Obě brzdy
Přední brzda
Pumpa s držákem
Pumpa do kapsy
Dříve běžná věc a dnes těžko sehnatelná vzácnost - klky s velkou pilou
Jak správně foukat/nelámat ventilky
Samotný rám
Patky na pevnou osu a těžká objímka sedlovky
Patky na rychloupínák a těžká objímka sedlovky
Dobře využitý prostor
Dobře využitý prostor
Patka na pevnou osu
Váha kola je včetně pedálů, obou košíků, rohů, tmelu v obou pláštích, měřáku, pumpy a čepiček.
Foceno Nokií 3310 :-) a stavba ještě stařičkým Lumixem od Panasonicu.
(vloženo 2.7.20)
Značka | THRUST, sestavil Rychlej turista |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 17" |
Hmotnost | 8,2 kg |
Rám | THRUST, carbon, 1 195 g |
Vidlice | THRUST, carbon, 579 g |
Hlavové složení | THRUST, 78 g |
Kliky | XTR FC-M985, 175 mm, 706 g |
Středové složení | XTR FC-M985 |
Přesmykač | Sram 3x10 X.9, spodní tah, 151 g |
Měnič | Sram 9sp. X.9 střední vodítko, 201 g |
Řazení | Sram gripshift 9sp. X.0, 200 g |
Převodník | XTR FC-M985 44/30 |
Kazeta | XT 9sp. 11-34, 297 g |
Řetěz | C9, 297 g |
Náboj přední | DT Swiss 240 |
Náboj zadní | DT Swiss 240 |
Brzda přední | HOPE Race X2, 220 g |
Brzda zadní | HOPE Race X2, 234 g |
Brzdové páky | HOPE Race evo |
Ráfek přední | DT Swiss XRC 1250 Spline 27,5" carbon, 655 g s páskou a ventilkem |
Ráfek zadní | DT Swiss XRC 1250 Spline 27,5" carbon, 736 g s páskou a ventilkem |
Dráty | 2 x 24, bílé |
Pedály | PD-ES600, 282 g |
Řídítka | Race Face Next 600 mm, rovné, carbon, 115 g |
Představec | Elita One carbon -17°, 110 mm, 124 g |
Sedlovka | Race Face Next 27,2 mm 400 mm, zahnutá, carbon, 189 g |
Sedlo | Elita One carbon 275 x 143 mm, 103 g |
Pláště | Bezduché Rocket Ron červený 2,1" 541 g a Thunder Burt 2,1" 506 g |
Ahoj
Jsem trochu okopíroval to tvoje kombo, dávám na grevl červený Ralph předek a Buřt na zadní. Taktéž 27,5×2,1 takže dík za inspiraci :-)
Čau Tome, kde ses tady vzal? Mohli bychom zase někdy zopakovat tu předloňskou dvoustovku přes Krásný Les a Klínovec :-)
jonti: nebaví mě furt něco seřizovat a řešit, že něco nefunguje, jak má. Na pohonu Sram 3×9 s kazetami XT a C9 mám najeto 200 000 km a naprosto bez problémů a neustálého štelování. Prostě to nainstaluji, seřídím a desetitisíce km si toho nevšímám a nesahám na to. Jen čas od času vyměním řetěz, kazetu nebo kladky šaltru. A jako známá socka ty sundané kazety a řetězy ještě dojíždím v zimě na plečce :-D
Zajímavé, takové klasické kolo silničáře,co chce MTB :)
Překvapuje mě volba převodů 2×9, desítka fungovala taky velmi dobře a umožní lepší odstupňování kazety.
Sem si říkal, jestli je to focený krabičkou od mýdla a ona legendární Nokie 3310 :D.
Jinak věru zajímavá stavba i váha, to jako jo!
Ta fotka u balvanu je od nás z Ostravy? Mám pocit že jsi z druhého konce republiky…
Jinak kolo samozřejmě super, plnej!
Pěkná váha už aby tato váha byla standardem i na obyč kolech :-)
Jemný elektromotůrek s baterií která není vidět by mohlo pocitově ubírat nějakých 5–10 kilo.
A hlavně pláště v kterých budu moci tlačítkem za jízdy měnit tlak.
Na tyhle věci se fakttěším jestli se jich dožiju.
Jo, tak tohle je SUPER !
Váha super, strčí kdejakou novou silničku na Ultegre a kotoučích do kapsy.
No, trvalo to ale, jinak si myslím, že to kolo jako celek k tobě sedí :-D Za 5*
To mi řekni proč na Messerschmitta nedáš 29" kola?
Já jsem taky zakotvil u 27,5" a je to rozměr co mi sedí nejvíc a tak se ptám jen ze zvědavosti
2.7.20 21:27