Aktuální setup.
Tak zase upgrade :D tentokrát kompletní, ze starého Mk14 (bere si ho ode mě kamarád, co ho chtěl hned, jak se na něm před skoro třemi lety svezl) jsem si nechal jen sedlo. Jak jsem psal u DH 901, o obtížném přechodu z Mk14 na staré DH, tak nyní to bylo naopak, takže řešení je 29er a jsem zvědav na výsledek. Zatím jsem projel jen krátce a je to trochu „lokomotiva“, kterou třeba trochu nutit do činnosti (třeba na zadní se tomu nechce:), ale jede, jak střela (s 32 převodníkem jedu na kazetě stejný převody na známé trati, jako na Mk14 27,5), pružení/tlumení je skvělý (možná budu přidávat token do vidle), přejede to všechno, schody to prakticky nevnímá :D.. Takže radost neskutečná :)
(vloženo 10.6.20)
Značka | Liteville |
Model | 301 Mk 15.3 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | M |
Hmotnost | 14,20 |
Rám | Liteville 301 Mk 15 - 160 mm 29er |
Vidlice | FOX 36 Factory GRIP2 Evol 170 mm + DSD RUNT |
Tlumič | FOX Float X2 Factory LV tune 205/65 Trunion |
Hlavové složení | Syntace Superspin |
Kliky | Race Face ERA CINCH 175 mm |
Středové složení | Race Face CINCH - BSA30 |
Přesmykač | vodítko Mano Bike, napínák Syntace |
Měnič | Sram Eagle X01 |
Řazení | Sram Eagle X01 |
Převodník | Race Face 30z NV CINCH DM |
Kazeta | Sram Eagle X01 10/50 |
Řetěz | Sram Eagle XX1 black |
Náboj přední | Syntace MX 40 SP boost 110x15 |
Náboj zadní | Syntace MX 40 SP boost Evo6 148x12 |
Brzda přední | Hope V4 203 mm |
Brzda zadní | Hope V4 180 mm |
Brzdové páky | Hope Tech 3 |
Ráfek přední | NEXTIE Premium NXT29XM35 Enduro 29 mm inner |
Ráfek zadní | NEXTIE Premium NXT29XM35 Enduro 29 mm inner |
Dráty | 28 Sapim CX-Ray SP / Nerezové podložky / Mosazné niple |
Pedály | Syntace NumerNine Ti |
Řídítka | Race Face SixC 35/800 20 mm rise |
Představec | Race Face Turbine 35/50 mm |
Sedlovka | 8-Pins 190 mm Travel |
Sedlo | Fizik Arione Braided |
Pláště | Maxxis Assegai 29 x 2.5 WT 3C MaxxTerra/Dissector 2.4 WT MAxxTerra |
Suhlas s Listerom, vobec to nevyzera ako 29. Ked uviedli Mk15 s tym bazmekom pod hlavovou trubkou, povedal som si ze toto fakt nie. Ale v tejto konfiguracii je to nadhera az sa pohravam s myslienkou, ze … Nie, novy bike netreba. :-)
Hezky osazený origo bike.Určitě parádně funguje.Vzhledově mě ale moc nebere.Jsem na ty tuctovky :-)
Budu s*at proti proudu. Jak má LV rád a líbí se mi, tak tohle mi designově přijde takový tlustý a prťavý – nesoulad vzniklej malým rámem s vyžranou spodní trubkou a velkýma, svalnatýma kolama.
Sorry.
Na 301ce se mi nikdy nelibilo to řešení tlumiče a asi nemá žádnou výhodu cpát hmotnost tak nahoru, ale poskládané to máš pěkně a ten napínák je super. Jen by si to asi zasloužilo i značkové ráfky vzhledem k zbytku osazení.
Povedené, za 5*
To kolo je úplně boží a to hlavně proto, že vlastně vůbec nevypadá jako 29. Opět se mi potvrzuje, že vysoké ráfky jsou na 29 designové prostě fajn.
Souhlasím s deekayem, že to posunutí sedlovky není hezké a ten offset sedlovky tam dost razí, ale tady to nějak funguje i s tím. A už si začínám zvykat i na to černé vahadlo. Zase mne svrbí prsty, protože osazení na 29 by bylo a LV bych možná časem zase zkusil. Ale teď už jedině jako odolný bike ve 29 protože tě nesmysl pod hlavovkou bych prostě mentálně nedal. Asi bych z toho nedělal takové kladivo, ale na 160 bych to určitě postavil.
Nerad to píšu – nejhezčí LV tady ;-)
Lynch: tak je to na sedle z výroby.. nějaká textilie přilaminovaná na karbon
10.6.20 19:54
10.6.20 19:26
10.6.20 19:21
10.6.20 19:11
@smash_mouth
sedlovka s offsetem je součástí geometrie rámu a prostě tam patří.
a majitel moc dobře ví co a jak potřebuje, a možnosti kola fakt využije, tohle je jeho XC kolo :D
Nádhera :D 5 hvězd
Moc pekny moc.
Ja bych pouze bych dal sedlovku bez offsetu ..... a nechapu jak muze bejt tank bez bushguardu ale s napinakrem kery uz se moc nevidej. Bud je pan stavitel mistr trialu nebo si poridil kolo jehoz schopnosti ani neplanuje vyuzit a neboooo bude jezdit jenom parky :-D
Ze vam to tu plevelim, normalne uz vydavaj treti znacku… tusim za 5kilo?
mirabike: OK, to taky dává smysl. Jediným plusem asi tedy je komfort. Sorry za off-topic, diskutujme o biku :-)
čel.A: Jsou to výmysly a výklady některých aktivních… Držák na kola, je homologovám jako „Nosič/držák kol“ nikoliv „přípojné vozidlo“ a to, že je upevněný za kouli není podstatné. Na vozidlo se zadní RZ montuje na místo k tomu určené, a to je zadní rámeček RZ na voze určený výrobcem vozu. V případě montáže tohoto nosiče, se tento stává součástí vozu a je tak posuzován i v další případech, např. při dopravních nehodách, přesahování vodorovného značení apod. A tím pádem se místem určeným k montáži zadní RZ na vůz stává rámeček na tomto nosiči určený výrobcem nosiče.
10.6.20 16:25
wilda81: mě na to právě upozornili. Mám k tomu třetí SPZ a zápis v techničáku v části „ostatní“
čel.A: nějaká změna v zákoně? Dřív jsi to tak musel dělat, protože ti třetí nevydali a dostal bys flastr, že není viditelně.
mr.antik: Mě se z jedné strany celek rychle ošoupal. Povrchovka kazety jde taky dolů po pár km.
Krásný bike, za 5*. jeden off-topic – s přendaváním spz mezi autem a držákem neděláš dobře. Nějaký aktivní policista by tě za to mohl odchytit.
Mě se líbí ten černý řetěz – jak dlouho to vydrží, vypadá to docela v pohodě. KMC se mi nevzhledně ošoupal asi tak po 30km
mironek2: Jo, znám, jezdil jsem Al od A2Z a spokojenost, mám je už v krabičce připravený :)
Mno, musím se tady zastat ostatních, shimano není ani teď úplně konstrukčně na špici, ale mezi GX/X01 (12spd) a XTR (12spd) jsem zvolil jednoznačně shimano – orel má prostě vodítko udělané tak, že zlomí při ošklivém pohledu, XTR zatím drží neskutečně a to už jsem ho asi 3× rovnal…
goofy: Bavim se o 11s sadach a jen sem tim chtel napsat, ze material na shimano hazkach je totalni blato a konstrukce
cepu paralelogramu neprilis inteligentni (a to pretrvava i na 12s sade). Tudiz ne vzdy musi vydrzet mene hazka, co je vic na rane a nakou hazku nespasi ani Shadow :)
scret: 11s, vis co jsem vozil :)
deekay: a ze si tu dost lidi stezovalo na Orla, ze jim to po jedny sezone chodi na prd…:( Btw. bavil ses o 12s XTR, XT?
dekay: a jaké SLX jsi vlastně vozil? Vždyť ty už stejně brousíš silnice :-) Jinak porovnávat SLX s X01… No nevím.
Jo a jen bych jeste rad napsal, kdyz vidim ted pekne na hlavni strance tohle a to nove mojo, ze to mojo vypada s pidikoloeckama a odulym ramem proti mirove 301 jak vyvrzeny vorvan :)
Jasne starsi 301 mi prisly proporcne hezci, diky mene predsunute sedlove trubce, ale i tak
antik: Jen k te hazce. I pres to, ze je SRAM na rane tak vydrzi tech ran nasobne vic nez shimano. Nevim jak XTR, ale XT a SLX maji udelany paralelogram z totalnich hoven a ne z vhodneho konstrukcniho materialu :D
X01 mi na LV vydrzela s hodne sramama bez ztraty kyticky, zatimco XT i SLX se odporoucely, z toho ta SLX ani nevim jak a proc. Proste vyhnute raminko paralelogramu a vyskocene z cepu (protoze to je tam konstrukcne nezvladnute – cep do slepe diry) A Mira si to mozna pamatuje, pac jel se mnou. Ten matros je fakt mekky, povedlo se mi to dat zpet a namlatit neprilis velkym kamenem do puvodniho tvaru aby to drzelo.
Jako komponentově top, funkčně asi taky taky
… ale z hlediská modní policie to rozhodně není sladěné, i když se asi předpokládá ještě nějaké dolaďování provozem Takže: divný navedení ovládání sedlovky do rámu, mix červená a oranžova, Fox/RS – resp. kašima nekašima, ten ošklivý potisk Hope na páčkách.
Za mě bych dal taky XT®, i když chápu, že sram prostě cvaká líp, jen je děsně na ráně a pak se tam musej dávat další chránící bazmeky.To syntace vodítko miž taky přijde takový dnes zbytečný.
Pekna hracka… Jen osobne bych dal XTRko a opticky mi tam vadi ta kashima a cervenej polep na vidli. Jinak top Miro…
RAW je krásný, ale vůbec nevím co bych s tím dělal. Na běžné vyjížďce už to musí být celkem nuda. :-D Takový mini DH. :-)
Jak funguje takovýhle uchycení zadního tlumiče? Proč to nedělá vícero výrobců?
@maajkee
Mira vozí Hope už roky má ho i na DH 901 tak určitě ví že to brzdí :D
Kolo fakt pecka! Nekompromisní bike.
Jen otázka, Hope už konečně dělá brzdy co umějí brzdit? :)
strasnej hell tenhle bike, vcetne vahy.. no rekneme ze me trosku prudi ze sem misto ibise nevzal 301.. ale co neni muze bejt.. porad mam LV nasivku na kratasech :-D
Musim to nekdy projet baych videl jako to funguje!
Mas tio paradni Miro!
10.6.20 11:47
Konecne enduro na 29 pod 14kg:D Na to ze to je ve hline tak vaha luxus, vzhled nekompromistni. za 10
Ono to vypada jako normalni kolo… ale neni to normalni kolo… je to dokonaly kolo!!!!!!!!
Mnoooo! Tohle je chuťovka. Raw hliník, vyladěný komponenty, stealth teleskop, kupa specifických fíčur. K tomu luxusní profil a fotky. Plnej bez debat. 5!
Hele je to krásný.
Kdybych si měl kupovat nový kolo, tak tohle je stále moje volba číslo jedna.
10.6.20 10:55
Listerů stříbrňák sesazen z trůnu, toto je pro mě momentálně nejhezčí kolo B-F.
TOP – to je skoro umělecké dílo :D