Značka | Liteville |
Model | 4-One Mk.1 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | M |
Hmotnost | 9,1 |
Rám | Liteville 4-One Mk.1 |
Vidlice | Enve G Series Gravel 1 1/2 Taper 47mm Rake, Flat Mount |
Hlavové složení | Syntace SuperSpin Tapered |
Kliky | Sram RED® |
Středové složení | Sram DUB BSA 68 |
Měnič | Sram XX1 Eagle |
Řazení | Sram RED eTap AXS™ HRD, Sram Blips |
Převodník | Wolf Thoot Direct Mount Sram 8bolts, 40t |
Kazeta | Sram XX1 Eagle XG-1299, 12s Rainbow |
Řetěz | Sram XX1 Eagle Rainbow |
Náboj přední | Industry Nine AR25 TRA, 24 color custom |
Náboj zadní | Industry Nine AR25 TRA, 24, Torch 60 P.O.E., XDR color custom |
Brzda přední | Sram RED eTap AXS™ HRD, Caliper Hope RX4 Flat, Rotor Sram CenterLine XR 2P,160mm |
Brzda zadní | Sram RED eTap AXS™ HRD, Caliper Hope Tech 3 X2 Flat, Rotor Sram CenterLine XR 2P,160mm |
Brzdové páky | Sram RED eTap AXS™ HRD |
Ráfek přední | Industry Nine AR25 TRA, 24 |
Ráfek zadní | Industry Nine AR25 TRA, 24 |
Dráty | Industry Nine Spokes color custom |
Pedály | Crankbrothers Candy 7s |
Řídítka | Enve G Series Gravel 440mm |
Představec | Enve M6 Series 31,8, 70mm |
Sedlovka | Rock Shox Reverb AXS, 125mm, 34,9mm |
Sedlo | Fabric Line Pro Carbon |
Pláště | WTB Riddler TCS 700x45c, No Tubes Quart RACE |
Sakra, i s odstupem času pro mě pořád TOP stroj nejen na B-F. A lituju, že jsem po něm neskočil, když byl na prodej ;(. Tak se sem aspoň chodím občas kochat.
@fantozzi: beru zpět, tohle je paráda! ;-)
@kubad: aha, tak to už je mimo mý technický znalosti v týhle oblasti, tenhle argument bude asi neprůstřelnej… ale vypadá to fakt skvěle! ;-)
@vpa007
tak samo že Cannondale SI-SL tam sednou parádně i váha/tuhost je super :)
akorát je potřeba osa 128mm
@cragsman: nz. Jinak bych to přepsal na mm, když všechny ostatní rozměry máš v mm. Ale to je jen takový nimrání, dotahování k dokolanosti… k čemuž ale ty máš, soudě podle tohohle kola, evidentně předpoklady :D. Asi tě budu muset přes SZ uhnat na na nějaký to chvilkový setkání z práce na kole, páč tohle asi fakt potřebuju vidět na živo! ;-)
Add kliky… Hope na pětiplacku? Jako hezký jsou, ale ne díky, tyhle REDy bez unašeče k tomu sedí mnohem mnohem líp! Pokud za něco měnit, tak snad jedině mě napadají Cannondale Hollowgram Si s jejich pavoučím převodníkem ;-)
vpa007: jak říkáš.. nedílná součást..:-) jo jo opravdu 44mm nemají .. opraveno. Děkuji
@cragsman: Řezat tyhle rodla? Ani náhodou, já jen původně myslel, že to je nějaká zátka a ono nedílná součást těhle rodel… ok, to pak chápu, ale osobně zůstávám věrný svým konzervativním Ritchey Super Logic EvoCurve :D.
PS: hele není nahodou šířka těch rodel spíš 44 cm nebo 440 mm? ;-)
Rodla možná projdou ještě malou korekcí, ale jinak se drží velmi dobře…
Zajimave kolo :-) Kliky bych dal Hope RX… Dlouhodobe nemuzu prijit na chut tem riditkam Enve – opticky bych je pootocil vys.
vpa007: to tam raději ty předkožky nechám, než abych řezal ty rodla.. :-D
Velká paráda… už nad kolama jsem slintal a takhle v celku nezklamalo, naopak úplně vystřelilo z trenek! 5! Teda až na ty hnusný zátky, to je fakt kekel :D. Jinak nemá chybu, i ten teleskop bych na pracovním dojíždědle občas ocenil. A taky se mi líbí detaily, třeba jak se Sram kotouč snoubí s Shimano centerlock matkou :D. Ukládám si do inspirativních kol a jsem zvědavej, jestli tě někdy potkám! ;-)
Cio: Kotouče, 45mm pláště, teleskop…Ono to hold něco váží :) Nedávno jsme dělali gravel a dostali jsme se na 8,95Kg a bylo to celkem dřina. Teda aby to nestálo půl domu :)
21.6.20 10:22
No jo tak ono u toho grevlu ta váha není zas tak důležitá.Taky to musí něco vydržet, v terénu
21.6.20 08:37
20.6.20 21:03
cioran-m: Klein je už delší dobu pryč, byl to bike na pivo, měl prasklý a zavařený rám… děkuji za hodnocení…
No být ten rám titanový, tak si z toho hned cvrnknu…
Ale hezký i tak ;)
20.6.20 15:38
20.6.20 15:33
@kotew CZE JIHLAVA: Na gravelu mam svoje prvni a jedine karbon kliky. Kdyz jsem s nima poprve jebnul o kamen (pres krytku), tak jsem se bal, ze prasknou. Nevim co to vydrzi.
Kdo nemá jizvu na klice, jako by nebyl nebo nejezdil :-)
@cragsman: Co ty kliky, budes na to neco davat? Ja mam na svojich jak gumove krytky, tak jsem to jeste podlepil, protoze i tu gumovou krytku jsem cvakl o kamen a udelal si nepekny hluboky sram na klikach. Pisu o gravel jezdeni.
Těžké hliníkové kolo, na jěždění do práce a na zimu ideál, jen teleskop nechápu a ty barevné náboje a dráty taky nemusím.
Lucase : já tu nikoho nesleduju, takže nevím, co kde píše, a je mi to taky fuk. Co jsem ale vypozoroval je, že málokterý negativní komentář se neobejde bez toho, aby se na pisatele všichni ostatní nesesypali. Je to až směšný. A taky že tu jsou některý nicky, který i kdyby sem postli hovno v eloxu s nápisem třeba ENVE, tak za to budou pochváleni, jaká je to pecka. Toť můj dojem.
Zeptal se, já jsem odpověděl a tečka…:-) kolo je poskládané z normálních komponentů, ano stalo dost peněz, ale spousta sériových kol stojí mnohem více a jezdit na něm budu…:-) takže asi tak..
20.6.20 14:18
@Lucase : sem se smí vlastně dávat jen pozitivní reakce, že?
Mně se to celkem líbí, i když nechápu ten směr dávat na buď na gravely gumy z MTB nebo na MTB nacpat berany. Každej ať si jezdí na čem chce a co na tom má namontovanýho, asi ví nejlíp, proč to tam má. Když sem někdo dává fotky, tak musí očekávat reakce kladné i záporné. Je ale zajímavý, že ty ne úplně „prdel líbací“ reakce vadí skoro všem kromě vkladatele :-)
20.6.20 14:03
@deekay: Ja osobne nevidim v komentari od P@x zadny problem. Ptal se, zda se na tom kole bude jezdit nebo zda cilem byla stavba jako takova a pak se to treba rozebere. Podle me regulerni dotaz.
Kdyz na to koukam podruhe, tak se mne nelibej kliky. Dal bych neco surovejsiho. Kazdopadne ten karbon, bez jakekoliv ochrany, pri pouziti na jake je to kolo stavene, stejne zachvilku budou plne sramu :-).
Pax: co do toho tak šiješ? Mně třeba přijdou tvoje kola taky skoro nevyužitelná, ale každý má svoje priority a představy na čem chce jezdit, ne?
Neustále se vracím k těm nábám a drátům. To je prostě pecka! Barvy moc nemusím, ale tohle mě dostává… Fakt moc, moc pěkné:)
Parádně vymyšlený a provedený stroj. Eagle je pro gravelbika vynikající řešení.
na demonstraci neomezenych moznosti je to blbe uz od zakladu, tj. od ramu. Custom titan by byl asi o dost drazsi. :)
p@X: toto nejsou neomezené možnosti:-), dalo by se i výrazně přitvrdit:-)…no a o ježdění se minimálně pokusím…
20.6.20 10:49
A v práci to uložíš jak? Předpokládám, že to nestrčíš do normální kolárny…
19.6.20 23:15
To je velká paráda:-)
Kousek od zamilcu sem bydlel. Ještě loni. Ale teď už to mám dál. Ale i tak tam také začnu jezdit do práce (až mě tam zase pustí)
Joj, tak tohle svezení by mě zajímalo. Fakt pěkný, bikerská duše jásá. A ta kola i9 jsou epesní.
Za pět. Jsem zvedat jestli tě někde v Brně s kolem potkám. Toto bych vážně chtěl vidět naživo. Máš to pěkné. Každopádně já bych to kolo nevyužil. Ale já na tom jezdit nebudu. Tak ať to jezdí.
Lister: no zatím je to těžký prstoklad, ale člověk si zvykne na všechno:-)
@Lister
pokud máš smyk na tomto řazení, tak ho ovládáš taky zmáčknutím obou :D
Představec mi přijde úplně v klidu. Ale já i na silnici vozím 90mm, takže jsme asi holt divnej.
Jinak díky za upřesnění toho ovládání. Jen teda mačkat dvě páčka na zasunutí teleskopu na to bych asi neměl prsty – ale je pravda, že na tomhle zase tak velká pekla asi člověk jezdit nebude, takže je na to větší klid.
19.6.20 21:51
DaD: jsem na to sám zvědavý, původně jsem chtěl nějaké carbony 35–40mm, ale to bych asi potřeboval náhradní plotýnky..:-)
Tak tohle se opravdu povedlo! Pak písni dojmy z jízdy. Já třeba prodávám karbon kola z gravelu, protože jsou tvrdé jak prase a proti seriovým na Giantu je na tom jízda o dost nepříjemnější. Alu rám bych asi nadal vůbec.
cioran-m: čistý je super, ale nesmí to být nuda, to mě nebaví… :-) zrušení smyku a teleskop jsou nejlepší vynálezy posledních let :-)
19.6.20 21:21
19.6.20 21:18
Tak toto hodně ano. Škoda jen že nejsou černé dráty, ty by to v mých očích ještě povýšily, ale to je subjektivní záležitost :). No a samozřejmě dvouplacka by to povýšila zase na poli použitelnosti.
cragsman: Pak ale neni pouzitelny horni uchop za paky .) Alespon pro me je to utrpeni s hodne vytocenyma pakama.
deekay: pokud jsou oblouky hodně vytočeny ven ..včetně pák tak se mi hrozně dobře kolo vede i v terénu…je to prostě individuální…a s rovnýma rodla by to bylo..no nic moc:-)
cragsman: Vsak joo :) ja jen, ze proste berany a silnicni paky jsou delany na nejaky posed a uchop a v tom funguji paradne.
Vysoko poaszena, siroka riditka s velkym flare jaksi ten koncept uplne popiraji a proste bych si tam dal rovne a normalni brzdy a razeni .) Proste mi tohle na tech hodne off-road gravelech nesedlo no.
Jo je fakt že tohle je jeden z mála gravel rámů co má rozumnej úhel hlavy a je tak nějak mezi.Ještě podobnej je Fustle Causeway (není ale tak pěknej)
@pox
ten rám je navržený na krátký představec – takový hybrid mezi Gravel a MTB
:-) jak píšeš je na 160 kotouč, ale 140 rám, a liteville je rovnou 160, takže by tam musel být 180 kotouč…
Za mně je gravel super v lehkém terénu typu hliněná pěšinka, polňačka a ideální je jako silnička na špatné cesty, které opepříš právě lehkým terénem. Na silničce by se tam člověk vyklepal, na MTB by to zase byla nuda a neodsýpalo by to…
tulda: čtyřpistek přeci není jen o síle, ale hlavně o dávkování…tedy pokud mají dva různé průměry pístku a RX mají:-)
@tulda
ten 4 píst je spešl silniční verze, není o nic těžší než 2 píst a brzdí přiměřeně, navíc se montuje bez adapteru.
Naopak ten zadní je MTB brzdič a bude brzdit nejspíš moc :D ale je tam designově pecka
na obrázku moje Shimano verze Hope brzdiče
deekay: já to mám přesně obráceně, ale přesně jak píšeš, ať si každý jezdí na tom co mu vyhovuje…
19.6.20 19:39
kolo krásný, jen je to pro mě něco jako kombi běžky – moc nechápu na co :) a taky mě překvapuje ten 4 píst vepředu, X2 by nestačila? přecijen se s tim žádný pekla z kopce asi konat nebudou (?)
Vyskladane luxusne :) ja gravely chapu, ale ty co jsou jako silnicka na horsi cesty. Tyhle XC MTB s beranama nechapu .))) Ale akzdy at si jezdi na tom, co povazuje za vhodne, rozhodne vzhledove parada.
tyvole, tak to je porno. Nadhera! A naopak, ty barvicky to zvedaj jeste vic! Jen osobne nechapu ten teleskop, ale to je tim, ze vseobecne ty gravely nechapu:)) Verim, ze moc dobre vis, proc co a jak mas… Za mne top kolo…
cragsman: diky za info!. Poslední otázka – proc podložky pod zadní třmen?
Dost dobrý, za 5*
Krásný rám, ultimátní výbava, vo tom žádná. V tvojem věku, a to nevím kolik ti je, bych oželel ty barevné špice, ale dejme tomu. Ten teleskop…pitomost.
Archer: je to v podstatě téměř stejné jako u RX.. jen malinko houbovější, ale může tam být ještě nějaká zalezlá bublina:-)
jen mě připadá, že ta dvoupístová X2 brzdí víc než, 4 RX..
cragsman, co chod paky? Je stejny jako u RX? RX aspon deklarovan jako kompatibilny…
jak bylo napsáno levá dolu, pravá nahoru, obě teleskop, ale dá se to v app různě měnit.. blip to tejné.
Archer: odvzdušnění porod---klasický Sram:-), ale nakonec to brzdí jak šlak, ty dva velké písty dělají své…podtrženo sečteno brzdí to parádně..