Značka | Liteville |
Model | 4-One Mk.1 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | M |
Hmotnost | 9,1 |
Rám | Liteville 4-One Mk.1 |
Vidlice | Enve G Series Gravel 1 1/2 Taper 47mm Rake, Flat Mount |
Hlavové složení | Syntace SuperSpin Tapered |
Kliky | Sram RED® |
Středové složení | Sram DUB BSA 68 |
Měnič | Sram XX1 Eagle |
Řazení | Sram RED eTap AXS™ HRD, Sram Blips |
Převodník | Wolf Thoot Direct Mount Sram 8bolts, 40t |
Kazeta | Sram XX1 Eagle XG-1299, 12s Rainbow |
Řetěz | Sram XX1 Eagle Rainbow |
Náboj přední | Industry Nine AR25 TRA, 24 color custom |
Náboj zadní | Industry Nine AR25 TRA, 24, Torch 60 P.O.E., XDR color custom |
Brzda přední | Sram RED eTap AXS™ HRD, Caliper Hope RX4 Flat, Rotor Sram CenterLine XR 2P,160mm |
Brzda zadní | Sram RED eTap AXS™ HRD, Caliper Hope Tech 3 X2 Flat, Rotor Sram CenterLine XR 2P,160mm |
Brzdové páky | Sram RED eTap AXS™ HRD |
Ráfek přední | Industry Nine AR25 TRA, 24 |
Ráfek zadní | Industry Nine AR25 TRA, 24 |
Dráty | Industry Nine Spokes color custom |
Pedály | Crankbrothers Candy 7s |
Řídítka | Enve G Series Gravel 440mm |
Představec | Enve M6 Series 31,8, 70mm |
Sedlovka | Rock Shox Reverb AXS, 125mm, 34,9mm |
Sedlo | Fabric Line Pro Carbon |
Pláště | WTB Riddler TCS 700x45c, No Tubes Quart RACE |
Jak vlastně funguje to řazení když máš jen přehazku?
Předpokládám, že vpravo hazka a vlevo teleskop. Když nemáš teleskop, dá se nastavit třeba i řazení vpravo jen směrem nahoru a vlevo zase jen dolů?
Je to raketa, ale ty barvičky jdou trochu mimo mě. Hlavně že se líbí tobě :-)
Jinak mám návrh na sedlo, které by to rozhodně chtělo.
Jo s tímhle fešákem to půjde:-) To nebude jen na šudlání silnic
Co se týče teleskopky, tak na gravelu jsem dost často sjížděl něco, kde by se dost hodila.Ále nějak jsem se k nákupu nedokopal.
Že by tam nebyl teleskop jsem neuvažoval ani chvilku, jen jsem zvažoval eightpins, ale ovládání AXS rozhodlo:-)
Vzhledově je to nádhera. Hmotnost mi přijde výborná. Teleskopku bych na gravelu měl moc rád, ale já bych chtěl sedlovku DT Swiss a ta má vnitřní vedení bowdenu a vrtat do rámu se mi zatím nechce. Ať to jezdí.
za 5. Cekal bych to lehci…
Za mě super stavba, do pražských parků a pěšinek ideál! Na Točnou a spol mňam ;-)
zirecek: jsem nedávno v rámci výletu na silničce pojezdil na pumptracku a tam teleskopku bych ocenil, a na gravelu když potkáš jednou za čas technický sjezdík, tak se hodí více než zdvihy, které by zbytek poklidné vyjížďky zbytečně houpaly… pláště 45mm jsou v terénu schopné více než dost, takže řekl ybch že majitel ví proč to tam cpe.
Teleskopka je jen pozérská ejakulace nebo jaký to má smysl? Zajímalo by mne, kde to využiju na top speed gravelu.
orm: váha je tak jak jsem předpokládal, teleskop, rám, pláště …udělají své, ale vím, že kolo smysl má. Je to na cestu do práce…upravený trail, šotolina, lesní cesta, asfalt …
pěkné, až na teleskop a ty konce řídítek… to je fakt hrůza :)
a se zahozenou teleskopkou by to I trošku zhublo…
Smysl v tom vidím. Ideální prasopes na hannou. Po asfaltu to pofrčí, na polňačce zrychlí a v terénu se nestratí.
Neni to moc tezke na to jak je to osazene? Ta teleskopka to asi zvysuje. Cekal bych tak o kg mene. Jinak pekne, ale nejak me unika vyznam toho kola – ctyrpistek, teleskopka, siroke plaste, berany. Na silnici i v terenu kompromis. Vim, muj problem, ale davam za 5, protoze krome toho smyslu je to pekna stavba.