Když jsem tady posledně kibicoval vpa007, ať neschovává tabulku, tak tady je ta moje
Původní podoba
Malá vyrostla z růžového Authora Cosmica 20 a přišla řada na čtyřiadvacítku. Stavěno s vizí, že teď je to pro holčičku, která kolo moc nemusí (takže hlavně nízký rám, aby se dobře nastupovalo) a pak to podědí brácha, který naopak kolo rád (takže má smysl pustit trochu chlup).
Dárcem byl bazarový červený Amulet z roku 2015 s řazením 3×7, V-brzdami, s odpruženou (údajně) vidlicí a s váhou 12,4kg. Rám měl nějaké šrámy, tak šel na komaxit. Barvu si vybrala malá s tím, že je zapovězená růžová a fialová, aby pak na kole mohl jezdit i brácha.
Zdá se, že čínský řazení řadí dobře. Pedály jsou provizorní ze šuplíku (Union), ale zatím si nikdo nestěžoval, že by klouzaly nebo jinak nevyhovovaly, tak zatím zůstanou. K případným dotazům na vidlici: ANO, opravdu je tato pevná 26 stejně vysoká jako původní (ne)odpružená 24. NE, nebudu zatím zkracovat ten komín nad představcem. Možná se později vidlice přesune na 26 kolo, tak ji nechci zkracovat úplně.
(vloženo 14.6.20)
Značka | Amulet 24 |
Hmotnost | 8,8kg (vč. pedálů, zvonku a držáku na láhev) |
Rám | Amulet 24 (2015) |
Vidlice | Elita One Carbon (26) |
Hlavové složení | Force |
Kliky | Force/Matbiker 140mm |
Středové složení | Force |
Měnič | Čína LTWOO A7 10sp. |
Řazení | Čína LTWOO A7 10sp. |
Převodník | Deckas NW 32z |
Kazeta | Čína VG Sports 10 (11-42) |
Řetěz | Shimano HG 54 |
Náboj přední | Force Team 32d |
Náboj zadní | Force Team 32d |
Brzda přední | Shimano MT201 + kotouč Ashima ARO-09 160mm |
Brzda zadní | Shimano MT201 + kotouč Ashima ARO-09 160mm |
Ráfek přední | Remerx RMX 507×20 |
Ráfek zadní | Remerx RMX 507×20 |
Dráty | Ritchey 1,8 |
Pedály | ze šuplíku |
Řídítka | Alu MAX 600mm |
Představec | Pells |
Sedlovka | Elita One Carbon 27,2/350mm |
Sedlo | Čína "EC90" 143/240mm |
Pláště | SCHWALBE Rocket Ron 24x2.1 Performance Addix |
Plzeň- lakovna Jech
to je docela pěkná cena, kde to takhle dělají? Někde kolem Příbrami bych něco podobného taky potřeboval.
Ano, tady jsou nezkracovane Gripy 12cm. Cena komaxitu včetně opískování byla cca kolem 600 za samotný rám. S vidlicí je to cca 100–200Kč plus.
:-O kua, co to
vpa007 : gripy zkracoval u dvacítky, tyhle ne :-)
vpa007 : gripy zkracoval u dvacítky, tyhle ne :-)
Gripy bych už víc nezkracoval, míň jak 10 je málo (z vlastní zkušenosti na čínskejch gripech :D). Jinak se mi to líbí, sice je to trochu čopr, ale jinak čupr! A plusový body za tabulku! ;-)
Pěkný kolečko. Můžu se zeptat, na kolik peněz (orientačně) dnes vyjde RAL komax na rám kola? Díky a ať to prckům jezdí.
jasan
nebylo … ted je z 20 přerostlá, na 26 si nebyla jista a odmítala na tom jezdit. Chce to tak cca rok, aby nabrala potřebný cm.
nebylo lepsi jit rovnou na 26?
dík za připomínky. Obrátit představec je dobrý nápad – možná krk ještě o fous zkrátím až si nastuduju o kolik bývá u 26 kola vyšší hlavová trubka.
Gripy jsem zkracoval u dvacítky z 12cm na 10cm, tady už jsem si myslel, že to může zůstat, tak budu chvíli očumovat, jak to drží a uvidím.
Vlajdy jsem tam dal se setrvačnosti jako u 20, ale rovný asi jo, zvlášť v kombinaci s poznámkou od Nydlaka
Škoda že jsi kopíroval původní vidlici, to nemohlo pružit ani pod 100kg chlapem:)
Uznávám, že hlavně na 2. fotce to tak vypadá, ale ta vidle odpovídá původnímu osazení. Měl jsem dilema, jestli dát vidlici podle označení na 24, nebo podle toho, co jsem reálně naměřil. Nakonec jsem to bral podle skutečně odměřené délky a to jsem to ještě o pár mm zkrátil :-) záměnou hlávka za polointegrované. Myslím že něco podobného tu kdysi řešil Rychlý turista se dětským SUPem
Zkrátit gripy, vyhodit rajdy a dát rovný, vidlici poslat mě :-) a koupit si 24". Pak to bude super! :-)
Je to RAL 6027 tady konkrétně v polomatu
Pekna barva, to je nejaka RAL? Neco podobnyho jsem chtel slecne na RB, ale nebyl jsem schopen vybral RAL z katalogu.