Značka | Giant |
Model | TCR Advanced Pro 1 |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | ML |
Hmotnost | 7,5 |
Rám | Advanced Composite |
Vidlice | Advanced Composite, karbonový sloupek, 12mm pevná osa |
Hlavové složení | Giant |
Kliky | Shimano Ultegra, wattmetr Giant PowerPro |
Středové složení | Shimano press fit |
Přesmykač | Shimano Ultegra |
Měnič | Shimano Ultegra |
Řazení | Shimano Ultegra 2x11 |
Převodník | Shimano Ultegra 52/36 |
Kazeta | Shimano Ultegra 11-30 |
Řetěz | KMC X11SL-1 |
Náboj přední | Giant SLR-1 42 Carbon, 12mm pevné osy |
Náboj zadní | Giant SLR-1 42 Carbon, 12mm pevné osy |
Brzda přední | Shimano Ultegra, hydraulické |
Brzda zadní | Shimano Ultegra, hydraulické |
Brzdové páky | Shimano Ultegra, hydraulické |
Ráfek přední | Giant SLR-1 42 Carbon |
Ráfek zadní | Giant SLR-1 42 Carbon |
Dráty | Giant SLR-1 42 Carbon |
Pedály | Shimano Ultegra |
Řídítka | Giant Contact SL |
Představec | Giant Contact SL |
Sedlovka | Giant Variant, karbonová |
Sedlo | Giant Fleet SL -> Fizik Antares R1 |
Pláště | Giant Gavia Course 1, bezdušové |
Ty jo kolik meris , ze mas takto vytazene sedlo ? Mam 184cm a velikost TCrka mam L – jen jsem zkracoval predstavec ze 110 na 90 mm
DaD – taky ale šli cenou nahoru, takže si mohou dovolit vyšší kvalitu. Ty jejich starší nízký vrchařský carbony to bylo dobrý zlo :)
miche: díky za odkaz. Já jsem Giant teď nějak nesledoval a jsem mile překvapen, co mají teď za zapletená kola. Ratchet, hokless, decentní grafiku a konečně niple venku! Z vnitřních a tím, že se kolo po nafouknutí deformovalo mi málem jeblo!
To kolo je určitě moc fajn, skoda jen, že je tam takový komín pod představcem. Vizuálně to hodně ruší celkový dojem.
20.11.20 22:01
Zkusím ten dotaz ještě jednou.
Co pneumatiky na ty karbonový hookless ráfky, je to problém jak všude píší nebo se to vyřešilo?
Ročník 2021 má mít větší průchodnost, protože na tom hookless ráfku podle obrázků pneumatika 25mm dosáhne šířky 28 mm atd. Proto na starších ročnících 28 mm guma nemá ve vidlici moc prostoru, co jsem pochopil.
Díky za info pánové.
TCR je pohodlný pod zadkem víc než třeba duralový rám střední třídy, souhlas. Ale kroska TCX je ještě pohodlnější :-)
20.11.20 20:06
miťo: těžko se to srovnává po 26km :-) Ale přijde mi, že při akceleraci jde líp za pedálem. Plus výhoda v pohodlí, že to má bezdušáky.
20.11.20 10:14
Pecka, za 5* ať je spokojenost jako předtím.
Ramboska: pokud jsi pamatuju, měl jsi starší TCRko. Mohl bys prosím obě kola porovnat? Samozřejmě to starší stálo skoro polovinu ne! ;-)
Moc pěkná barva. Nedávno jsem koupil model 2020. Je fajn, že už hadici přední brzdy vedou skrz vidlici a ne venkem. Naopak ty oprate nechápu,to mi přijde jako krok vedle.
Tento Giant je v rámci dnešních moderních rámu svým celkem jednoduchým designem opravdu pěkný. Fotky mají bohužel zkreslenou perspektivu.
Posed vozíš, jak je na fotkách? To mi přijde, že by si snesl o číslo větší rám.
Hogy: přesně, taky bych tipoval XL. Jinak se mi ale Gianty líbí, asi ty fotky jsou nepovedené?
Tohle je teda opravdu nepěkné. Z fotek jsem nejdříve hádal velikost tak 60 a ne ML, což by mohlo být tak 56.
19.11.20 20:35
Mám je a je tam ratchet exp :)
Moc hezký. Zkusil bych na to nějaký skinwally, ať to trochu rozrazí ty černočerný ráfky. Ale jinak to musí jet skvěle.
Moc se mi líbí. Jen je škoda že u tak pěknýho kola nepoladily lépe ty bovdeny vedoucí z vrchu do spodní rámovky. Tohle je šílený, mám to tak u Silexe a pěkně mě štve jak to trčí do boku. Nelíbí se mi to a navíc o ně občas zavadím při stojce.
Přeji spoustu radosti s novým strojem.
Super,
jen by mě zajímalo, jak to vypadá s těma jejich Hookless ráfkama, podpora pneumatik myslím.
Už to není drobný problém? Jak psali v recenzích …
Pecka kolo! Gianty mám moc rád a toto nové TCR je nádherné. Mrkni mi prosím na ořech. Tyto nová SLR1 kola už mají mít Ratchet systém. Dost mě to zajímá, máš totiž v hledáčku nového Propela Pro 0. Děkuji a užívej ho dosyta:)