Aktuální, už asi finální stav, kompakt kliky 50/34 + kazeta 11/30
Nová Ritchey řidítka, carbon košíky
Aktuální, už asi finální stav, kompakt kliky 50/34 + kazeta 11/30
Ass saver, uvidíme jak to bude fungovat
Kokpit
Celé kolo
Sedlovka
Kokpit
Celé kolo
Už skoro veterán, zažilo spoustu přestaveb a změn, ale původních komponent tam pořád zbylo dost. Z původní 53/42 vyměněn malý převodník za 39. Pořád si hraju s myšlenkou dát kazetu 11–28 a kompakt kliky na dutou osu. Do těch našich kopců se to hodí mít v zásobě pár lehkých převodů, ale to třeba příští sezónu. Vyměněná kola za Tiagra/Rapid. Poslední změna jsou Ritchey ErgoMax řidítka a karbonová sedlovka.
Další upgrady asi už nemají moc smysl, tohle byly vesměs věci aby to kolo mohlo jezdit.
P.S.: Ta omotávka fakt není růžová, jen to trochu vypadá na té fotce.
(vloženo 15.10.20)
Značka | GT |
Model | ZR 5.0 |
Modelový rok | 2001 |
Velikost | --- |
Hmotnost | 10 |
Rám | AL 7000 |
Vidlice | GT CrMo |
Tlumič | --- |
Hlavové složení | Chinhaur Semiintegrated |
Kliky | Force Nine 50/34 |
Středové složení | Force |
Přesmykač | Shimano Sora |
Měnič | Shimano Claris |
Řazení | Shimano Sora STI Dual Control 2x8 |
Převodník | 50/34 |
Kazeta | 11-30 HG40 |
Řetěz | Shimano HG71 |
Náboj přední | Shimano Tiagra HB-RS400 |
Náboj zadní | Shimano Tiagra FH-RS400 |
Brzda přední | Promax |
Brzda zadní | Promax |
Brzdové páky | Shimano Sora STI Dual Control |
Ráfek přední | Remerx Rapid 622x15 |
Ráfek zadní | Remerx Rapid 622x15 |
Dráty | Black Inox 2mm |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Ritchey ErgoMax 440mm, Ritchey Cork Tape |
Představec | Puraraza 80mm |
Sedlovka | EC90 Carbon 27.2/400mm |
Sedlo | Wittkop Medicus |
Pláště | Bontrager RXL 700x23C |
5*kolečko pěkné ať slouží jen bych vyměnil pedály ale pokud vyhovují…
Proč tolik chvály? Vždyť to je silnička na pohodu, za mě super :)
Sedlo je parádní na to že je z Lidlu za 300 nebo kolik, mám ho už asi 3 roky a taky jsem na to koukal skepticky když jsem ho tam poprvé dával. Ale nebolí z něj prdel a sedí dobře. Ráfky jsou skoro nový tak doufám že tam ještě nějakou dobu vydrží. Jinak díky všem, takovou chválu jsem nečekal.
Pěknej veterán. A jak jsi spokojenej s tímhle sedlem? Před pár lety jsem ho pořídil jen tak na zkoušku na staříka Felta a ačkoli není úplně z nejlehčích, neskutečně dobře se mi na něm jezdí, takže už jsem to dal i na Škodovku a Artura. Kdo by to byl čekal, že budu takhle nadšenej z levnýho sedla z Lidlu…
Krásnej kousek! Hele sehnat opravdu červenou omotávku je fuška. Ať kolečko jezdí.
Jo, triple, to byly časy než Američani zbytečně vyměkli! Měl jsem verzi 2.0 a bylo to povedené kolo.
jardalee – s Openy souhlasím, ale radši starou verzi :-) bohužel cena nových je dost na tak starý rám a současné osazení
mozna mit takovou klasiku tak se casem placnu pres kapsu a koupim nejhezci hliniky na planete :) ale ty rapidy k tomu taky pasuji pekne
Tyhle starý GTčka jsou stylový. V tomhle případě by byl menší rám jen na škodu. U těhle starých klasických geometrií hodně zasunutá sedlovka neruší ani nevadí, a pokud potřebuješ takhle vysoko řidítka, tak bys tím jen prodlužoval komín. Je to fajn.
Nydlak: to máš pravdu. Kolo nebylo původně pro mě. Ale vždycky když jsem si říkal že si pořídím něco přesně na sebe, tak jsem z různých důvodů přestal jezdit a sešlo z toho. A takhle to odkládám už mnoho let.