Výborná věc. Sedlovka má standardně 170mm. Povolením objímky a jednoduchým posunutím takové plastové vložky nastavíte zdvih v rozsahu 170mm až 140mm.
220mm, vzadu 200
Nové GX.
Dozivotni zaruka na loziska jako prijemny bonus.
Zvlastnost oproti jinym bajkum. Motor je vlastne v takove kleci. Ram je provaren kolem celeho motoru narozdil od jinych kol, u kterych je motor pouze zavesen pod ram. Vysledkem by mela byt vyssi tuhost stredu. Krom toho je pootoceny tak, aby baterka mohla “zajet” pod nej
Utahování sedlovky je schováno pod krytkou vlevo nahoře. Není zde rychloupínák.
Naboj umoznuje jednoduchou konverzi pro pouziti Shimana.
GX-E Eagle Single click aneb ochrana proti poskozeni retezu aj.
Charger R Damper
Vím, že tu emtbčka moc nefrčí, ale tohle kolo je ve sjezdu vážně jiné. Vlastně nevíte, že jste na ebiku, pocítíte to hlavně na brzdách. Extrémně nízké těžiště a střed dělají divy. Whyte prostě ví jak na to.
Foceno na rychlo za šera. Barva je matná a jakoby s perletí. Na každém světle vypadá jinak a je ji teměř nemožné reálně vyfotit anebo to neumím :-)
Nenávistné komentáře si můžete nechat pro sebe ;-)
(vloženo 26.9.20)
Video od Martyn Brooks jedoucí podobný stroj (E-180), 14. místo na E-EWS Zermatt power stage tj. RZ jezdící se do kopce, www.youtube.com/watch?… . A jeho komentář pod videm na názor jednoho z diskutujících, že do kopce jej přeci vyvezl motor ne? :-) … „Můj maximální srdeční tep byl 192 maximum a podával jsem průměrný výkon 525w během 60 sekund…byla to pořádná makačka“ .
28.9.20 15:53
ruza: To s tim penzijem me fakt pobavilo :) Jinak co se tyce tepu, tak souhlas. Na tomhle kole jsem poradne jeste nejel, ale z yamahy na haibiku vim, ze tepovku jsem mel uplne stejnou jako na svem XCcku. Moje typicka vyjizdka ma cca 50km a cca 1500m prevyseni a to lze absolvovat pouze na Eco, takze me by u Whytu stacil prave jen ten eco mod. Ale emtb mod, co jsem zkousel, je super minimalne na kratsi vyjizdky, pro me ale zbytecne :)
Ja mel vybranou dlouho jejich T130, ale po testovacce E150RS jsem se rozhodl takto. Preju prijemny test ;)
28.9.20 11:21
Čus, tak přesně tento stroj jsem nafasoval na test. V rámci testování pro mtbs.cz jsem se dosud elektrikám tak nějak vyhýbal. Nic ale proti ebikům nemám a je mi jasné, že já ale i všichni hejteři, co je tak nenávidí… všichni na nich jednou skončíme. No ale k věci. Včera první švih po mém rajonu, tedy Křivoklátsku. Tak jsem se dlouho nebavil a přijel jsem nadšený. Nechal jsem celou dobu eMTB režim. Vyjížděl stojky, kterým se vyhýbám. Na 38 km jsem nastoupal 1.150 m a za celou vyjížďku jsem měl průměrný tep 148. Jinak pro představu, průměr za vyjížďku mívám cca 140. Takže o flákání to rozhodně nemusí být. Baterie mi při tomto zatížení baterie, profilu, kilometrech a 100 kg váhy došla 500 m před barákem. Za své do kopce u tohoto fakt jet nechceš. Mě z toho plyne, že zvyšuji penzijko
V pohode ;-) To verim. Do vzduchu pujde tvoje urcite o mnoho jednoduseji :)
Pohrdání nebylo na tebe. Jsou lidi, co to mají v hlavě srovnaný. Ale zažil sem v Beskydech šulina na ebajku, co nepozdravil a byl zdraven, předjel těsně kolem nás, naprášil nám do xichtu a ještě se pohrdavě smál :-) Já s ebajkama nemám nejmenší problém…
Tak asi lze očekávat i negativní reakce. Pokud je nekousneš, tak sem ebike nedávej..
Za mě zajímavá barva ale tím to začíná i končí. Vlastně ještě ne, je to hezky nafoceno.
Ten rám je fakt nevkusně ošklivý. No a je to ebike..
27.9.20 11:31
Díky.
libisenuj: Nechápu proč bych měl někým pohrdat, a nechápu, proč tak někdo vůbec přemýšlí. Tam, kde jezdím, nepotkávám lidi, natož cyklisty, takže kvůli mě to určitě nebude ;-)
kome: tolik k teorii, dokud se nesjedeš..
Mně se to líbí, super barva. Pokud ekolista nepohrdá normálníma kolistama, proč ne. Bude toho přibývat. Akorát na tom jezdí čím dál víc bambuláků (nemyslím tebe), co nemají návyky z normálního kola a díky nim, nebude dlouho trvat a přijdou restrikce. Nejdřív zákaz jízdy po turistických značkách, pak v lese a nakonec budem jezdit jak myši na asfaltovým oválu…
Za mě nádhernej a neookoukanej stroj.
Málo platné,doba je ,(zaplať bůh), taková že si každý může pořídit to co chce, na co má a co mu vyhovuje.
Když mě nikdo neomezuje a neohrožuje ať si každý dělá co chce (v rámci zákonů).
Těch 24kg je ovšem drobet limitujících co se manipulace s kolem týče.
Tak ať slouží ku zdraví a super zážitkům.
Až přijdou plotýnky a trombóza pak kolena ti přijdou legrační. Moped pěknej. Když na něj máš proč ne. Ale kup si fulla a přestaň se vymlouvat na zdraví a střídej to.
27.9.20 00:40
Ta hmotnost by mi už vadila, držím svoje pořád pod 21 a i to je opravdu hodně. Když to taháš do vzduchu celej den, tak z toho bolí záda a ruce dost. Ale lepší než se dřít na lehký klasice:-)
Kluci me to je burt. Kolo bych si koupil, i kdyby bylo vse ok. Ospravedlnovat se nebudu a rozhodne tu nejde o lenost. Kilometry nepocitam, jezdim po horach pro radost. Fotky jsem vlozil pro zajimavost ;-)
Moc pěknej kousek, ať slouží! :-)
28 let a už tak špatné nohy… To si člověk vždycky uvědomí, že může být rád za to své zdraví.
26.9.20 20:25
26.9.20 20:17
Juraj: Souhlas, nikdy to nebude vypadat tak dobre, jako klasicke kolo. Ale treba takove Levo SL vypada skvele i s motorem :)
Tr35: 80k je trochu ulet ;) nejezdim po silnici..Pedaly jsem k tomu koupil na zkousku az ted. Doted jsem mel SPDcka.
kome: 2020 model S v Mku mel 23.8kg. Tohle ma navic 12tou rychlost, ZEB 160mm oproti Yari 150 a je to L, takze pres 24kg. Manipulace s kolem je silena, ale ve sjezdu to nejde citit temer.
26.9.20 19:14
26.9.20 18:39
Barva paradni,vychytavky fajn,pojede to asi pekne ale vzhledove to je nehezky..
Ode mě nebudou, já ebikům fandím! Ať to jezdí!!