...novy Speslajzd...

Přidat foto

…vobec to nevyzera zle, v dnesnej dobe aerodynamickej…

(vloženo 18.9.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Jano86
Jano86

19.9.20 14:49

Orm pretože ja to práve riešim mam pocit ze na mojej váhe tie organiky nejak spatne zaberajú.. Ja som čítal ze to je ich vlastnosť takže to tak asi ma byt.. Keďže mam kolo v servise tak som povedal servisakovi aby mi dal do zadu metalické tak som zvedavý..

Reagovat
orm
orm

19.9.20 14:43

@Jano86: Vozil jsem organiky, ale ted jsem presel ma vsech kolech na metal desky a je to lepsi. Na mtb mam ctyrpistky.

Reagovat
Jano86
Jano86

19.9.20 14:20

Orm ja mam 109 a tiež váha ide hore ročne tak max 5–6 tisíc km.. Akurát som sa chchel spýtať ze v zadu mas organické ci metalické brzdy?

Reagovat
orm
orm

19.9.20 14:09

@wilda81: To se lehce rekne :-). Mam 125kg, rocne najedu kolem 10kkm a stejne rok od roku tloustnu, ale o tom diskuse neni. Kotoucove brzdy na silnicce funguji pro hubene lidi, tam kotouce 140 nebo 160mm staci. Hmotnejsi lide by potebovali vetsi kotouce, ale to na silnicku/gravel nedaj. Mam dve kola podobneho zamereni. Trek s veckama (singledigit 7) a gravel s kotoucema (rival, 160mm kotouce, metal desky). Obe kola maji stejne siroke plaste. Trekove kolo me pred zatackou ubrzdi rychleji. Podobnou zkusenost jsem mel na silnicce s rafkovejma brzdama. Bavim se o brzdnem ucinku, ne o modulaci.

Reagovat
wilda81
wilda81

19.9.20 13:54

orm: Tak at zhubne. Nejen kvůli brzdam, ale hlavně sobě.

Reagovat
Jano86
Jano86

19.9.20 13:40

TK75
TK75

19.9.20 13:37

Karbonové erbéčko

Reagovat
midlander

19.9.20 13:17

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
orm
orm

19.9.20 11:55

@Lister: Pro tlusteho hobika maji kotouce zasadni nevyhodu a to ze nebrzdi, tedy pokud nechces na silnicce vozit 180+mm kotouce, coz na ram a vidlici nedas :-).

Reagovat
Foose

19.9.20 11:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
zirecek
zirecek

19.9.20 11:29

kamaro: Míťo je spíše závoďák, takže uvažuje jinak než my hobíci. Tudíž pro něj je 53×11 a vícepřevodník nezbytnost, pro nás postradatelnost.

Reagovat
cioran-m

19.9.20 10:55

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kamaro
kamaro

19.9.20 10:53

miťo: Tvůj problém je, že jedeš nějaký nesmyslný segment. Zkus se od toho oprostit a zjistíš, že i kompakt bohatě stačí :-)

Reagovat
miťo
miťo

19.9.20 10:28

Lister. To byla ironie. Že objevili kulaté trubky i to, co následovalo. Ale přesmykač chci a má smysl. Hlavně na silnici. Nedávno se tu řešilo, že gravel je řešení místo silničky. Ve čtvrtek jsem jel jeden segment a můžu říct, že zpočátku to bylo z kopce a 53z se mi dost hodilo. S 50ti z by to byl už mírný hendikep a se superkompaktem z grevlu o ničem. Mít na silničce jednopilu 53z, to by byl masakr :D

Reagovat
cioran-m

19.9.20 10:07

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Lister
Lister

19.9.20 10:00

Miťo: jedna věc je být staromilec a druhá zpátečník. Mám rád hodně klasických věcí, ale přesmykač bych ideálně zahodil ze všech kol a ty disky až na určitý estetický deficit budou funkčně taky lepší, pro hobíka v podstatě žádné nevýhody nemají – hmotnost není výhoda, když většina lidí s sebou permanentně tahá 15 kg batoh.

Reagovat
miťo
miťo

19.9.20 09:56

Vývojáři Spešlu po letech tápání objevili kulaté trubky.

Za pár let objeví vítězoslavně přesmykač na MTB :-D

A možná za rok nabídnou hobíkovi kolo na ráfkových brzdách s hmotností 5kg.

Reagovat
jardalee
jardalee

19.9.20 09:35

no nic moc :) zaujalo me ze to ma o cislo mensi a ma tam pekny balony :)

Reagovat
zarkow
zarkow

18.9.20 22:53

To bude 58, tuto velikost vozí Oss u závodního Tarmaca.

Jinak mě se tato rámovka taky líbí, ale cena bude asi dost mimo mé možnosti.

Reagovat
milan.v
milan.v

18.9.20 22:43

To kolo je jeho…

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

18.9.20 22:19

TheJD: tou velikostí bych si tak jistý nebyl. Kolo možná není jeho. Spíš to vidím, že celý tým Bora nafasoval několik těchto novinek a vzájemně si je propůjčují. Nechce se mně totiž věřit, že závoďák, kterej má přes 190 cm, by vozil takto krátkej představec. Vidím to na méně, jak 58.

Reagovat
Lister
Lister

18.9.20 22:07

Hlásím se mezi ty, kterým naopak ta geo přijde naprosto super.

A ač na silnici patří klasické brzdy, tak tohle kolo bych si klidně hned koupil. No vlastně nekoupil, protože mám představu, kolik to asi bude stát…

Reagovat
milan.v
milan.v

18.9.20 22:05

Specialized má 61, toto bude vzhledem k jeho výšce 58ka…

Reagovat
deekay
deekay

18.9.20 22:02

TheJD: jj, to ano, proto bych chtel videt foto treba 54. Jak moc se zmeni sloping.

Blacky: Oldschoolerum to nenarvou. Jak tu sam ctes, ty to nechtej, bo to ma kotouce :)

Reagovat
McBlacky
McBlacky

18.9.20 21:59

Nejdriv cpou “one bike to rule them all” ve forme sl7 a zbytku oldschooleru narvou za ranec rovny kulaty no aero trubky za stejnou cenu 

Reagovat
TheJD
TheJD

18.9.20 21:56

K vysce hlavy. On Oss neni zadny drobecek. Tohle bude bud 58" nebo 60" ram. :)

Reagovat
deekay
deekay

18.9.20 21:45

No ten sloping je takovy, ze bych zjevne mel problem jako u noveho TCR… abych mel dostatecne nizkou hlavu, musel bych mit S, kde budu se sedlovkou na limitu vytazeni.

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

18.9.20 21:41

nooski: jak jsi to napsal, tak to též vidím. Sloping by moh být o kapánek menší. Výška hlavy je na limitu, ale dle mého stále v normě.

Reagovat
nooski
nooski

18.9.20 21:34

Sice vysoká hlava a silueta psa vykonávajícího velkou potřebu, ale jinak moc povedené. Jsem zvědav co to bude. Existuje Epic, Epic HT, tak to třeba bude Epic road :-)

Reagovat
deekay
deekay

18.9.20 21:28

PetrCh: jo..presne. Na prvni pohled bych tipoval treba Ridley Helium.

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

18.9.20 21:18

Lister: jo, já taky ne. Nebýt tam Oss, tak to vidím na deset různých značek, Spešl ale ne. :)

Reagovat
deekay
deekay

18.9.20 21:14

Jsem zvedav jak to bude vypadat v nejake mensi velikosti. Tady je ta hlavovka naprosto silena…

Reagovat
Lister
Lister

18.9.20 21:12

Kolo se mi opravdu líbí, i když vůbec nevím, co to je.

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

18.9.20 21:02

Pokud se vizuální stránky dnešních silnic týká, tak mně ani tak nevadí aero, nerovné trubky, atd, ale nejvíce právě ta podseklá sedlová vzpěra, kterou mám i já na mé nové silniční jednici. :)

Reagovat
plzakj
plzakj

18.9.20 21:02

cioran-m

18.9.20 20:54

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TheJD
TheJD

18.9.20 20:53

Jen tam maji zcela nevhodne brzdy, kdyz to ma byt vrcharsky special :)

Reagovat
milan.v
milan.v

18.9.20 20:49

Přesněji Daniel Oss, dvorní domestik Sagana…

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

18.9.20 20:48

Plzakj, díky, píšu si… mejla na něj nemáš? :-DDD

Reagovat
plzakj
plzakj

18.9.20 20:46

*je to…

Reagovat
plzakj
plzakj

18.9.20 20:45

Ram krasnej. Ted zas objevi Svet s tema sedlovej a vzperama… Konecne pekny kolo od Speslu.

@mother – je ti ital ;o) Dan Ozz.

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

18.9.20 20:39

Áno, vôbec ten chalan nevyzerá zle… A či je alebo nieje aerodynamický až tak neriešim…

:-)

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

18.9.20 20:38

Tohle je překrásnej rám, kdyby se tímto směrem ubíral design, tak by mě to potěšilo. Jak se ale dívám na uchycení sedlovky do rámu, na podsedlové vzpěry (které nejsou podlomené) a na představec, tak se asi bude jednat o superlight řadu a u ostatních řad se bude pokračovat v nastaveném trendu. Uvidíme…

Reagovat
Cavendish
Cavendish

18.9.20 20:22

Vypadá to fain. Vidlici si půjčili u Giantu? :D

Reagovat

Další galerie z kategorie

puka 12
FreeBoy 11
kandik psi zub 27
Fildazmoravy 13
jezour 39
Florenc 21