Vřed
GK 38c, 550km štěrkolétání s 94kg. Takhle dopadl na zadním kole po poslední šotce. Zevnitř bylo v tom místě prasklé vlákno běhounu.
Navíc měl dost defektů a dvě záplaty (na duše – fungovaly ok).
Na asfaltu byl super, ale na šotce ho ostré kamínky prorážely.
Vracím se k Teravail Cannonball.
Update 20.11.2020:
Teravail Cannonball stoji taky za hovno :-) Taky 3× prorazenej.
Nandal jsem Tufo thundero a na oblibenych sotkach zatim dobry.
(vloženo 2.8.20)
GK 38, 3751 km na zadku (vpředu je jak nový), 74 kg – převážně silnice a nějaká polňačka
Jak píše JFtryall – je to závodní guma, vhodná spíš na silnice. Když se s tímhle pláštěm dostanu mezi kameny tak trnu kdy ho prorazím, na silnici ale naprosto super (i v zimě, když byl lehčí sněhový poprašek)
Na tuhle vahu to uz neni uplne vhodne, protoze to je hodne poddajny a v podstate zavodni plast s top vahou. Ale na to jak je lehky, tak je odolnost skvela. Odjel jsem na tom Lawi Classic, Kanary i lokalni trailcentra a hrebenovky a mel jsem jen par mini direk na konci cyklu. Dalo to nejakych 3–4K.
Na takový terén je lepší SK nebo bych rád zkusil SS, jestli už se dá sehnat.
Zkus wtb ByWay, jsou hladký, jedou parádně a jezdil jsem normálně všude.Les, šutry kořeny atd
To na fotkách určitě není terén, který by ten plášť neměl zvládnout. Podobné a i horší věci jsem jezdil taky na papírových Strada Bianca (na duších samozřejmě) a za celou jejich životnost jsem měl jeden defekt. Ale podobně kordy kdysi praskaly MTB Contikům, samotnému mi dva odešly na tuhle vadu…
Jsem pridal par fotek tech “terenu”. Tyhle cesty jsem s opatrnosti projizdel i na silnicce s 28 Challengema PR.
Je fakt, ze s GK jsem tam jel “bez opatrnosti”.
Nemyslim, ze by byl vadnej. Je to fakt lehouckej papir. Proste mi zajimalo, co se s tim da. Co to vydrzi. Jestli pres leto na suchu se da slick cozit jako univerzal.
@Fran-tic: Pokud to bylo na me, tak mam i gravelking, ale nikdy mne nenapadlo s nim jezdit v terenu :-). Problem nemam ani s mudkingem.
Hmm …srovnávat slickovy pomalu silniční plast vs plast se vzorkem na odolnost v terénu je teda zvláštní :)
@plzakj: Ted si uvedomuji, ze kamarad mel take problem s gravelking sk, ze byl deravej. Podle me to byl vadny kus, protoze ostatni uz ma ok. Chapu, ze duvera je narusena.
Jinak ty mas gravelking, tj. hladky plast. Ten je spise na silnici. Do „terenu“ bych s nim nejezdil.
@TK75.
Jo. Diry, kde knot nestacil, nebo jsem nasel az v garazi a nezalepil tmel, normalne podlepuju lepidlem a flastrama na duse. Mtb i gravel.
Ad plast – nechapu, jak ho mohli takto pojmenovat. Asi maj v Japonsku jinej gravel.
@mito: Tak podle jedne zkusenosti nelze soudit. Treba ja mam 125kg a na gravelking sk zadny defekt za 3 sezony a to ho moc nesetrim.
Prosím o vysvětlení, jako zalepit zevnitř pneumatiku normální záplatou na duše?
2.8.20 21:51