Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
milan.v
milan.v

31.10.20 08:21

milan.v
milan.v

12.10.20 08:31

Nejlehčí disková silnička?

https://youtu.be/MGNs_c2kQkg

Reagovat
cioran-m

10.10.20 01:07

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

10.10.20 00:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
JFtryall
JFtryall

9.10.20 23:58

Je velka skoda, ze tohle neudelaji jako gravel. Bez pruzicich nesmyslu, maximalne sedlovku. Misto na 45mm pneu, aero riditka se solidnim offsetem, ram pod 800, progresivni polozenejsi geo. Konkurence novym 3T a Ridley, vaha 7,5kg.

Reagovat
milan.v
milan.v

9.10.20 21:59

deekay
deekay

9.10.20 20:17

morrows: Tak kdyz ma oboji na svedomi jeden clovek :)…

Jako ten sloping me tam trochu dere… diky nemu bych byl treba u Gianta TCX na hranici s origo sedlovkou a jina tam nejde. Nastesti tady je kulata…

Nicmene takhle z foto mi to prijde vizualne moc takove graveloidni…o­proti S6

Reagovat
morrows
morrows

9.10.20 19:33

Tak kdyby to nemělo pevný osy, kotouče a sloping, tak to bude vypadat skoro jako starej supersix. No a v tý velikosti by to vážilo asi stejně. Je fajn, že inženýři po dlouhém tápání objevili zase trubky s kruhovým průměrem :)

Reagovat
TK75
TK75

9.10.20 17:33

Taky tam píšou, že skutečný výkon spočívá ve tvaru, ne v materiálu

To je taky hezky řečeno

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

9.10.20 17:24

Vypadá parádně.

Kdesi jsem zahlédl vyjádření, že to prý uveze 120 kilo živé váhy…

Reagovat
deekay
deekay

9.10.20 14:16

easyrider: ja vim, jezdim na jedne obstarozni plecce, jejiz vyvoj mel taktez pod taktovkou… a vzhledem k tomu, jak dobre se mi na tom jezdi v porovnani s mnoha modernima kolama, tak me tenhle novy spesl zaujal :) Uvidime co levnejsi downgraded verze.

TheJD: Mas pravdu, pise to tam , ze se mu to sice zda kratsi, ale melo by to byt papirove stejne s SL7

Reagovat
easyrider
easyrider

9.10.20 14:08

@deekay Peter Denk je totiž Pan konstruktér, žádnej hipster. Jak tuhle značku nemusím, tak tohle je prostě TOP

Reagovat
TheJD
TheJD

9.10.20 13:34

geo by mela byt identicka s SL7 btw

Reagovat
JFtryall
JFtryall

9.10.20 13:22

PetrCH, Geoska mi prijde ok. Proc dlouhe? Jen o centak nizsi hlava a mirne delsi zadni stavba, ale to jsou strasne male detaily, ktere nikdo nepozna a hobik uz vubec ne. :-)

Reagovat
BikerM
BikerM

9.10.20 13:06

I jako odpurce velkeho S musim smeknout. Na kole jsem nesedel a sedet nikdy nejspis nebudu. Ale jen z ciste estetickeho hlediska se mi libi dost a navic ta vaha.. :-)

Reagovat
milan.v
milan.v

9.10.20 12:32

Za mě je to kolo opravdu povedené…

Reagovat
polo
polo

9.10.20 12:26

Pěkný kolo, pro mě designově čistší než Tarmac. Na sloping už jsem si zvykl, teď mi připadají „divný“ spíš rámy bez slopingu.

A na kotoučovky už si taky zvykám, ono ani nic jinýho zřejmě nezbyde.

Spešl na tomhle kolo vyvrátil mýtus, že kolo na kotoučích je těžké. Jen je nutné si za to malinko připlatit. ;-)

Reagovat
milan.v
milan.v

9.10.20 12:09

U těch nižších modelů Tarmaca je standardní kulatá.

Reagovat
deekay
deekay

9.10.20 12:04

jonti: Pro me je duvodem proc SL6 nevzit treba proprietarni sedlovka se stupidnim zamkem.

Reagovat
jonti
jonti

9.10.20 11:52

Je to jednoduché, lehké kolo, ale kromě pár set gramů na rámu nevidím důvod, proč nechtít spíš Tarmac SL6.

Reagovat
andrewn
andrewn

9.10.20 11:35

Pekny cisty design, moc hezky kolo…letos se lakovani spouste vyrobcum povedlo, zrovna prijemna modni vlna…

Reagovat
bara2
bara2

9.10.20 11:25

No, tak to je pěkný kolo. Sloping přesně jak má být :-)

Reagovat
Lister
Lister

9.10.20 09:24

Jestli bude nějaká nížší verzi s těžšího karbonu tak klidně beru. A klidně by mohla být uzpůsobená na mechanickou sadu. Tohle je asi jediná moderní silnička, která se mi libí a má vlastně vše přesně tak, jak se mi líbí. Klasických brzd jsem se už vzdal.

Reagovat
jkcz
jkcz

9.10.20 09:23

Na můj vkus ještě moc velký sloping, ale asi bych to přežil :)

Reagovat
Aussig
Aussig

9.10.20 09:10

Na bike radaru naznačili, že by měla vyjít i levnější varianta.

Reagovat
milan.v
milan.v

8.10.20 22:00

Ano, bylo to tu jako kolo v rukou Daniela Osse, bez bližších informací, až dnes šlo do světa…

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

8.10.20 21:00

Hmotnost zápletů uvádějí 1248 gr. v plášťové verzi, to má ráfek pravděpodobně méně, jak 350 gr., navíc v kombinaci s DT aerolite. Z vlastní zkušenosti tvrdím, že to moc dobrej nápad není.

Reagovat
Lister
Lister

8.10.20 20:50

Škoda ceny, protože jinak přesně takhle si představuji svoji příští silničku, včetně dokonalé geo.

Sice je Spešl megakolos a hodně lidí ho nemusí, ale pokud jde o silnice, tak ty jsem měl vždy hodně rád.

Reagovat
deekay
deekay

8.10.20 20:43

Ja bych se teda moc neusmival, kdybych to mel platit :D

Reagovat
kubad
kubad

8.10.20 20:39

proč ne, jen ta cena je úsměvná

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

8.10.20 20:19

To zde před nedávnem bylo, ale údaje k tomu žádné. Nahlédl jsem na geo a hlavová trubka je spíš nižší, tudíž je jasné, že takto velký sloping je tam záměrně. Napadá mě důvod, že je to tak proto, aby byla více vysunutá sedlovka a víc to pružilo. Tyhle rámy na limitu jsou hodně tvrdé (neplést si s pevností). Canyon to jednu dobu u nejlehčího silničního rámu řešil tak, že tam dával tu jejich dělenou sedlovku určenou pro gravely, aby lidem nevypadávaly plomby z úst. Rám je docela dlouhej, dá se říct závodní geometrie, která majoritní části hobíků vyhovovat nebude. Jinak velké plus, že Spešl řeší středové misky dlouhodobě pomocí závitů. Opticky se mně kolo i přes veliký sloping líbí, pěkný, nadčasový minimalizmus, žádné patvary, které stejně nemají ve skutečnosti žádný technický přínos.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

8.10.20 20:01

Na konci titěrné vidlice ční hnusnej velkej kotouč :)

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

8.10.20 19:42

Nádhera

Reagovat
deekay
deekay

8.10.20 19:27

cavendish: Dle modernich trendu, asi ten tvar ma vyhody, viz treba novy giant TCR, tam je to podobne.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

8.10.20 19:25

Vidlice a napojení na hlavu je hrozný

Reagovat
deekay
deekay

8.10.20 19:22

Peter Denk ma bod:)

Sice mohli udelat mensi sloping…

Ale normalni 27.2 sedlovka…super

konecne s funkcnim zamkem!!!…bomba

zadne interni vedeni skrz riditka a predstavec…parada

Trochu mene se mi libi, ze je to kratsi nez Tarmac :( Meli nechat geo SL7…

A nelibi se mi ta nizka hmotnost, ale treba udelaji nakou tezsi levnejsi verzi. Pulkilovymu ramu neverim :D Zvlast kdyz na promo fotkach to prohanej po gravel cestickach .))

Ale jo, za me to vypada na nejlepsi pocin od speslu za posledni dobu :)) Po kokotinach, jako treba futureshock, konecne vrhli svoje usili tam kam meli.

Reagovat
KRoser
KRoser

8.10.20 19:20

To teda čumím, vypadá to parádně. Pěkná ukázka co se dá s karbonem udělat, ale z té ceny mě málem jeblo. Pro normálního smrtelníka naprosto nepředstavitelné si to koupit.

  • 585g váha rámu ve velikosti 56
  • Pouze elektronika
  • 140 000 za rámovou sadu
  • 340 000 za model S-Works
Reagovat
nooski
nooski

8.10.20 19:18

Když pominu siluetu sracího psa a kotouče, tak je to moc povedené kolo. Víc takových!

Reagovat
yoolaus
yoolaus

8.10.20 18:56

krasny bike…vsetky farby mu sedia, bral by som ho hned…

Reagovat

Další galerie z kategorie

easyrider 1
roud 0
Pietro37 1
filipes 9
DaD 14
AleZ80 2