Model Vaast A/1.
Tohle jste už viděli? Vím, že to ukazovali vloni na Eurobiku.
Mohla by to být dobrá alternativa k zajetým materiálům. Historicky to už v cyklo světě bylo, ale zas dnes je jiné doba s jinými možnostmi.
(vloženo 13.11.20)
15.11.20 20:13
14.11.20 19:42
Ta kočka na pozadí je přesně můj typ a má bonus, jezdí na kole, to každá nedá.
13.11.20 22:02
Marušák: ty jseš ale expert koukám, není to tak náhodou blog samotného prodejce? Ano…
Já nevím, ale co je za problém, žádná „trendy“ struktura karbonu tam vidět není, je normálně černá, pod lakem a s logem značky. Takže znovu, kde je opavdový problém?
Třeba bych si zjistil víc a nebo se podíval na nějaké zahraniční recenze.
13.11.20 19:18
JF: i v podani Dekace to neni uplne levne, aby se to masove rozsirilo.
To je dobrá reklamština
Váží o 33% méně než hliník, o 50% méně než titan a zároveň je výrazně pevnější.
Pevnější než co?
A pokud je hořčík čtvrtý nejběžnější prvek na zemi, tak proč rám stojí 26 tis.?
A co AL7075, rok dva zpátky tu proběhla zpráva, že už někdo vymyslel jak to svařovat.
Alojs: Titan bych moc nepodcenoval az to bude Decac prodavat po kamionech. :-D
Rasto: no jenže kdo by to zkoušel, že
Nakonec dá každý přednost tomu co zná
pokud se dobre pamatuji, merida mela obrovske problemy s mg ramy. lamaly se, jako paratka. je ale mozne, ze doba pokrocila a vylepsili smesi
No přiznám se že když už tak radši tohle než tu základní crmo z který se vyrábějí ty stylové cenově dostupné štěrkolety a ht
Tak asi jde taky o cenu – pokud to bude cenově mezi Al a karbonem tak si to kupce určitě najde, ale jinak asi karbon lepší.
Tak nějak přemýšlím o důvodu, proč by si to někdo měl koupit a na nic jsem nepřišel :-)
Jojo, tohle delala Merida uz pred cca 15–20 lety.
Ten jejich silnicni Extreme 909 jsem 2 sezony jezdil. Nasledny prechod na karbonoveho Treka byl ovsem nesrovnatelny.
Samozrejme netusim, jake jsou nove metody v metalurgii, ale daval bych tomu podobnou (co do poctu) cilovou skupinu jako titanu…:-)