Kolo s historií. Je od prvního majitele, po roce havarováno, odveženo do Favoritu na opravu přímo p. Babickým a pak opraveno za 410,– Kčs, atypické polepy jsou originálně upraveny.
(vloženo 6.10.20)
Značka | Favorit |
Model | F1 SS |
Modelový rok | 1969 |
Velikost | 60 |
Hmotnost | 10,23 |
Rám | Reynolds |
Vidlice | Reynolds |
Hlavové složení | Campagnolo Record Strada |
Kliky | Campagnolo Nuovo Record |
Středové složení | Campagnolo Nuovo Record |
Přesmykač | Campagnolo Nuovo Record |
Měnič | Campagnolo Nuovo Record |
Řazení | Campagnolo Nuovo Record |
Převodník | Campagnolo Nuovo Record |
Kazeta | Regina G.S. Corse 5s |
Řetěz | Sedis |
Náboj přední | Campagnolo Record high |
Náboj zadní | Campagnolo Record high |
Brzda přední | Campagnolo Record |
Brzda zadní | Campagnolo Record |
Brzdové páky | Campagnolo Nuovo Record |
Ráfek přední | Fiamme |
Ráfek zadní | Fiamme |
Dráty | Berg - zužované |
Pedály | Campagnolo Record Strada |
Řídítka | Cinelli Giro D'Italia |
Představec | Cinelli 1A |
Sedlovka | Campagnolo Record 26,4 |
Sedlo | Arius Gran Carrera Special - hodilo se barevně |
Pláště | PBW |
8.10.20 20:34
těch 20 dkg je asi drobná nuance, to může dělat těžší sedlo, šlapky s ocelovou ohrádkou, těžší ráfky ..Představa když R531, že výrazně lehčí je lichá.
Kolo jsem převážil na digitální váze a má dokonce více než původní odhad,viz foto. Moje druhá „obyčejná“ F1 má 10,34 kg tzn. jen o 100 g více, ale má lehčí galusky, lak taky váží určitě měně, ten originální, k tomu i chromované části, tak se to nasčítá, no a taky je to 60.
Jen mam jeste dotaz k vaze. Ta je realna nebo jen odhad. Mam toti zvazene 3 svoje F1 a ty maji take 10,1 a toto by melo mit o neco malo mene, takze bud fixluji vahy nebo je neco spatne.
Nářez za 5*
mmmm, tak jsem album proklikal asi tak desetkrát dokola a furt jsem žasnul, takže (SUPER)!
Klobouček .)
nádherný bajk 100bodov
6.10.20 20:20
Ahoj všem, jsem rád, že se klenot podařilo zachránit. Kolo bylo v podstatě už ze 70% odstrojené a roky (desítky let?) viselo v koutě, protože majitel si mezitím pořizoval další a další kola, ale protože má v dílně velikosti dvou garáží fůru místa, tak mu rám nezavazel. Dokonce přední vidlici přebarvil a použil na jiné kolo, a toto kolo se dostalo k přízni do Čech. V rámci snahy o zmrtvýchstání tohoto kola byla tato vidlice dohledána, nahrazena jinou, poté očištěna (naštěstí původní lak vydržel) a vrácena k rámu, no prostě zázrak, takže se dostávám i k odpovědi na to jaké tam byly brzdy – to nevím, ale zeptám se.
Jak nejsem moc Favoriťáckej, tak tohle je waúúú!! :)
Ach jo, ty jsi mi pokazil celé odpoledne :-)
Hrozně se mi to kolo líbí, to atypické provedení barev i stav po tolika letech. Přiznám se, že mě ty barvy inspirují. Není možné, že prapuvodne tam byli jiné brzdy?
Škoda, že jsem ho neviděl osobně.
Cena opravy 410 Kč v přepočtu na dnešní peníze skoro 7500 Kč, to je na oceláčka docela dost.
Jako velký fanda musím napsat, že toto patří ke špičce efjedniček, co tu visí
Měl jsem to štěstí si kolo prohlédnout na Faválu a slyšet i ten příběh o opravě. O to víc je mi kolo blízké.
NÁDHERA!
Tak tohle je fakt bomba, mezi favoritákama něco jako Svatej Grál ! :-)
.. a navíc šedesátka .. .-)