Vaast - magneziové rámy na scéně?

Přidat foto

Model Vaast A/1.

Tohle jste už viděli? Vím, že to ukazovali vloni na Eurobiku.

Mohla by to být dobrá alternativa k zajetým materiálům. Historicky to už v cyklo světě bylo, ale zas dnes je jiné doba s jinými možnostmi.

Článek na Bikeporn

(vloženo 13.11.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
midlander

15.11.20 20:13

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Vilém
Vilém

14.11.20 23:08

Mozna to bude tim, ze ty baby maji.

Reagovat
Tr35

14.11.20 19:42

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Fran7
Fran7

13.11.20 22:02

Ta kočka na pozadí je přesně můj typ a má bonus, jezdí na kole, to každá nedá.

Reagovat
midlander

13.11.20 22:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
plzakj
plzakj

13.11.20 21:19

Ta blondyna je pri tele a ty svary jsou hnusny.

Reagovat
Radeu
Radeu

13.11.20 20:20

Marušák: ty jseš ale expert koukám, není to tak náhodou blog samotného prodejce? Ano…

Já nevím, ale co je za problém, žádná „trendy“ struktura karbonu tam vidět není, je normálně černá, pod lakem a s logem značky. Takže znovu, kde je opavdový problém?

Třeba bych si zjistil víc a nebo se podíval na nějaké zahraniční recenze.

Bicycling.com recenze

Reagovat
Marušák

13.11.20 19:18

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
deekay
deekay

13.11.20 14:34

JF: i v podani Dekace to neni uplne levne, aby se to masove rozsirilo.

Reagovat
xtonda
xtonda

13.11.20 12:57

To je dobrá reklamština

Váží o 33% méně než hliník, o 50% méně než titan a zároveň je výrazně pevnější.

Pevnější než co?

A pokud je hořčík čtvrtý nejběžnější prvek na zemi, tak proč rám stojí 26 tis.?

A co AL7075, rok dva zpátky tu proběhla zpráva, že už někdo vymyslel jak to svařovat.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

13.11.20 11:47

Alojs: Titan bych moc nepodcenoval az to bude Decac prodavat po kamionech. :-D

Reagovat
TK75
TK75

13.11.20 11:17

Rasto: no jenže kdo by to zkoušel, že

Nakonec dá každý přednost tomu co zná

Reagovat
rasto
rasto

13.11.20 11:15

pokud se dobre pamatuji, merida mela obrovske problemy s mg ramy. lamaly se, jako paratka. je ale mozne, ze doba pokrocila a vylepsili smesi

Reagovat
TK75
TK75

13.11.20 10:37

No přiznám se že když už tak radši tohle než tu základní crmo z který se vyrábějí ty stylové cenově dostupné štěrkolety a ht

Reagovat
odik
odik

13.11.20 10:36

Tak asi jde taky o cenu – pokud to bude cenově mezi Al a karbonem tak si to kupce určitě najde, ale jinak asi karbon lepší.

Reagovat
kubad
kubad

13.11.20 10:32

Proč ne, ale v době karbonové to bude okrajová záležitost

Reagovat
scalar
scalar

13.11.20 10:22

Tak nějak přemýšlím o důvodu, proč by si to někdo měl koupit a na nic jsem nepřišel :-)

Reagovat
Alojs01
Alojs01

13.11.20 09:45

Jojo, tohle delala Merida uz pred cca 15–20 lety.

Ten jejich silnicni Extreme 909 jsem 2 sezony jezdil. Nasledny prechod na karbonoveho Treka byl ovsem nesrovnatelny.

Samozrejme netusim, jake jsou nove metody v metalurgii, ale daval bych tomu podobnou (co do poctu) cilovou skupinu jako titanu…:-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

easyrider 0
roud 0
Pietro37 1
filipes 9
DaD 14
AleZ80 2