Čekání na nový rám je třeba zkrátit si laděním starého kola. Podvozek (Zeb ULTIMATE, Super Deluxe ULTIMATE COIL) je teď super, na pláště jsem hodně zvědavý. Veřím, že do podzimních sraček budou super :)
(vloženo 3.9.20)
Mich.34 vozím v zadu 14 dní a je to teda mazec. Ty boky asi jen tak něco nepropálí a tam kde jsem dřív vozil s vložkou 1,6 at, tak ted vozím kolem 1,2 at. Na šoupačku kolem baráku asi zbytečné, ale když se potřebujes spolehnout v nejakym bordelu, tak to adi nemá konkurenci. A s touhle gumou jsem vyndal insert
A mě se právě zrovna Ibis líbí. Pak dlouho, dlouho nic. Pak Yeti, Pivot a Propain a pak hned RB :)))
goofy: jop, toď ale vše.
Takže když někdo nazve tuhle hlínu neforemnou obludou, tak nemůže nic jinýho čekat od karbonu, tam se prostě žádná revoluce nekoná :D
esmo: tak karbón je takový trochu víc esteticky uhlazený. To i já, který preferuje hliník musím uznat. Ale stejně ze všech těch Ibisů bych si vybral Pivota. :-D
Vzhled je úplně stejnej, pokud se dívám na správný stránky a pokud nemá vyjít nějakej novej carbon rám. Pouze je začištěn o sváry které jsou na hlíně.
vili: presne tak… Ram i geo je treba super, ale je to hnusny… Vubec to ve mne neevokuje nejakou premiovku… Tesim se na karton…
Už se těším až to nahážeš na ten novej rám. Todle je prostě taková neforemná vobluda :-)
antik: jj, porad mi vrtalo hlavou, proc Pike v bordelu po case zacne dost necitlivet… Zaprvy v predozadnim pohybu docela pruzi a zadruhy se asi charger natlakuje a proste nestiha (mam teda uplne prvni charger)…
Kubánec: a ty rozhodně nejseš těžká váha..... ale teroreticky by to mohlo být díky duhost v bordelu vic konzistentější (což je třeba limit mýho pika, který se prostě za jízdy různě pokroutí a tim asi ztrácí na citlivosti – moje laické vysvětlení)
mr.antik: Připadá mi, že o něco lépe. Lyrika jsem foukal na 70–75psi, Zeba foukám na 45psi a paráda. Zeb mi příjde citlivější a v bordelu výrazně „stabilnější“ nebo jak to napsat.
Plaste jsou naprosta pecka, obzvlaste na mokru, jinak musel jsem dost upravit tlaky v plastich smerem dolu, nebot diky tomu, ze maj dvojtou ochranu proti prorazeni, byli pri tlaku na ktery jsem foukal maxxis, nehorazne tvrdy :)
@acanthophis: vzorek má blíž k MM než Shorty. Jinak dh34 jede slušně, až překvapivě. Má nižší figury než DHR II, navíc c BP verzi je v tvrdé směsi.
Vzorek jsem viděl, je dost podobný asegai, ale víc vystouplý – skoro jako něco mezi shorty/asegai, což by se mi právě na podzimní ježdění líbilo – docela se mi líbili i DH34ky, ale dozadu by to chtělo něco rychlejšího…
Teď jsem je nasadil po Blinduru :) Vozil jsem skoro stejně těžké pláště (Pirelli SCORPION S 29×2,6), takže hmotnosti se nebojím. Jak jedou vyzkouším pořádně dnes nebo zítra odpoledne. Kolem baráku celkem překvapivě v pohodě.
smes a vaha je jedna vec.. ale videl si ten vzorek??? TEN VZOREK!!!! :-D tvl to musi krajet zemskou kuru na nudlicky :-D
Ty pláště by mě docela zajímaly. Dle dosavadních recenzí vypadaly zajímavě, ale bojím se valivého odporu (přeci jen už je to 1400+ g / plášť + měkká směs.
Máš už s nimi něco najeto?