
Měnič | SRAM GX Eagle |
Řazení | SRAM GX Eagle |
Kazeta | SRAM XG-1275 Eagle, 10-50 |
Náboj přední | Bontrager Line Comp 30 |
Náboj zadní | Bontrager Line Comp 30 |
Brzda přední | Sram Code |
Brzda zadní | Sram Code |
Brzdové páky | Sram Code RSC |
Ráfek přední | Bontrager Line Comp 30 |
Ráfek zadní | Bontrager Line Comp 30 |
Pedály | DMR Vault |
Představec | OneUp 35 |
Sedlovka | nevim |
Sedlo | Ergon |
Pláště | Maxxis |
Koło.bazar: ok , ono si moc clvek nevybere, v posledni dobe jsem videl dost problematickych XT brzd…
Ondra P.2.: i český produkťák Sram sám říkal, že pokud nemáš od Sram nejvyšší řadu brzd, tedy modely RSC nebo Ultimate, tak prostě není dobrý. Měl jsem v rukách Guide R, Guide RS, Code R, Level TL a ani jedny z toho nebyly to pravé ořechové. Ano, když se odvzšnily, natlakovaly a pořádně seřídily, tak brzdily skvěle. Ale tento stav vydržel třetinu toho, co vydrží Shimano. A v poměru cena/výkon v tomhle ohledu vede Shimano.
A lidi chtějí na kole hlavně jezdit a né ho mít každý měsíc ve stojanu a odvzdušňovat brzdy. Kamarád má Guide Ultimate nesahá na ně v podstatě celou sezonu, maximálně sem tam dotlakuje páku, případně je odvzdušní při výměně desek (což by měl dělat každý, bez ohledu na značku a typ brzd). Ale to je nejvyšší model a taky trochu jiná písnička no.
A přetlakovávat je přes třmen není uplně to správné řešení, kor když mají dvouokruhový systém narozdíl a tlak v páce je jiný než v hadici a třmenu.
21.5.20 12:32
Vili: no schvalne to zvazim snad to nad 15 nebude, tezitko to ale je tedy oproti tomu yetimu co jsem mel… dle mne to nedela ani tak ram tak jako komponenty.
Vojta: jestli ti jdou paky az ke gripu tak jsou spatne odvzdusneny… je potreba to radne odvzdusnit a pak je preplnit… to preplneni udelas tak ze uzavres na pace plnici ventil a u trmenu tam pod tlakm striknes vice brzdovky a rychle uzavres… delal jsem to tak i u Hope tak to neni chyba brzd.
Kolo super, škoda absence profilové fotky s vytaženou sedlovkou. Jinak hmotnost bych viděl imho spíš 15–16 ;-)
Rozumím, oni brzdí, to jo, ale pouze v případě, že je zmáčkneš až ke gripům a držíš to :D Uričtě respektuji a věřím, že vyšší řady od Avidu budou fungovat naprosto jinak a modulace bude taky na jiném levelu, ale u Shimana se mi líbí, že to jsou takové jezeďácké a user friendly brzdy :) Ještě využiji tohoto tématu, pokud se tady někdo neurazí…původní Sramácký 200mm kotouče jsem nechal, včetně adaptéru. Desky samozřejmě nekopírují kotouč v plné ploše, je tam třeba 1mm ještě prostor, prý je to normální. Ovlivní to nějak brzdný výkon/účinek?? Krom toho, že na deskách bude hranička :D Díky !
21.5.20 08:57
Voita: Guide R nejsou CODE :) a i ty Guide R když se pořádně odvzdušní, tak brzděj. Tady je problém spíše v tom, že lidi to neuměj oservisovat… Zee a Saint jsou dle mne prehistorický brzdy už, ale fungujou…
Na Slashovi jsem směšné Guidy R vyměnil za ZEEčka, snad to bude rozdíl :)
Pěkná hračka :-) Za mne tak optimálně osazený.
S Code RSC jsem taky max spokojenej. Jezdil sem rok a půl XT, pak rok Code R a teď Code RSC a maximální spokojenost.
Po půl roce ježdení naprosto bez problémů. Jsou to kotvy a s nejlepším dávkováním co jsem kdy držel v ruce ( vč. Saint a 4 píst XT ).
Jako do sram brzd bych nikdy nesel treba pred 3 a vice lety… ted ale si myslim ze uz to dotahli a navic ty Code jsou fakt dobry , fungujou skvele. Odvzdusnivani je eazy, jen je potreba ta sada k tomu. Je to stejny jak u jinych brzd. Musi trosku clovek vedet co dela.
Ja jsem drive taky sram moc nemusel ale ted mi prijde ze je to uz jinde a mozna i lepci. Ten novej Lyrik tak supr…
Pecka. Tohle je mi děsně sympatický. Tohle už není kolo, ale nářadí na dobrou náladu. 5!
Co je spatnyho s code ? Jezdil jsem shimano, hope a code jsou zatim nejlepsi brzdy z toho vseho :)) samo je potreba vse vzdy poradne odvzdusnit a poladit, tak jak u vseho.
čoveče, první člověk, co tam dobrovolně cpe Code :-) , ale nic proti vkusu ;-), máš to pěkné
Tak to je krasavec!
20.5.20 19:05
Pepe72: https://www.ergonbike.com/…details.html?…
pro chlapy nutnost, z jinych sedel jsem mel odkrvenho pindoura vzdy. Tady u toho je to v pohode a neboli zadek vubec. Mel jsem predchozi model a tenhle je jeste lepci.