Kluci z koloshopu mě moc nepotěšili. Zažádal jsem o zkrácení hadice a jak to dopadlo? Za zlatého bludištáka?
(vloženo 29.6.20)
kamaro: ani očko nenasadíš! Takového potížistu si k sobě nezvi, přijde mi to v něčem jako taková moravskoslezská onuce cinknutá p@xem…
Kamaro: taky si myslím že riskujes, jako ochota a pomoc se cení, za to klobouk dolů… Ale ty následky pak :)
Absurdní drama :)
30.6.20 13:30
Atilla + kOmE: Slovy klasika: „To jsou nervy ty p..o“. Je to riziko, ale jdu do toho :-)
kamaro: A jsi si tím jistý? Aby ti pak nestepoval každý den před barákem:)
THORXi, bydlíš za rohem. Doraz ke mě a já ti tu brzdu natáhnu a odvzdušním…
Naprosto je chápu. Udělali to, co jsi po nich chtěl. Nebo nám sem napiš jak zněl přesně Tvůj požadavek na úpravu brzdy.
Co máš za rám, že je hadice dlouhá jen 150mm? Nějaký kolo do cirkusu? :-)
No však se taky vyjádřili správně. myslím, že by nikoho nenapadlo, že když si někdo nechá zkracovat brzdy, tak to nechce napojit…
jak už ti tu někdo radil – rozcvakni olivku,protáhni brzdu, nasaď novou olivu a je to.
Dobrý den,
z naší strany proběhlo vše v pořádku, poplatek 150,– byl účtován standardně dle servisu a vašich požadavků, které jste uvedl – tj. „zkrácení hadice na 150 mm“, více detailů ani požadavek na rozpojení brzdy od vás žádný uveden nebyl. Ne každé kolo má vedení vnitřkem rámu, servisní technik postupoval dle standardní úpravy brzdy.
Vyjádrění :)
Bo nejsme milionáři :) ne zadní TRP nějak nebrzdila a trošku jsem ji i zničil.
No bojím se aby to zase nebylo moc klidné tam mohl být jen XT 2 pístek.
Wilda81: takových chytráků jsem v servisu viděl spoustu, ale pak donesou brzdy v sáčku a ty se starej!!!
THORX: už kurwa napiš, o co jde a jaký je další vývoj brzd, tahle debata a nejen tato je o ho…
@Wilda81: Ono si staci precit diskuzi jak vybiral Thorx sve, jak mu tu kazdy radil, udelal si to vse po svem … a o nespokojenosti s kolem :)
Debata typu na fotce kus lesa a otázka zní- kde to je? Pořád nevím, co tímto chtěl autor říct a jak vše dopadlo, můžeš napsat něco víc? Jinak stačí olivku odcvaknout kleštěmi, trn nechat, dát olivu novou a dotáhnout, popřípadě převzdušnit.
jIrI___ : Nj ono jde spíš o ten čas… Když mi něco trvá dvě hodiny v teple večer doma, u piva. nebo musím kolo někam dovézt (po ose, tj zpátky pěšky nebo startovat auto), samozřejmě v nejdebilnějším čase, kdy se můžeš věnovat koníčkům, pak koukat na unavený ksychty že maj moc práce a bude to nejdřív za týden, pak se připomínat, zajet/zajít si pro to… tak mě to nechutenství přejde.
Nebo dokonce něco balit, posílat přes poštu, vyplňovat ty lístečky, tak to už vůbec…
bathed: Na tom není nic k nepochopení. Čím jsem starší, tím méně mě baví se rýpat v kole a už to pomalu přechází až do stavu nechutenství :). Minule jsem na servisu nechával i seřízení smyku…
Zase bych z toho nedělal kovbojku. Kdyby si každý dělal vše sám, tak nemusí být servisy. Příště už bude vědět.
McBlacky: ucvaknutí hadice, nasazení olivy a trnu trvá více než minutu? Nasazení kalíšku a promačkání páky může s gramlavýma rukama trvat možná trochu déle. Ale pořád nechápu, proč si to neudělal sám podle svých představ a mohl se vyhnout opětovnému zklamání.
Zadals zkraceni hadice a ty kurvy ti ji zkratili. Ja bych to tak nenechal, stezoval v´bych si klidne na COI, poslal jim tam kontrolu z financaku atd.
No, ta uplne nejzasadnejsi otazka zni, proc kdosi u tak absolutne blbuvzdorneho systemu chce po obchodnikovi abu ucvaknul kus hadice a neudela si to sam…
OMG: Kdyby si u mě někdo objednal brzdy a zkrácení hadic, udělám to přesně tak jak to je v té krabici. Proč by si někdo objednával jen ucvaknutí hadice?
K tomu můžu napsat jedině cha chaaa :-)
Objednáš si zkrácení hadice, tak udělali, co sis objednal.
Ta oliva jde sundat i bez rezani hadice. Staci pilnik a je dole. Pak protahnes a das novou olivu.
A o co tady jde? Kdyz nejsi uplna lama a neudelas nejakou silenou chybu, tak uriznes zaslepenou hadici, nasadis trn a olivu, vytahnes zaslepku z paky, spojis, dotahnes a netreba ani odvzdusnovat!
A cos cekal???? Kdyz je rozpojena a J-kit, tak ten trn je zaslepenej, aby netekl… Kdyz se to zkrati a das novy trn a olivu, tak to prpste musis zapojit do paky…
Jinak na tom fakt nic neni… Zkratit to zvladne kazdy a nemusi se ani odvzdusnovat
@Thorx
nepřijde ti mírně na palici objednávat zkrácení brzdy kterou budeš stejně provlékat rámem?
smysl toho mě fakt uniká,
goofy: Tobě to třeba ošklivé nepřipadá, ale každý máme trochu jiná měřítka…
TK75: No ale i tam je potřeba to občas čistit a navíc když za to bereš při přesunu kola, tak tem rám časem pod vedením „podrápeš“. Navíc vrchní vedení poté vede k hornímu umístění brzdy, což nemám tak rád jako umístění uvnitř zadní stavby.
Uklidníme se. Nedošlo mi, že je tam vlastně i krytka a šroub, čili pro mě je vnitřní vedení zadní brzdy fakt na hovno. Ale vím, že někteří výrobci umí udělat debilně i venkovní vedení… Viz Nicolai :-)))
kubad: no vidíš. Tohle mi vůbec nedošlo. takže pokaždé střihnout a nová oliva a trn, nebo případně i hadice. Super. :-D
kamaro: nerozumím řeči tvého kmene… Proč by mi bylo jedno jak to vypadá? Co je na tom tak krásného, že je někde schovaný kabel na 40 cm, jak pak stejně vylézá nějakým šíleným obloukem do zadní stavby? Největší bordel je stejně u řidítek, a to je všude stejné. Nějak mi nepřijde, že by vedení bowdenů na mém rámu bylo nějaké ošklivé.
goofy: takže radši díru v rámu jak do zadku a hadice tam bude plandat, než jednou protáhnout a nechat být.
@goofy. S olivou se to občas ještě nějak dá, problém je převlečný šroub a gumová krytka, to už by v rámu musely být díry jak po průstřelu kulometem. Navíc aby ty hadice v rámu nechrastily, většinou jsou vstupy dělané fakt na těsno = neprojde tim ani oliva.
Když víš co děláš tak s tim neni zase takový problém, ano je s tim o pár minut práce víc než s vnějšim vedenim brzdy, ale zase takový peklo to většinou neni.
goofy: Když Ti vyhovuje venkovní vedení, tak si to stáhni stahovačkama a veď si to klidně po venku. Jak to vypadá a jak se to čistí je Ti pravděpodobně úplně jedno, takže i takové řešení Ti bude vyhovovat. Jednoduché a funkční :-)
@goofy
jestli s olivou nebo bez je fuk, stejně je na hadici mnohem větší matka a gumová kryta :D
Pepe72: no teď tak projíždím nějaké fotky rámů, a často tam asi fakt nejde protáhnout ani hadice s olivou… To je fakt výborný nápad konstruktérů. Kdo to vnitřní vedení vymyslel by zasloužil medaili.
Proč to zkracovat předem u nich a nedat to radši pak do servisu na montáž a případný zkrácení ?
Asi jsi to zde neměl dávat. Půjde o komunikaci a přesný popis požadavku. Tohle je takové dost ošemetné. POslal jsi jim přesný požadavek ? Věděli přesně na co to potřebuješ ?
To jako opravdu jsou ty vnitřní vedení tak na *****, že se to neprotáhne ani s olivou? :-DDD To si děláte prdel? Tak to díky, ale tohle fakt opravdu nechci… Jednu z podmínek na novém rámu byla aspoň brzda venkem nejraději všechno, a to jsem ani netušil takové problémy.
Ber to pozitivně, já od nich chtěl minule brzdy z rámu vyndat (vnitřní vedení), tak to vypustili, ušmikli a předali zpátky, že „hotovo“ :D :))
novas752 ;-) no jako bojím se toho že ty 2cm uz budou fakt problém. Psal jsem reklamaci buď ať mi vrátí 150kč. nebo pošlou nový trn a olivu. A ať se modlí ať je to OK ta délka.
@goofy: Protože už to zkrátili. Aby to dostal skrz rám musí z hadice sundat dutej šroub a gumovou krytku = odstřihnout další 1,5cm kde je oliva a trn. A pak novej trn a olivu.
Proč by nastalo, že ta hadice bude krátká? Prostě rozpojíš, a spojíš, pak odvzdušníš a fertig.
Zkrátili a dali to dohromady :D v dnešní době rámů. Teď už může nastat i to že hadice bude krátká
Tak nový brzdy přijdou zaslepený, naplněný (protože se počítá s interním vedením) a ty si to zkrátíš, jak potřebuješ až na kole. Vcelku rozumné. Pak stačí jen menstruační kalíšek, stříkačka a minerální olej. To je jako bys neměl v lednici pivo.
To je dobře, že jsi se s námi o to podělil. Nezkrátili? Zkrátili moc? Je to po zkrácení zavdušněné?
protože má obě ruce levé :D
to jako budeš vozit kombinaci XT a TRP na kole?