Lehká silnička

Přidat foto

4.28kg

Nechtěl bych to, ale je to masterpiece. A je tam ještě i trochu nevyužitýho prostoru :D

https://youtu.be/dPn4RNvn4EE

(vloženo 21.6.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m

23.6.20 11:50

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
oberleutnant Weiss
oberleutnant Weiss

23.6.20 10:42

Teda ten představec je strašnej hnus…

Reagovat
nooski
nooski

23.6.20 06:04

cioran: ten Black se prodal a majitel na něm jezdí spokojeně pořád. Ta California byla pod 5 bez pedálů i díky dráhovým galdám Tufo, co měly snad pod 125 g, takže podvod :-) na tu Californii si nikdo nesedl, ze strachu že něco urvem.

Reagovat
cioran-m

22.6.20 18:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

22.6.20 14:35

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
deekay
deekay

21.6.20 21:21

nooski: Tohle se ale melo tykat jen Himodu, ktery byl extra mekky. Nemecky roadbike.de nenameril mezi tuhosti hlavy a stredu slapani mezi EVO1 a EVO2 vicemene zadny rozdil. Az EVO3 ma vyrazne tuzsi hlavu. V pohodli dle nich jasne vede EVO2 nad EVO1.

Reagovat
nooski
nooski

21.6.20 20:48

deekay: 1. generace Eva nebyla etalonem v tuhosti, píšu furt, že ta moje 2. verze je mnohem pohodlnější a o dost tužší než 1. generace.

bathed: před cca 10 lety bylo běžné, že kolo bylo pod limitem a dovažovalo se, přínos k bezpečnosti naprosto nulový a byl to jen důkaz nesmyslnosti regulí UCI. Dnes díky „pokroku“ jsou kola sice hnusnější, ale papírově více aero a i díky kotoučům i profíci jezdí na kolech kolem 7,5+ Kg kolech. Mám rád rčení, že pěkná a lehká kola se už dělala :-)

Reagovat
bathed
bathed

21.6.20 20:43

Nooski: ale abys tomu rozumel – ja to neshazuju a nesnizuju! Jen mne zajimalo, proc k takovym cislum nepadaji i kola top znacek ve vrcholovych setupech. A dodavam, ze nebyt omezeni UCI, asi by se tak delo.

Reagovat
bathed
bathed

21.6.20 20:40

Prave proto: kdyby ten limit snizila UCI na te nejvyssi existujici urovni, pak by po takovych blechach za straslive penize krome zavodniku sla i armada pozeru :-). Pak by se to vyplatilo. Ale byly by to ramy a dily ktere prosly vyvojem, pevnostnima analyzama a naslednymi testy.

Reagovat
deekay
deekay

21.6.20 20:37

nooski: Nebyl stary HiMod ram oproti standard verzi mekky?

Reagovat
nooski
nooski

21.6.20 20:37

Pokud se nepletu, tak tohle je pro zavody do vrchu v UK. Tam naštěstí nesmysly UCI neplatí.

Reagovat
orm
orm

21.6.20 20:30

@bathed: 6.8kg plati jen pro zavodniky, kteri jezdi na zavodech UCI. Pro ostatni nic takoveho neplati. Top znacky to klidne mohou nabizet, stejne jako neUCI geometrie, coz se zatim deje jen pro triatlon. Asi se jim to financne nevyplati.

Reagovat
orm
orm

21.6.20 20:28

@vrazdit: To neni pravda, staci si najit jak trepi stavel svoje kolo a kolik invence do toho musel vlozit. Pokud se podivas na to video, tak zde je to podobne.

Reagovat
bathed
bathed

21.6.20 20:27

Ja to moc nesleduju, ale plati stale 6.8 kg? Protoze pokud by neplatilo, top znacky uz by se tehle silene vaze taky blizily. Materialy to asi umoznuji, jen si nejsem jisty ze tenhle “prototyp” je uplne bezpecny :-)

Reagovat
Tr35

21.6.20 20:22

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Mikikuba
Mikikuba

21.6.20 20:19

Nelíbí…

Reagovat
vrazdit
vrazdit

21.6.20 19:27

tak toto není moc pěkné… a ta váha je stejně jen extrém a s nekonečným budgetem to poskládá každý kdo má internet a umí počítat…

Reagovat
doubeq
doubeq

21.6.20 18:31

Nehezké.

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

21.6.20 18:01

Hustý no, jsem něvěděl že Trepi začal jezdit Cannondejla :-)

Reagovat
nooski
nooski

21.6.20 16:42

Tohle je velká paráda, vzhledově se mi nelíbí jen sedlovka s rovným zamkem a ten ochablý **** misto představce. Jo a jen pro info ta vidle je z 2. generace EVA. Starý hi-mod rám a novější vidle jsou nejlehčí kombinací.

Reagovat

Další galerie z kategorie

easyrider 2
roud 6
Pietro37 1
filipes 9
DaD 14
AleZ80 2