Mýtus zbořen. Na rotační váze nezáleží

Přidat foto

400g váhový rozdíl v zápletech a 77kg borec:

  • 9.5km stoupani 7%: 4s
  • 1h kriterium s prumerkou 42km/h: 0.7s

Aero hraje daleko vetsi roli (~20s na tom kriteriu)

A Vyrobci lehkych zapletu nebudou mit co zrat

https://youtu.be/0QDnUkUaQfk

(vloženo 13.7.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Singlespeed
Singlespeed

15.7.20 19:30

Docela se divím, že ty mudrlanty z GCN ještě vůbec někdo sleduje :-D.

Reagovat
doubeq
doubeq

15.7.20 11:32

Bylo, někteří přítomní na fóru na fóry chyběli :-)

Reagovat
Cavendish
Cavendish

15.7.20 10:02

Ještě že si napsal tu věci v závorkách. Zase by bylo zle

Reagovat
plzakj
plzakj

15.7.20 09:58

Tak dobry, ja uz se lekl, ze zvazujes bezduse kvuli vaze ;-)

Reagovat
doubeq
doubeq

15.7.20 09:56

No rozhoduju se, jesli dát bezduše nebo duše a teď, když vím, že pár gramů navíc na duši mě nezabrzdí, tak asi můžu. Děkuji!

(Jedná se vtip)

Reagovat
plzakj
plzakj

15.7.20 08:59

@Doubeq – a jak to s tim souvisi? :D

Reagovat
jIrI___
jIrI___

15.7.20 07:03

GCN je v technických věcech jedna velká blamáž, už jsem to úplně přestal sledovat a víc věrohodné jsou místní diskuze. Ve spoustě věcech ti pánové vůbec nechápou technické principy, viz třeba video o ratchet nábojích od DT…

Reagovat
Krejza
Krejza

15.7.20 07:01

Rowdy – ani mi nepovídej. Funkce jednostopého stroje (kolo, motorka) – countersteering, rozdíl mezi přední a zadní brzdou a další. Je už dostatečně dokázáno, jak se vše ovládá a co se navzájem ovlivňuje. To ale nezabrání některým méně chápavým šířit své bludy dál.

Reagovat
doubeq
doubeq

15.7.20 06:55

Takže si teď už můžu dát duše do bajkových kol?

Reagovat
MichaelSimek
MichaelSimek

15.7.20 00:02

Já jsem na bf daval tenhle link uz 150 let zpet, ale znovu (prej tam byla drobna chybka a on ji opravil, ale nekontroloval jsem to znovu, kazdopadne zaver je ± stejny) http://pardo.net/…7/index.html

Reagovat
psbiker
psbiker

14.7.20 23:29

Posle mě stačí prostý fakt, že při zrychlování je rotační hmotnost 2× tolik co normální.

Reagovat
midlander

14.7.20 20:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Rowdy
Rowdy

14.7.20 19:59

Tohle je klasika. Lidské smysly proti realitě. Je třeba si přiznat, že člověk byl po statisíce (možná miliony) let tvořen k aktivitě, která kupodivu nebyla cyklistika. Tedy lidské smysly jsou celkem precizeně optimalizované na úlohy, kde se nic netočí. A kde, opět kupodivu, nejsou pedály a kliky. Takže pak přijde seriozní vědecká práce, která lidské pocity postaví před změřenou realitu. A toto porovnání a konfrontace pak následně část publika položí do negující pozice, protože lidi si často neumí představit cokoli přesahující jejich smysly. Což následně dává převahu těm, kteří nevěří na bludy, ale spolehnou se na pragmatickou vědu. Tuhle jsem četl, že existuje takový tým, který striktním souzněním s marginálními zisky vyhrává nějaký závod. … Dobře no, marginální zisky mohou být i vědecky chemické.

Reagovat
HKou
HKou

14.7.20 11:41

Vzhledem k tomu, ze borci z GCN napriklad neumej seridit brzdy a tvrdej, ze rohatka v nabojich DT funguje na stejnym principu jako spojka v aute, me tohle vubec neprekvapuje.

Reagovat
0721371491ru

14.7.20 09:31

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
snas89
snas89

14.7.20 09:19

Ha !!:) a jak jsme se tady smali, kdyz mistri v novym favoritu s novaquem v pr materialech tvrdili to samy:)))

Reagovat
th74
th74

14.7.20 09:05

Tak to video je jen vyprávění nějakýho švýcarskýho strejce, který pravděpodobně něco modeloval, ale nikde nemá uvedeno co a proč. Nic co by šlo použít, asi si potřebuje udělat reklamu na svoje kola.

To už mě přijdou průkaznější testy jako:

https://www.globalcyclingnetwork.com/…-aero-wheels

Reagovat
JFtryall
JFtryall

14.7.20 08:32

Nejlepsi je zvolit vzdycky nejvhodnejsi kompromis. Na silnici se s rafkem kolem 45mm chyba neudela.

Reagovat
Honzis
Honzis

14.7.20 08:24

A taky můžou napsat, že rozdíl mezi silnici za 25 a 250 bude 1min na hodině pro nas zoufalce. Na druhou stranu plno kol až do vysoké cenově hladiny má teď kola poměrně obyčejná a těžká, aby se ušetřila výsledná cena …

Reagovat
miťo
miťo

13.7.20 22:59

Tak už vím, proč se mi tak dobře jezdilo na ráfkách Remerx Grand vypletených na 36 špic ;-)

…jenom jestli to nebylo tím, že jsem měl o 12kg míň ;-)

Reagovat
deekay
deekay

13.7.20 22:06

LM: Je tam 300g galuska :) Stejne jako na 38mm kolech co jezdim normalne. Tenhle profil mi sedi asi nejvic.

Reagovat
LM
LM

13.7.20 22:05

deekay: tak tam dej těžší plášť :-)

Reagovat
plzakj
plzakj

13.7.20 22:04

U toho kriterka doufali, ze se projevi nutnost caste akcelerace. Jinak je to vaha jako kazda jina…

Reagovat
deekay
deekay

13.7.20 22:03

nooski: Je to tak. nadruhou stranu, ja mam k supersix jeste ultralehke nizke predni karbonove kolo a neda se s tim jezdit. je to nervozni ve sjezdech a neuveritelne nachylne na vitr, i kryz je to nizky rafek. Proste to gyroskopicky efekt nedrzi.

Reagovat
nooski
nooski

13.7.20 21:59

Zajímavé, že se celé kolo chová naprosto jinak při použití lehčích ráfků. I v blbém sjezdu je to sakra cítit. Doporučuju vzít do ruky flexu a po zapnutí s ní otáčet. Jsou to sice vysoké otáčky, ale lehoučký kotouč o malém průměru…

Reagovat
tomxxx
tomxxx

13.7.20 21:54

Děsnej objev. Však to se ví dávno.

Na XC je to přesně naopak a CX je někde mezi.

Reagovat
TJK
TJK

13.7.20 21:54

7procent je prd… 400g je malo… kriterium vubec nehraje roli… tam vaha navic imho kunprospechu veci… tam kde se jede tempo bych i rekl ze vaha navic a aero je lepsi

Reagovat
deekay
deekay

13.7.20 21:52

Budou, protoze furt jsou lidi co jezdi mnohem vetsi stojky nez nakych 7 procent :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

easyrider 1
roud 3
Pietro37 1
filipes 9
DaD 14
AleZ80 2