Doufal jsem, že to nepřijde, ale je to tu. Cantilever CR-720 opouští po skoro 2 letech moji krosku a nahradí je mini-V XLC BR-04.
Dohnala mě k tomu nedávná nepříjemná zkušenost v terénu. Láme mě to srdce, je to hnusný, kolo ztratí svoji osobnost…zabít se ale kvůli tomu nenechám!
(vloženo 21.10.20)
Single speed…přesně tak jsem to měl, jen dva nad sebou, aby šly rozpojit při pouřití širších plášťů v rámu. Ale dalo to štelování, teď s tím bazmekem od Shimana je to luxus, staří povolit QR a je to.
Já si uděkal asi před dvěma lety radost a koupil si mini-V od TRP. Lanko se šteluje černým válečkem nad fajfkou.
Přítelka je má na kole. Se starejma pákama 105 10speed s opratěma to škrtalo o ráfek při jízdě ze sedla, s pákama Tiagra 4700 cajk. Ale canti jsou hezčí. Mám je raději než TRP Spyre na Giantu.
Barva:
Taky jsem tak postupoval a originální Tektra 720 jsem na cyklokrosce vyměnil, když jsem nedobrzdil za autem. :-(
Mám přesně tyhle XLC, ale chtělo to jiné špalky. Momentálně tam mám tříbarevné Authory.
S pákami Tiagra 4600 brzdí docela stušně. Ani seřízení není problém.
Jak se na to dostanu, dám to na kolo. Bohužel mě tlačí čas a musím dodělat fasádu, než začne zima. Takže to možná v sobotu večer namontuju a v neděli asi projedu. Uvidíme.
Ono to nebude se všema pákama ok, já mám Tiagru 4700 a to je teď v kombinaci s bazmekem na bovden od shimana SM-CB90 ostý jako břitva. Nedoporučuju zkoušet štělování na řazení, musel jsem mít dvě v řadě.
pak dej vědět jak to brzdí, co chod na páce atd. Já měl chvíli Shimana 353 a brzdilo to, nicméně chod na dualech byl skoro k omotávce aby to neškrtalo ze sedla nebo při minimálně ťuklém ráfku. Pak jsem to radši vzdal, vrátil Avidy FR5 a Véčka s rovnýma řidítkama a nedělal z crossa prasopsa :-)
Probrždění ráfků mě netrápí. Ta CX ročně najede tak 1500km a Remerx RTX stojí 450Kč a přepletu si to doma :) No, už to mám koupený, tak nebudu vyhazovat další prachy za špalíky a prostě to vyměním…
Ale pro jistotu se přece jenom zeptám. Je nějaký rozdíl v těch barvičkách u Eaglů?
Ani jedny z tech 3 se nemohou vyrovnat tem Eaglum, za celou eru rafkovych brzd jsem vyzkousel vsechny bezne dostupne typy. Cantiky mam stale na cestovnim kole, se kterym jezdim na hory a plne nalozene ma mozna 40–45 kilo. Oproti Vckam je to slabsi, ale kontrolovatelne i v prudkych klesanich po sotoline. Vcka budou mit vetsi vykon, ale take pocitej s drivejsim probrzdenim rafku. Musel jsem prepletat kazde 2 roky, asi 12 000 km, nejvic to dostalo zabrat v zime. Samozrejme Koolstop.
Nevím, možná jo. Zkusil jsem origo Tektro, Shimano, BBB trojbarevné. Všechno to brzdilo tak nějak dostatečně. Hold ta brzda má svoje konstrukční limity no
Nestacilo dat Koolstop Eagly? Oproti obyc maji 2× plochu. Delaji se v obou verzich uchytu.
Mám doma náhradní botičky Shimano :) tak se žádný řev konat nebude!
21.10.20 19:55
21.10.20 19:47
Změna je život Cave a někdy i k lepšímu :-)
Vynikající volba, jak brzdí si viděl, když si mě najednou neviděl :-)
Jojo mám nový tvar páky, tak to bude ok. Překvapilo mě, že to má výměnné botičky. Dle popisu to oficiálně tak být nemá :)
Je to asi měsíc co jsem je sundával z CX,nějak si nesedly s pákou Sram Apex,ted´mi tady leží
S novějším tvarem pák to bude cajk. Starší verze měla jiné přepákování a nebylo to ono.
Páky Campagnolo Veloce 10sp 2015. Udělátor na bowden mám připravený :) průchodnost asi nějak přežiju. Je to daň za výkon brzd.
21.10.20 19:18
Tak aspoň to bude bzdit no :-) s jakýma pákama to budeš používat? Připrav se i na podstatně horší průchodnost pro koplý ráfek a doporučím štelovací fajfku nebo udělátor na bovden.