Sotva člověk dostaví jednu potvoru, hned mu servírují další :-)
Hodně líbí, ta tmavá barva je moc hezká.
(vloženo 9.6.20)
Co se funkcnosti tyce, tak DW Link rullz! (Nevim jak ten bazmek od Revel ;)
AleZ80: jj, mas pravdu..ale dizajnove (ne funkcne) bych dal na 1.misto sb 140, pak tento ibis a pak az 5010 (tam nemohu zkousnout ten prostor kolem stredu- vizuelne humus)
10.6.20 19:05
goofy: Tak jako ja to mam taky tak podobne. Ale je pravda, ze se mi nechce vyspulit jak za novy auto, aby to za 3 roky bylo retro… Takze ja ted pockam, jak se to dal bude vyvijet a pak dle toho se rozhodnu… Do ty doby akorat tak ta 301 vydrzi…:)
650b jednoznačně přežije.
Sice geo se dá udělat tak že i 29 je krásně ovladatelná, ale prostě ten větší rozměr se na hmotnosti okecat nedá a tak postavit lehké kolo je na menších kolech vždycky mnohem jednodušší.
Rychlý lehký trailbike bude u mne opět 650b.
scret: víš jak.. Já si kolo kupuji pro sebe, a nějak moc neřeším, jestli a za kolik ho pak prodám, protože vím, že stejně dostanu almužnu… :-D
A yeti SB140 + SB 165. Knolly ma taky docela zajimavy 650B, uplne mrtvy bych to nevidel :-) …
Mozna se z toho stane rozmer vic pro fajnsmekry :-D
Ale tak zase Transition má nového scouta, ibis HD5, Santa má 27,5, Trek remedy je 27,5 nový, Niner udělal 27,5…
Jedna věc je čím nás krmí média, ale u výrobců reálně odbourání 27,5 nevidím.
Btw na čem jezdí EWS Ibis team? Prifouknuty Ripmo nebo HD5?
goofy: samozrejme ty dily jen tak nedojdou, viz. 26ky… Ale dulezita je i pak ta „moralni zastaralost“ a ztrata pri potencionalnim prodeji nasledne.. Z toho duvodu ani nezkousim prodat 301ku…
scret: v rámci hlavního mainstreamu a velkovýrobců to asi out je, ale pořád vznikají nové 27,5, protože někteří výrobci asi chápou, že ne každý potřebuje kolo na honění tisícinek a aby vidí tu cyklistiku trochu jinak. Možná za 5? 10? dojdou na 27,5 díly, ale to si troufám tvrdit že ne. :-)
goofy: tak je to jenom o me a tak mam stale 26:)) ale priznejme si to, z pohledu velobyznysu je to uz proste OUT:)) stejne jako 27,5 dneska…
Barvička super, asi si už na ty ibisy zvykám i vzhledově, ale ty ultra krátké sedlovky? No nevím no.
scret: tak to je snad jenom o tobě, jestli chceš jezdit na 27,5 nebo 29
Líbí se mi to, ale dneska nějak nevidím, na co to použít – fakt spíš kolo pro holku.
mpIII: uprimne, nevim, jestli bych jeste ted chtel vysolit batoh za 27,5ku… Vzhledem k dnesnim trendum:(
Jo, je to 27,5ka a nepodporuje to pluska :-)
Ibis' HD5 and no longer is compatible with plus-size tires, although a 2.6 will still easily fit. The reasoning for this is that Ibis claim there was no demand for plus size tires, therefore that option wasn't necessary.
10.6.20 09:06
Porad na to koukam a rikam si, jestli se mi to libi nebo vlastne vubec… Jinak to je 27,5ka? To dneska jeste nekdo udela novy kolo v tomhle rozmeru?
Zatížení předku řeší vyšší hlavovkou.
Takže máme dlouhý reach, vysoký stack, trošku níž střed… Chopper. Tohle se mi nelíbí.
Když to srovnám s mondraker, který má dlouhý REACH, ale nízký stack a výš střed (350), čímž člověka přirozeně dostává nad přední kolo, přístup ibisu (který je naznačen už u Ripma) mně nevyhovuje.
logoman: Ale jo to chapu a myslel jsem to s nadsazkou, jen jsem uz na tohle „korektnost“ docela alergicky :) A to video mi prijde opravdu hodne ale hodne „cheesy“ :P
Ale jo, líbí… jen teda takový sestavy jako karbon rám a deore kliky nebo vidle, která jim vůbec nepasuje na hlavovou trubku bych uplně PR obrázky nedával :-)
Atilla: nemyslím si, že jde jen o REACH. V tomhle je právě mnkhoem důležitější ta vzdálenost přední osy před středem a v tom je tohle kolo docela „krátke“ – právě kvůli úhlu hlavy a navíc tam osazují vidlice s extrémně krátkým offsetem. To vše hodně pomůže.
Nejel jsem na tom, ale moje představa je taková že to bude hodně podobné kolo jako 5010 – živé a hodně hravé. Samozřejmě se nevyplatí zůstávat za kolem, ale to platí obecně u všech nových kol – včetně Ropná, tam jsem si na to ale zvykl rychle a teď už mi předek neplave.
9.6.20 22:08
Lister: To sice jo, ale čím delší reach tím víc si musíš držet pozici nad řidítky. Strčíš zadek víc dozadu v prudkém a už máš odlehčené přední kolo a je úplně jedno, že to má krátkou zadní stavbu a ne tak položenou hlavu.
deekay: Boze, za timhle videt „gender lobby“ … Popravde pro 650B trailbike mi prave prijde jako cilovka zenska populace, mensi, obratnejsi, lehci …
Myslím že bych to uřidil. Ona hodnota Reach je sice docela dlouhá, ale kolo jako takové zase moc ne, L má jen o pár milimetrů delší rozvor než Riopmo v M- Front-center bude u stejné velikost kratší díky méně položenému úhlu hlavy a ještě hodně pomůže krátká zadní stavba. Myslím, že mám docela představu, jak by se to kolo mohlo chovat. IMHO to bude docela živá potvora.
Původní Mojo byl můj sen, teda dokud jsem se na tom neprojel. Tomuhle bych dal šanci na reparát… (:
Pistnice tlumice, je mi divne kratka…sb140 se mi asi páči viic…ale proc ne ;) kazdy ma jine gusto a to je na tom preci super!
Teal barva je rozhodne super, o tom zadna. Tvarove mi to na tech fotkach uplne nesedi, ten ram je takovy humpolacky, nevim proc ale proporcne mi to uplne nehraje. Nejspis diky te vrchni „trubce“ a hrbu.
A jako „bonus“ genderove vyvazene video s durazem na rodinu. Celkove mi to prijde jako chceme se zalibit vsem a nikoho neurazit. Chybi mi na tom kole nejaky smrncovni prvek, nebo tak neco.
Lister: Jde o to jestli by jsi Lko s 485mm reachem uřídil. Pro mě to je už moc dlouhé.
Jeste senza video :-O
Je pravda že ta sedlovka je fakt hodně krátká, dokonce kratší než na Ripmu a už tam je i pro mne na M dost krátká. Tady bych šel jasně po L a i tak bych se vešel se 185mm teleskopem a mohl dát hodně krátký představec. Ale já stejně asi nakonec počkám na další generaci 5010.
Jsem příznivce krátkých sedlových trubek, ale 368mm v Mku? 419 v Lku? To už je trochu moc.