Kolo už v profilu mám, jen jsem ho celé překopal ku prospěchu svému a z původního zůstal jen rám a vidle.
Sadu 1×12 jsem si po přechodu z 2×11 hned oblíbil a brzy jsem zjistil, že mi na mé ježdění plně vyhovuje. Brzdy jsou proti původním Deorkám taky někde jinde a brzdí s bohatou rezervou.
Kola mi zapletl borec Hnoj a po přehození na bezduše je komfort neskutečný.
Původně jsem měl na kole pevnou karbonovou sedlovku, ale v dubnu jsem od partnerky a dcery dostal tento teleskop k narozeninám a jsem za něj moc rád.
I když je to základní model, pomáhá mi s objevováním nových tras, které bych dřív asi nesjel.
Vím, barvy jak ze sedmdesátek a zastaralá geometrie.......mě to kolo ale baví ;-)
(vloženo 22.6.20)
Značka | Cube |
Model | Elite Race |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 19 |
Rám | Carbon C68 |
Vidlice | SR Suntour Axon Rl Rc |
Kliky | XT |
Měnič | XT |
Řazení | XT 1x12 |
Převodník | XTR 34 |
Kazeta | XT 10-51 |
Řetěz | XT |
Náboj přední | DT SWISS 350 |
Náboj zadní | DT SWISS 350 |
Brzda přední | XT 8020 |
Brzda zadní | XT 8100 |
Brzdové páky | XT 8100 |
Ráfek přední | DT SWISS XM 421 |
Ráfek zadní | DT SWISS XM 421 |
Řídítka | Syntace Vector 740 |
Představec | FSA Afterburner 80 |
Sedlovka | Kind Shock Eten |
Sedlo | Ergon SM Pro |
Pláště | Vittoria Barzo Graphene 29x2.25 |
snas89 : na Barzo jsem přecházel z Conti RaceKing Protection.
Oproti Conti jsou Barzo těžší, hlučnější a v mokru tolik nepodrží.
Chtěl jsem zkusit něco jiného a navíc mně lákala barevná kombinace těchto plášťů.
Conti jsem, ale vozil na duších, takže komfort který mám teď jsem na Conti neměl
Tohle kolo nikdy nezestárne, je to krásný a s tímhle upgradem tomu vlastně není co vytknout.
Barvy se mi libi hodne:)
Co plaste? Jak si s barzama spokojeny? Z ceho si prechazel a jaky je rozdil?:)
Pěkný, moc pěkný a smysluplný upgrade! ASi bych teda jen lihovkou zamaloval pahýl po smyku, ale jinak to nemá chybu! 5! ;-)
Cube mají něco do sebe, líbí se mi i osazením, hezký bike a šikovně si udělal to vedení bowdenů.
saxanajam : vstup do rámu je dost velký, takže přidat hadici k bowdenu šlo v pohodě, jen se musela lehce přibrousit kovová záslepka.
Pod středem jsou dvě origo díry, jedna z nich na teleskop tak jsem jí použil na vývod hadice k brzdě .
RapMan : do nedávna jsem vozil gripy od Sqlab a to jejich kopírování dlaně mi moc nesedělo.
Ergon jsou kulaté bez výstupků jen mají plošku.
Gripy jsou měkčí a sedí mi daleko víc
Super, za 5*
co je na geometrii zastaralého. Myslím že jejich rámy v 2020 měly geometrii stejnou (já mám ročník 2017) O těch ergon gripech taky uvažuju, jaký jsou?
Jak si dostal tu zadní brzdovou hadici a bowden od zadního řazení přes jeden vstup do rámu? Vždyť ten rám na to není stavěný. To si ten vstup zvětšoval a dole pak u středu pak udělal další díru pro výstup té brzdové hadice?