Velikost | 20 |
Hmotnost | 10,5 |
Rám | Canyon F10 |
Vidlice | DT Swiss XRM 100 |
Tlumič | DT Swiss XM 180 |
Kliky | X0 |
Středové složení | X0 |
Přesmykač | X0 |
Měnič | X0 |
Řazení | X0 |
Náboj přední | Novatec Light |
Náboj zadní | Novatec Light |
Brzda přední | X0 |
Brzda zadní | X0 |
Brzdové páky | X0 |
Ráfek přední | ZTR Alpine |
Ráfek zadní | ZTR Alpine |
Pedály | SH PD M-520 |
Řídítka | KCNC SC bone |
Představec | KCNC |
Sedlovka | Easton EC 70 |
Sedlo | Selle Italia SL Kit Carbonio |
Pláště | NN + RR |
Já spíš něco kolem 150mm ale Lux.stavitel Canyon rámu je génius a tohle se mi teda líbí moc.Sqělý komplet.
Oldaka: hehe, diky.:-) ano, L.
Juchuuu. dalsi LUX, vitej mezi nami :) To je Lko, ze? Alespon nevypada tak hrozne leseniozne jak XL
18.6.11 18:04
krokus: já to převážím něčím přesným, ale… ono se to nezdá, velkej rám, pedály, košík na flašku, computer…
17.6.11 19:23
Kde to nabralo tolik váhy? Při použitých komponentech bych čekal váhu pod 10.
parádní stroj
srebalat: ááááále datla.:-) mám rád SPD, XTR jsou lehčí spíš o málo (50g?) a jejich výhody budou asi jinde. Extra lehké Eggšlehače vyžadujou strašně tvrdou botu, to se ne všude hodí. Tož neblázním a negramařím přes míru.:-)
trocha mi uchadza, ze preco su na takom mega luxusnom a drahom biku take obycajne pedale(tu by sa dalo usetrit napr. dakych 0,2kg este:D).. ale neda sa inak ako
MMS: furt si hraju s tlakem a odskokem, ale už to bude tak, že prostě chodí hůř než předchozí reba. Orientační měření odtrhu to leda potvrzuje (někde okolo 15 kilo). Prostě to unavuje pracky na delších štrekách.
Kamikaze: je to fotkou, už jsem si taky všiml a pak to horečně ohledával v reálu.:-)
Kolo je nádhera, ale zdá se mi to nebo jsou ty kliky o zub posunuté?
Jediný co mi na tomhle kole trochu vadí, je ta obrovský horní rámová trubka, to mi tak nějak oku neladí, jinak ale super!
tmax: máš recht, ten kotouč je OEM a změna na 160 je otázka času (proběhne se změnou vidlice, která mi moc nevyhovuje)