Rám | Campagnolo Ocel |
Vidlice | Ocel |
Hlavové složení | Campagnolo |
Kliky | Campagnolo |
Středové složení | Campagnolo |
Měnič | Campagnolo Nuovo Record |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo 42z |
Náboj přední | Campagnolo Record |
Náboj zadní | No name |
Brzda přední | Dia Compe Edge |
Brzda zadní | Dia Compe Edge |
Brzdové páky | Dia Compe |
Ráfek přední | Mavic |
Ráfek zadní | No name |
Řídítka | Alu no name |
Představec | Cinelli |
Sedlovka | Gipiemme |
Pláště | Tufo & Rubena |
tak tehle bajk bych schutí koupil,kdyby ti zavazelo nebo už nebavilo tak bys ho mohl poslat dalšímu at najezdí další desetitisíce :Dtento bajk si to zaslouží-ozvi se prosim na fanboxs@seznam.cz
to alinceb: to je relativní, někdo si poskládá zimák z garážových dílů protože pro něj mají jen hodnotu zimáka i když pro jiného by to bylo kolo snů
nejde o unaseni kritiky,ale ze ji nicim nepodlozis…sitka do mesta na klasicke Campe Record – to je smutne. Jsou lidi,co by za tyhle komponenty platili zlatem…:(
Tady někdo neunesl kritiku, moje kolo je šitka do města a tak to i zůstane, investice do něj byla 0,–
@Tomsonit: tak to se ti povedlo…z prvotřídních dílů si poskládal ošklivou hajtru do města:( btw. které z mých kol je zprasené? A které je klasika? Něž něco plácneš, tak se zamysli…;)
alinceb: breto to bych si libit nenechal xD
ToAlinceb: No, zprasená klasika, ono mě vůbec nešlo o to, renovovat a zachovat původní stav kola, ale o to, aby kolo bylo pojízdné a přitom za nulovou investici, což se povedlo. A já zatím zprasil „jen“ jednu klasiku, ty už jsi jich stihl víc. :o)
Sorry, ale takhle zprasenou klasiku sem snad ještě neviděl – chudák kolo…:(
ten saltr je uzasnej.....jinak to sedlo nemyslis vazne zene?
2.6.11 18:38
chtělo by to nějaký stylový brzdový páky