Dcera 139cm 26tky jasná volba :-D Zase jsme hledali něco s nízkou váhou ale tentokrát pořádný kola aby to přejelo vše a pěkně to jelo. Pružinová vidle chodí pěkně, převodů hromada a když se neremcá tak to jede jedna báseň. Rohy a barevné gripy na přání dcery. Třeba jednou dáme lehčí kola ale zatím takhle. Kolo je krásný a dcera je moc spokojená. Na silnici ujela i 58km a v terénu 30.
(vloženo 24.6.20)
Značka | Author |
Model | Sonic |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 13.5 |
Hmotnost | 13 |
Rám | triple butted alloy 6061 26" - hydroformed |
Vidlice | RST Gila 26 TnL uzamykatelná (80 mm) |
Hlavové složení | AUTHOR Integrated 1.5" tapered |
Kliky | SUNTOUR XCT-JR 42-32-22 zubů 160 mm kliky |
Středové složení | SUNTOUR zapouzdřené |
Přesmykač | SHIMANO TY700 (34.9) |
Měnič | SHIMANO Acera |
Řazení | SHIMANO Acera (24) |
Převodník | SUNTOUR XCT-JR 42-32-22 |
Kazeta | SHIMANO HG200-8 12-32 (8) |
Řetěz | KMC 8.1 |
Náboj přední | QUANDO 32 děr |
Náboj zadní | QUANDO 32 děr |
Brzda přední | TEKTRO |
Brzda zadní | TEKTRO |
Brzdové páky | TEKTRO |
Ráfek přední | AUTHOR Argon 26 32 děr |
Ráfek zadní | AUTHOR Argon 26 32 děr |
Dráty | nerez ocel 2.0 mm černé |
Pedály | plast platformy |
Řídítka | AUTHOR Flat Top bar 0 mm 600 mm |
Představec | AUTHOR |
Sedlovka | AUTHOR dural (31.6) |
Sedlo | AUTHOR Champion |
Pláště | CST B-TRAIL 26x2,10 kevlar |
Jestli na tom Scottovi byla placka 40 zubů (jak bývý zvykem) a šroubovací šestikolo 14 – 28 zubů, tak se nedivím, že se jim na tom jezdilo blbě.
Jednoplacku měli oba na 20tkách od Scotta a jenom se trápili. Teď jsou spokojení. Když to vezmu na čem jsem jezdil já a kolik jsem toho ujel tak klobouk dolů. Už jsem to psal ale kluk by těch 100 klidně dal. Holka potřebuje víc motivace. Kluk ne ten chce se mnou pořád závodit :-D Doufám že jim to vydrží kolo mě díky nim neuvěřitelně baví.
Právě u dětí mi jednoplacka smysl dává. Třeba jim nemusíš radit co mají řadit.
Ale velká gratulace, jestli tvoje děcka na tomto kole odjedou 100km, nemám o osudu české cyklistiky obavy.
Že kluk má 24", holka 26" a oba stejný počet převodů ješte neznamená, že musí mít pokaždé zařazený stejný převod. Ale to asi taky víš
Vzhledem k tomu že obě děti mají stejný počet převodů vše to zásadně zjednodušuje. Za jízdy jim říkám co zvolit za převod a jízda se stává plynulou. Nejenom že vyjedou vše ale i nikdo z nich neříká že ten druhý to má lepší. Protože k tomu tahám kluka na tyči je pro mě zásadní aby ti dva starší mezi sebou si radili co a jak a já se mohl věnovat nákladu abych ho neztratil protože už se stalo že začal usínat spíš. V globále jsem vlastně nikoho podobného nepotkal kdo jezdí na kola se třema dětma sám. V jednoplackách, pevných vidlicích a kotoučích nevidím žádný přínos. Mít jedno dítě má závodního speciála. Ujeli jsme 100ky km a absolutně vpohodě.
3× něco, strašná vidle, rohy, sedlo moc dole (A IMHO i dlouhé kliky) ........ to se dcera tak špatně učí, že ji máš potřebu trestat?
No, dat kotouce, prevod 1× neco, pevnou vidli., jiny plaste.. . A naopak sundat blatniky… Funkcne i vahove bys byl uplne jinde
hmm: To ta F1RST musí být nějaká přidřená. Ta chodila parádně i pod mojí dcerou, když měla pod 25 kg.
Blatník to je základ :-D Vidle chodí dobře, je v ní měkká pružina. Oproti vzduchu ve First1 co má kluk na té 24ce nebe a dudy. Vozil jsem dvě RSTčka a měl méně kg :-D tak mám srovnání. Kdyby nechodila tak jí tam dám pevnou.
Hmm, nezlob se na mě, ale jsi si jistý že ta vidle, která je dělaná na průměrného chlapa, opravdu chodí pod dcerou pěkně?
mě dát někdo na kolo blatník tak ho zabiju.
Ty jich máš na každým kole asi 6, to je něco pro mě :))
Ať to jezdí.
Pěkný pěkný, taky bych potřeboval něco takovýho pořešit. Ukládám si tento profil „pro inspiraci“. 5*