Specialized Allez Comp 2011

Přidat foto

Moje první silnička, kterou jsem koupil jako novou v roce 2012. To, že ji mám a zvelebuju dodnes mluví myslím za vše. Pořád se mi líbí a jezdí se mi na ni dobře. Krom drobných změn bych za nejdůležitější zmínil přechod na kompakty. Na Valašsku mi původních 52/36 nevyhovovalo s tím, že jsem spodní půlku kazety téměř nevyužil. Vysoké ráfky byly mým snem od počátku a konečně jsem si je mohl díky troše štěstí dopřát. Teď to má ten správný závoďácký šmrnc ;) Silnička je lehká a pohodlná. Není aero, na dnešní poměry moc barevná a nemá disky… Přes to nebo spíš hlavně proto si ji myslím ještě chvíli nechám :) Pláště vyměním za něco širšího. Ale jinak mám asi na chvíli s různými upgrady klid. Je to dobrý bajk. Mám ho rád.

(vloženo 20.11.20)

Brontosh Brontosh
Ohodnoť bajk: (4.8  / 65 hlasujících)
Značka Specialized
Model Allez Comp
Modelový rok 2011
Velikost 56
Hmotnost 7,9
Rám Specialized E5 aluminum, košíky Specialized Rib cage
Vidlice Specialized FACT carbon, Alu sloupek
Hlavové složení Cane Creek, 1 1/8 - 1 1/2
Kliky Sram Force
Středové složení Sram GXP
Přesmykač Sram Apex
Měnič Sram Apex
Řazení Sram Apex
Převodník Sram Force compact 50/34
Kazeta Sram PG 1030, 11-28
Řetěz Sram PC 1051
Náboj přední Equator (Power Way), rychloupínák Mortop
Náboj zadní Equator (Power Way), rychloupínák Mortop
Brzda přední Sram Apex
Brzda zadní Sram Apex
Brzdové páky Sram Apex
Ráfek přední Equator 50mm, 20h
Ráfek zadní Equator 50mm, 24h
Dráty Sapim Race
Pedály Exustar EPS-R
Řídítka Deda RHM 02, omotávka Fabric Knurl
Představec Deda Zero 100 Performance
Sedlovka China carbon 27,2mm, objímka Mortop
Sedlo Selle Italia SLR Ti
Pláště Hutchinson Fusion 3 X-Light 23mm, duše Continental, ventilek 80mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
karel d.
karel d.

23.11.20 21:50

Mohl by jsi sdělit pár dojmů ohledně jizdniho projevu se soucasnymi karbony a těmi dřívějšími Fulcrumy? A vnímáš nějaký rozdíl v účinnosti brzd? Dík.

Reagovat
Brontosh
Brontosh

23.11.20 20:54

Vazil jsem to v ruce na zavesne vaze a ukazalo mi to rovnych 8kg. To bylo jeste s Fulcrum Racing Quattro kolama. Ta maji s shimano orechem cca 1800g. Tyto Equatory mi vysly na kuchynske vaze neco pod 1700g. Apex je sice zakladni rada, ale obecne tezka neni. Navic ty Force kliky jsou lehoucke. Vic uz toho na silnicce skoro ani neni :)

Reagovat
TK75
TK75

23.11.20 08:46

To já tu váhu i věřím, když to vezmu že Diverge E5 ze stejný slitiny, s pevnou osou mohutnějším rámem a diskama má např. jeden místní uživatel s váhou 9,19 kg a to s dvouplackou

Reagovat
RomSva
RomSva

22.11.20 22:17

Pěkný, moc pěkný.

Tyhle tvary v takové barvě budou hezké ještě spoustu let.

Reagovat
deekay
deekay

22.11.20 19:42

Nj, kdyz vezmu rozdil jen mezi myma a jeho zapletama, tak to akorat vychazi, ze by to musel mit lehke jako moje Supersix EVO 54 na ultegre, oboji bez kol :) Ale to je fuk, ma to pekne.

Reagovat
Lord_de_Wolf
Lord_de_Wolf

22.11.20 18:24

Moc hezké… Rypnu si do váhy – Apex je nejnižší sada na úrovni Tiagry, to je doopravdy tak lehká? že se na „těžkém“ Alu rámu dostaneš na 7,9kg? Plus Equatory v 50mm nejsou nejlehčí… :-P

Reagovat
Brontosh
Brontosh

21.11.20 22:22

Asi 25mm. Vubec to zatim nemam nastudovane. Nevim kolik max se pohodlne vleze.

Reagovat
Brontosh
Brontosh

21.11.20 22:18

Diky vsem za reakce. Kola mam nova, tak tam ty napisy jeste chvili vydrzi… Ackoliv sam citim, ze je to mozna „moc“. Jinak u kol obecne plati, ze co kdysi bylo hezke, bude hezke napořád. A u silnicek to plati dvojnasob. Peace! :)

Reagovat
smallbrother
smallbrother

21.11.20 12:50

Paráda. Tohle se mi taky líbí. Palec nahoru. :)

Reagovat
zarkow
zarkow

21.11.20 12:46

Tyto starší Spešly jsou prostě nadčasové, ať ti dělá radost další dekádu.

Reagovat
grafik
grafik

21.11.20 12:16

Jaké širší pláště? Mám novějšího spešla a rezerva mezi rámem moc není … 5*

Reagovat
Zoidberg

21.11.20 08:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

21.11.20 08:30

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
karel d.
karel d.

21.11.20 07:41

Kolo i set-up jak má být.

Reagovat
DaD
DaD

21.11.20 07:31

Moc pěkné…

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 21:50

Pekna moderni klasika :)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

20.11.20 21:33

Dost dobrý :-) Za 5*

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

20.11.20 21:31

Fakt hezký, jen ty kola bych si uměl představit bez nápisů.

Reagovat
miťo
miťo

20.11.20 21:26

To byla kola ještě v pořádku. Super barva, kliky na 5ti ramenném unašeči, převodníky přes které je ze strany vidět, mechanické řazení, ráfkové brzdy. Jednoduchost, genialita, krása.

Chválím nastavení posedu. Je vidět, že jezdíš. Doslova to kolo vypadá, jako bys ho sundal ze střechy doprovodného vozu na Tour. Za mě plnej počet, dal bych 10 hvězd, kdyby to šlo!

Reagovat
Radovan84
Radovan84

20.11.20 21:21

Dobrý to je…

Reagovat
Tomik_S
Tomik_S

20.11.20 21:17

Moc pěkný kousek.

Reagovat
TK75
TK75

20.11.20 20:51

Hezký, váha skoro jak ten Giant tcr 2021 co je v galerii :-)

Reagovat
APEiRON
APEiRON

20.11.20 20:49

No máš to nádherné. Kola bombovní, posed šílený, a prostě časopisové kolo. :) Ať to sviští a dělá ještě dlouho radost

Reagovat
Polopol
Polopol

20.11.20 20:39

Za mě pecka.

Reagovat
Platypus2
Platypus2

20.11.20 20:38

Právě že ty horská údolí jsou ideální na spodek kazety, jenom osvěta:-)

Reagovat
bara2
bara2

20.11.20 20:35

Jo, to se mi líbí.

Reagovat
1james1
1james1

20.11.20 20:32

Máš to moc pěkný. Vypadá a jede určitě super.

Reagovat
satch
satch

20.11.20 20:30

Z náhledu jsem si říkal, že konečně zase někdo udělal pěkný kolo :)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

20.11.20 20:17

Super a bílý kola já rád.

Reagovat
FOSA
FOSA

20.11.20 20:15

5*! Parádní stroj, vypadá to nadčasově, kdybys mi tvrdil, že je 2018, tak nad tím ani nepřemýšlím!

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

20.11.20 20:15

nooski
nooski

20.11.20 20:13

Moc pěkná silnice, parádní proporce, žádné patvary. Super!

Reagovat

Další galerie z kategorie

fk3 3
paulart23 16
krus 11
Jurgennn 7
JakubTr. 4
JakubTr. 4