Pravoboček s jabloňovou alejí
Levoboček krásně ukazující negativní sloping plynoucí z krátké (standardní) vidlice
Kliky s jedním převodníkem, bylo nutné použít kratší šrouby
RB, v toto případě ještě jako nezalakova nálepka
Pastorek, nutný napínák a patky alá starý Cannonda
XR 1600, pokud si dobře pamatuju, tak hmotnost rámu byla někde kolem 1800
Díra po demontáži dorazů bocdenů
Časem poznamenané páky, které byly zbaveny řadícího mechanismu, jenž doslouž
Nově dokoupené brzdy za cca 220 Kč doplněné o botky z Alíka
Přední náboj první generace Aksií. Díky vysokým přírubám byl základem pro opravdu tuhé přední
Cannondale wheel sensor v zadním kole
Kolo složeno z totálních zbytků. Ve své předchozí verzi bylo s funkčním řazením a převody, ty však byly třeba jinde. Nyní opět v jednorychlostní verzi. Většinou slouží jen a pouze jako prostředek pro pohyb mezi místními konzumy. V roce 2007 rám zakoupen jako základ pro dvojku z druhé ruky. Za ta léta kolo prošlo hromadou změn a přestaveb. Díky klasické vidlici je kolo notně položeno a živé až běda. Nevýhodou je častý kontakt pedálů s povrchem při větším náklonu. Každopádně na své roky je rám krásně tuhý. Zvolený převod 50/21 se zdá být ideálním pro courání se s plnou taškou po dědině. Pro nějaké delší vyjížďky bych volil alespoň 50/17.
(vloženo 14.6.20)
Značka | RB XR 1600 - nákupní střela |
Model | RB XR 1600 |
Modelový rok | 1997 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8,96 Kg s pedály, blatníkem, světly, zvonkem, speed senzorem atd. |
Rám | RB XR1600 koupená z druhé ruky před 13 lety |
Vidlice | Carbotech - pozůstatek z Authora, díky své délce se vůbec nehodí k rámu |
Hlavové složení | Něco z veněčky |
Kliky | Shimano Tiagra 175 mm |
Středové složení | Shimano HT |
Měnič | Napínák řetězu Force |
Převodník | Shimano Tiagra 50z |
Kazeta | Pastorek Campagnolo 21z + hromada distančních podložek |
Řetěz | KMC 9sp |
Náboj přední | Mavic Aksium 1. generace |
Náboj zadní | Fulcrum Racing 7 |
Brzda přední | Tektro + botičky z Aliexpress |
Brzda zadní | Tektro + botičky z Aliexpress |
Brzdové páky | Vykuchané Campagnolo Xenon |
Ráfek přední | 1. generace Mavic Akisium |
Ráfek zadní | Fulcrum Racing 7, notně probržděný |
Dráty | Mavic a Fulcrum |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | BBB 42 cm |
Představec | BBB 10 cm |
Sedlovka | Ritchey z první dekády 20. století |
Sedlo | Selle Italia Flite v karbon provedení prakticky vytažení z koše |
Pláště | Michelin Dynamic získané zadarmo. |
Střela se mi líbí víc než kolo pro radost, má takovej správnej šmrnc.Tyhle starší erbéčka maj něco do sebe
Pěkný kolo :-)
15.6.20 11:05
cioran-m: pokud pouzijes na singla ram puvodne vyrobeny pro saltr, je to kolo esteticky v prdeli hned ze startu. nac si lhat do kapsy a nepriznat to? ;-)
15.6.20 08:10
15.6.20 08:08
JSt: tohle je starý napínák z krabice ;-) Celkové náklady byly v řádech stokorun. A mimochodem cio: každý taky ví, že Hollowgramy na BB Right moc nejdou ;-)
cioran-m: ta enonuno naba je cenovy nesmysl vpodstate na jakekoliv kolo, pokud nevyzadujes festku, ktera s napinakem nefunguje. na podobny zbytkac bych se drzel tech zbytku a misto noveho napinaku vytahl z krabice nejaky smotany saltr. ;-)
14.6.20 22:48
14.6.20 22:44
cioran: díky za tip, ale za 1. vidím fotku parket a za 2. pochybuju, že by to řešení stálo pár šupů :-)
14.6.20 18:46