Může mi k tomu někdo prosím napsat proč to dělá myslím že od začátku protože to poskočilo i na prvním závodu ale přičítal jsem to bahnu. Řadím málo nahoře tak jsem si toho dlouho nemusel všimnout ale co o tom vím a sleduju to tak 50% na 42z naskočí blbě
Díky za pomoc
(vloženo 26.9.20)
Já bych to klidně překopal tam je problém nejmenší stačí jen vědět že xtr kazeta půjde níž to klidně dát mohu čím níž tím lépe to řadí dolu
Máš moc velkou mezeru mezi horní kladkou a kazetou, přesně takhle to nemá vypadat, jak to máš na fotce. Takře Shimano kazetou by sis nepomohl, navíc bys musel překopat zadní náboj na unašeč Microspline.
délka řetězu vypadá ok, ta mezera mezi kladkou a 50z pastorkem se mi zdá ale veliká.
Jak psal TommyP3, ty zuby na největším pastorku mají podobné rozšíření jak u převodníku NW, zkus tedy řetěz posunout na největším pastorku o jeden zub, bude to pak chodit líp, teda aspoň na stojanu :D
B je zhruba půl napůl nepřijde mi řetěz dlohý je o půl článku kratši jak chtějí podle návodu
Divné že tvrdí jen o stojanu mi to na 42 v záběru přeskočí po zubech. Já i zrušil multishift aby to chodilo jen po jednom
Koľko máš zaskrutkovanú B skrutku? Pokiaľ viac ako polovicu tak máš IMHO dlhú reťaz. Je potrebné ju skrátiť a B skrutku potom znova nastaviť.
To samé jsem řešil v pátek s GXkem na Lectoru kámoše. Největší a patrně i druhy pastorek mají několik zubu (ja napočítal 17 na 50t pile) které jsou tlusté jako na nw prevodniku. Ne úplně teda ale vnitřní článek řetězu na ne nenacpes. Nevím proč to tak mají – možná aby nepadal retez při otáčení zpět, ale kdo by točil jako blázen dozadu…Každopádně při razeni na lehčí o několik převodů nahoru to často skončí takhle, při postupném o jednu pilu to bývá skoro vždy v pohodě. Kolega volal i do sramu a prý to blbne jen na stojanu.
rosomak204: Zkus používat interpunkci. Ty tvoje příspěvky se strašně čtou.
Ale ten mikroposuv se projeví na všech pastorcích jako když se doladí lanko to není ta cesta asi
Upínací šroub má teď hazka nový
Zkousel de tenhle jedinej pastorek seridit? Vis co zkusit aby ten retez dosedl jakoby bliz k vejpletu..
Jestli ti hazka chodí po pastorcicch nerovnoměrně, tak že dole má menší mezeru k většímu pastorku než nahoře, tak to na elektrice samozřejmě doladis. Dělalo mi to něco podobného. Zmáčkneš na řazení malé tlačítko vespod a zároveň klikneš na tlačítko řazení, kam chceš přehazovačku doladit, jestli nahoru, tak jakoby přeřazením na větší, jestli dolů, tak jakoby přeřazením na menší pastorek a zároveň držíš ten malý čudlík na párování. Pohraj si s tím, klikni tak párkrát ať je mezera všude stejná a bude to fungovat.
Řešil jsem podobné problémy u GX. Už jsem byl z toho tak zoufaly že jsem byl definitivně rozhodlý měnit za Shimano.
Měnil jsem patky, rovnal je, kontroloval raminka hazky a všechno možné. Nakonec jsem zjistil, že mám na hazce ohlý šroub, který se šroubuje do patky. Jelikož se mi nechtěla kupovat nová přehazovačka, porovnal (pokřivil) jsem patku podle křivého šroubu a řadí to jak víno.
Ještě jednou
dají novou hazku pro 52t tam to zas ještě posunou dozadu plus mají novou patku která jde jestě dozaději já půjdu klidně dopředu to nevadí ničemu patek tu mám 6 ale celkově je to divný
To už teď nedám v noci ale vím že při starší patce 3mm vzdálenost kladky to dělalo taky ale i tak díky moc všem
Zkusil bych starší patku co si psal ,že máš která posune hazku trochu dopředu + viz.žvejk.
Díky moc to mi trochu pomohlo takže co já v zimě xx1kazeta že bych tomu dal tu třetí kazetu pak co novou xx1 co už dává 52t a vozit s 50t třeba půjde po kazetě lépe prostě axs lidem jde proč né moje kazeta je polar co byl pro axs
Kde je shimano s di2 12s já si klidně natáhnu kabel ale 36převodníku se nedokážu vzdát
Stejnej problém na X01 mechanický… Když to seřídím, tak to chvíli běhá a pak to zase začne dělat tohle. Když to páčkou schválně trochu přetáhnu, tak si to sedne a dobrý, ale to na elektrice neuděláš :D.
Totální shit za ty prachy.
Brzda je takové podezření někdy když zatahnu za ramínko mi přijde že nemá sílu jindy že ano ale na to se nejde spolehnout už jsem fakt blbej jak s tim furt hejbu
Když je to podle fialové zhorší se chod dolu ze čtvrtého od vrchu skoro odmítá spadnout dál všude bez problemu le na tu 42z naskočí taky blbě
Tak tady na těchto foto to vypadá v pořádku.Hýbe se při řazení z 3 od vrchu a až na poslední pastorek ramínko v brzdě dobře?
Pokud je na fotce hazka nastavena vůči největšímu pastorku pomocí měrky a se správnou délkou řetězu tak mi připadne dle fotky h.kladka dosti vzadu.
Nedá se vyloučit že je to rukama ale už jsem z toho od jara fakt magor a to jak si to všichni chválí i v okolí mi nepřidává
Řetěz nemůže být delší hazka lehne čepem
Neměřil jsem to ale stará patka na 2019 byla o zhuba 1.5mm jinde a dělalo to tam taky teď je tam patka pro modely 2020 která je mírně delší a lehce dozadu na ty rámy výrobce dává axs tam snad chyba nebude ty radony a čuby dávají axs tvar patky zůstal takže tam ta nová jde
A má tvoje v.patka rámu otvor pro šroub hazky v pozici kterou udává sram v jejich katalogu připojovacích rozměrů rámů pro komponenty?Nakdi si to a poměř ať vyloučíš třeba:-) další věc.
V cyklu říkal že to u nx viděl taky a že neví když se podívám nejde to všude stejně po kazetě nahoře by to škrtalo ale dole je to dál jakoby řazením nahoru přibližovala
Mohla by třeba dostat ránu kazeta nebo blbě udělaná tolik smůly je asi blbost
Já ohnul patku dvakrát jen doma v obýváku stačí když kolo spadne ale to jde na tělo hazky vnitřní ramínko je karbon na xx1 jiný pád na hazku nebyl
Nové kladky třeba? Spodní je dost v pohybu horní drží
Mě to takto blbě navádělo když jsem měl ohlou patku. Nemáš třeba ohlý ramínko na hazce po nějakém pádu ?
Na všech čtyřech místech stejně vždy u ventilku hazku jsem měl dole tolikrát že jsem dal i nový upínací šroub zdál se tam pohyb nic to nepomohlo
Teď je to podle bílé ale jak není řetěz správně vypadá to jinak i blbej úhel fotky je
Aha, blbě jsem e podíval, je to AXS, takže fialová měrka, ale stejně se mi to zdá málo.
Ještě jedno od jara tam byla asi do tisice km garbaruk kazeta kde mi to nešlo z 10 na 12z prostě neskočilo
Potom šla X01 a xx1 řetež ani nic nemusel ladit jak jsem ji tam dal krasně šla z 10 na 12z tohoto jsem si nevšiml
Aktuálně zhruba 3mm podle bílé měrky axs podle starého návodu 5mm ani podle jedné měrky nic stejný problém blíž dál pořád to dělá
Už mi i přijde že brzda nemá stále stejnou sílu ale čím víc se na to soustředím prostě to nedokážu řict že to tak je
Řetěz kazeta do 800km zhruba
Na nastavení AXS je fialová měrka. Červená je na původní mechanické Eagle přehazky.
Taky se přikláním ke špatnému nastavení vzdálenosti horní kladky od kazety.
Máš červenou měrku na nastavení vzdálenosti zubů největšího pastorku od zubů horní kladky? Podle fotky č.1 to vypadá, že tam máš tak 1mm a to je málo.
Vytahaný řetěz,sjetá kazeta? ale pokud řadíš málo nahoře tak by to sjeté být nemělo