5l vpředu i vzadu na vidlicích, na předním nosiči 10l
vpředu 5l, vzadu
Můj s moj
Přidávám upravenou verzi cestovních gravelů, tentokrát v bikepacking provedení. Na vidlicích jsou 5l vaky, na předním nosiči 10l vak a vzadu jsou na některých 5l a někde 2l vaky.
Nákladní košíky jsou vlastní výroby, ohlávky na brašny šila manželka.
Vaky jsou z Ali, jsou z podobného materiálu jako brašny od Ortliebu, jen je ten matroš trochu tenší. Oproti ultralight loďákům jsou daleko tužší a tedy i těžší. Jsou kompletně svařované a z hlediska voděodolnosti je to asi to nejvíce odolné provedení co jde na BP vymyslet.
Na kratší výlety kapacita dostačující, ale na delší cestu preferuji brašny.
Lehce to testneme jak se to bude chovat v terénu a pak dáme vědět :-)
Maximální kapacita BP verze 10l + 4×5l + cca 10l rámové brašny = 40l
(vloženo 14.9.20)
Kruh se uzavřel. Tyhle rodla jsem viděl asi před 40ti rokama jak na nich sjíždí Garry Fischer někde nad Friskem. Tenkrát ještě MTB nebylo úplně vymyšlený, tak narovnávali berany ze silnice tak dlouho, až měly rovnou tyč !
Jinak berany v terénu nějak nechápu, to je fakt jako někdo drží při tomhle nákladu dole ?!?
Otevřeně přiznávám, že na tohle nemám ani mentálně, ani fyzicky. Každému, co jeho jest…
Jak hodnotíš to grx? Závodníci tady to spíš zdrbli, že klasická silniční sada funguje líp… Díky
Tak to je perfektně provedená práce, pěkně vymazlený a promyšlený kola.
Sám bych to asi nevyužil, protože nejezdím tripy delší než 2 týdny, a to mě přijde jako zbytečný overkill.
Kdybych chtěj jet třeba někam do Asie nebo do jižní Ameriky na něco delšího, tak super kola :-)
No teda, tohle je fakt epesní! Jak provedení, tak fotky a prezentace! 1*
Sparow:to můžu potvrdit, až na 47 mm to začlo fungovat bez problémů všude.Na druhou stranu tam kde to pak šlo, už zase byl trochu opruz mít berany:-)
Ty 50c pláště jsou parádní. Konečně někdo, kdo na gravelu opravdu jezdí a chápe, že na 35c užovkách to není ono.
15.9.20 09:13
Nechci Ti do toho kecat, protože je to obdivuhodné dílo, ale ty vaky měly být žluté i na Tvém kole v zájmu vlastní bezpečnosti.
Hmm: Variantu s nosiči a brašnami máme také, ale ne všude se to hodí. Zadní brašny přes nosič jsou to nejhorší možné řešení – špatné rozložení váhy a navíc ještě vysoko těžiště. A jestli myslíš takové ty přehazovací v jednom kuse tak navíc ještě mizerná voděodolnost a nespolehlivost zipů.
Obecně je žádoucí co nejvíce snížit těžiště, což třeba brašny pod sedlo nesplňují, navíc se kývají a nepromokavé úplně taky nejsou. A brašna na řidítka je až poslední možnost když ještě chybí kapacita – vysoké těžiště, omezení ovládání kola a pod.
Málo využitá kola navíc ne moc prakticky. Zadní nosič uveze tunu a nemáte mokrý zadek. U řidítek bych dal klidně větší bágl. Proč rozšiřovat kolo. Lepší úzké a vyšší. Ale zajímavé řešení
Paráda, tohle se hodí i na cestu do mini pivovaru. Natankuju sebe a dovezu i domů :-)
Tohle peklo si dovedu představit pouze v případě, že bych jel cestu kolem světa :)
14.9.20 21:29
Nádherný. Ukážu synovi , také jezdí s bagáží.
p@x: Já taky ne, ale je to jednodušší přenést než se vracet a objíždět to :-)
Hadato: Více informací i o dlouhé zadní stavbě je u popisu kol v profilu. Výroba kol byla od října od července. Nemám to přesně spočítané, ale takový můj odhad je cca 250h práce na každém.
Opravdu luxusní kola! Jak dlouho celá stavba zabrala?
Jenom dotaz: Proč tak dlouhá zadní stavba? Kvůli kolize bagáže s nohou při šlapání?
14.9.20 20:46
Zase ta pěkná malovaná kola :-) Líbí se mi, jak si s tím se ženou vyhrajete. A opět skvělé fotky…
80l spolu, to už se sbalíte i na delší trasu bych řekla, tedy záleží, kolik vozíte jídla.
Na test jsem zvědavá :-)
Prostě jsi machr, to jsou krásný kola.Ta zadní stavba se mi sice nelíbí, ale chápu proč to tak máš.Co dál?Gravel více sportovního rázu?
hubert.d: Prozatím pouze krátká projížďka po polňačce, ale vypadá to že to bude OK.
Tak to je špica! Parádní.