Bikepacking verze

Přidat foto

5l vpředu i vzadu na vidlicích, na předním nosiči 10l

vpředu 5l, vzadu

Můj s moj

Přidávám upravenou verzi cestovních gravelů, tentokrát v bikepacking provedení. Na vidlicích jsou 5l vaky, na předním nosiči 10l vak a vzadu jsou na některých 5l a někde 2l vaky.

Nákladní košíky jsou vlastní výroby, ohlávky na brašny šila manželka.

Vaky jsou z Ali, jsou z podobného materiálu jako brašny od Ortliebu, jen je ten matroš trochu tenší. Oproti ultralight loďákům jsou daleko tužší a tedy i těžší. Jsou kompletně svařované a z hlediska voděodolnosti je to asi to nejvíce odolné provedení co jde na BP vymyslet.

Na kratší výlety kapacita dostačující, ale na delší cestu preferuji brašny.

Lehce to testneme jak se to bude chovat v terénu a pak dáme vědět :-)

Maximální kapacita BP verze 10l + 4×5l + cca 10l rámové brašny = 40l

(vloženo 14.9.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Bulldog
Bulldog

30.9.20 20:50

Kruh se uzavřel. Tyhle rodla jsem viděl asi před 40ti rokama jak na nich sjíždí Garry Fischer někde nad Friskem. Tenkrát ještě MTB nebylo úplně vymyšlený, tak narovnávali berany ze silnice tak dlouho, až měly rovnou tyč !

Jinak berany v terénu nějak nechápu, to je fakt jako někdo drží při tomhle nákladu dole ?!?

Reagovat
volumed
volumed

28.9.20 15:16

Preco tam nemas aj gitaru?

Ale bez srandy je to parada.

Reagovat
HonzaRez
HonzaRez

16.9.20 08:23

Otevřeně přiznávám, že na tohle nemám ani mentálně, ani fyzicky. Každému, co jeho jest…

Reagovat
Jirzofka
Jirzofka

15.9.20 21:03

Radost na to koukat

Reagovat
satch
satch

15.9.20 15:27

Jak hodnotíš to grx? Závodníci tady to spíš zdrbli, že klasická silniční sada funguje líp… Díky

Reagovat
Kalic
Kalic

15.9.20 14:41

Tak to je perfektně provedená práce, pěkně vymazlený a promyšlený kola.

Sám bych to asi nevyužil, protože nejezdím tripy delší než 2 týdny, a to mě přijde jako zbytečný overkill.

Kdybych chtěj jet třeba někam do Asie nebo do jižní Ameriky na něco delšího, tak super kola :-)

Reagovat
vpa007
vpa007

15.9.20 12:16

No teda, tohle je fakt epesní! Jak provedení, tak fotky a prezentace! 1*

Reagovat
TK75
TK75

15.9.20 10:18

Sparow:to můžu potvrdit, až na 47 mm to začlo fungovat bez problémů všude.Na druhou stranu tam kde to pak šlo, už zase byl trochu opruz mít berany:-)

Reagovat
sparrow_cz
sparrow_cz

15.9.20 10:15

Ty 50c pláště jsou parádní. Konečně někdo, kdo na gravelu opravdu jezdí a chápe, že na 35c užovkách to není ono.

Reagovat
Chose76

15.9.20 09:13

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Janes
Janes

15.9.20 08:36

Nechci Ti do toho kecat, protože je to obdivuhodné dílo, ale ty vaky měly být žluté i na Tvém kole v zájmu vlastní bezpečnosti.

Reagovat
myreczech
myreczech

15.9.20 08:17

velká paráda…BP jedna radost…jak jedou ty pláště…?

Reagovat
Lachy
Lachy

15.9.20 07:21

Moc hezký.

Reagovat
kamaro
kamaro

15.9.20 06:52

Hmm: Variantu s nosiči a brašnami máme také, ale ne všude se to hodí. Zadní brašny přes nosič jsou to nejhorší možné řešení – špatné rozložení váhy a navíc ještě vysoko těžiště. A jestli myslíš takové ty přehazovací v jednom kuse tak navíc ještě mizerná voděodolnost a nespolehlivos­t zipů.

Obecně je žádoucí co nejvíce snížit těžiště, což třeba brašny pod sedlo nesplňují, navíc se kývají a nepromokavé úplně taky nejsou. A brašna na řidítka je až poslední možnost když ještě chybí kapacita – vysoké těžiště, omezení ovládání kola a pod.

Reagovat
hmm
hmm

14.9.20 23:07

Málo využitá kola navíc ne moc prakticky. Zadní nosič uveze tunu a nemáte mokrý zadek. U řidítek bych dal klidně větší bágl. Proč rozšiřovat kolo. Lepší úzké a vyšší. Ale zajímavé řešení

Reagovat
šlapatko
šlapatko

14.9.20 22:54

Paráda, tohle se hodí i na cestu do mini pivovaru. Natankuju sebe a dovezu i domů :-)

Reagovat
Pennywise
Pennywise

14.9.20 22:17

Tohle peklo si dovedu představit pouze v případě, že bych jel cestu kolem světa :)

Reagovat
Zoidberg

14.9.20 21:29

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pepa Hrabačov
Pepa Hrabačov

14.9.20 20:55

Nádherný. Ukážu synovi , také jezdí s bagáží.

Reagovat
kamaro
kamaro

14.9.20 20:52

p@x: Já taky ne, ale je to jednodušší přenést než se vracet a objíždět to :-)

Hadato: Více informací i o dlouhé zadní stavbě je u popisu kol v profilu. Výroba kol byla od října od července. Nemám to přesně spočítané, ale takový můj odhad je cca 250h práce na každém.

Reagovat
milan.v
milan.v

14.9.20 20:50

Toto je stejná úchylka jako například gramaření…

Reagovat
Hadato
Hadato

14.9.20 20:48

Opravdu luxusní kola! Jak dlouho celá stavba zabrala?

Jenom dotaz: Proč tak dlouhá zadní stavba? Kvůli kolize bagáže s nohou při šlapání?

Reagovat
depresy

14.9.20 20:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

14.9.20 20:44

Zase ta pěkná malovaná kola :-) Líbí se mi, jak si s tím se ženou vyhrajete. A opět skvělé fotky…

80l spolu, to už se sbalíte i na delší trasu bych řekla, tedy záleží, kolik vozíte jídla.

Na test jsem zvědavá :-)

Reagovat
TK75
TK75

14.9.20 20:44

Prostě jsi machr, to jsou krásný kola.Ta zadní stavba se mi sice nelíbí, ale chápu proč to tak máš.Co dál?Gravel více sportovního rázu?

Reagovat
kamaro
kamaro

14.9.20 20:41

hubert.d: Prozatím pouze krátká projížďka po polňačce, ale vypadá to že to bude OK.

Reagovat
hubert.d
hubert.d

14.9.20 20:40

Vypadá to pěkně, ale nebude se to na té zadní stavbě přetáčet?

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

14.9.20 20:38

Tak to je špica! Parádní.

Reagovat

Další galerie z kategorie

worlusho 13
Baba-Ji 15
Tojny 29
Lišák 6
miroslavsmsm 3
bikermx 5