Značka | Favorit |
Model | F1V |
Modelový rok | 1972 |
Velikost | 60 cm |
Hmotnost | 11,82 |
Rám | Favorit F1V 2175g |
Vidlice | Favorit 760g |
Hlavové složení | Favorit F1 |
Kliky | Favorit 3kroužky |
Středové složení | Favorit |
Přesmykač | Favorit |
Měnič | Favorit PWB |
Řazení | Favorit |
Převodník | 51/47 |
Kazeta | Velamos 13-26 |
Řetěz | Favorit Super NOS |
Náboj přední | Velamos |
Náboj zadní | Velamos |
Brzda přední | Centric |
Brzda zadní | Centric |
Brzdové páky | Favorit pologuma šedivá |
Ráfek přední | Favorit galuskový nekalíškovaný |
Ráfek zadní | Favorit galuskový nekalíškovaný |
Dráty | původní 1,8 |
Pedály | Favorit Krajky |
Řídítka | Favorit 40 cm |
Představec | Favorit Dlouhý |
Sedlovka | Favorit DeLuxe 26,2 |
Sedlo | PWB |
Pláště | Galusky Barum silniční poloprotektor |
Re.: Mito ......fajn , tak to má být, ale ví to už málo kdo.
@ André : to musel bejt aspoň tunovej bejk, kterýho stáhli
@Nakole: někdy 1971–1972
@Aktuality: dárek od dcery
@Learita:
díky pánové :-)
Zajímavý detail zapletení zadního kola. Záběrové dráty vnitřkem příruby. Tak to má být!
learita: Kdyz clovek koukne na fotky v plnem rozliseni, tak by rekl, ze lak musi byt puvodni.
Tak my se tady ptáme, ale nikdo nám neodpovídá :-)
Pilane asi jezdí na kole.
12.8.20 12:28
De Luxe.
Hmm, máme narozeniny ve stejném roce… měsíc a den asi nesedí, ale jinak fajn, dobře zvolený opěrný objekt, to vypadá celkem dobově (po destiletích jazdy červenáčka).
Legendární je ta odrazka, byly i hranaté a někdo vozil i dvě.
Kolik vážila kráva, z jejíž kůže je sedlo?
11.8.20 21:39