Tady to máme, v decentní černé
Stealth grafika na spodních nohách
Dokonalost se skrývá v detailech - kdo jiný to má
Ovládací pult kompresí. :) HSC jde otáčet skutečně dost ztuha jak se píše v recenzích.
Poklop pružení
Spodek pružící nohy s nastavenim předpětí negativky alias OTT, od toho si slibuju hodně
Dnes velmi moderní odventilování spodních nohou.
Zajímavost o které se nikde moc nepíše - osa má opačně závit než je bežné, vnější závit je v zelené vložce v pravé noze,
I držák hadice působí tak nějak poctivěji
Po půl roce s DVO vzadu je jasné že musí i dopředu. Už nějakou dobu mi v Piku praská jak ve starý skříni a v některých místech se na muj vkus trochu kroutí. Trocha váhání nad výběrem, nakonec jsem vydumal že vysokozdvihovou 29 stejně asi nikdy chtít nebudu, takže můžu směle napálit aktuální výběr pro Jeffsy trochu do těžka (pro teoreticky možný víc enduro nebo přímo parkový kolo). Takže nad Diamondem vyhrál Onyx SC. V Reichu skladem za hezkých 19, nebylo co řešit. Mělo by to být o nějakých 300g těžší než Pike + 36mm nohy místo 35, to by mělo být fajn s tou tuhostí.
Sníženo na 160mm (změna zdvihu přiloženými spacery pod negativní pružinu z továrních 180mm).
Pike asi půjde spolu s ostatníma oholenýma komponentama (Guide R, GX 1×11, DT M1900 kola) na projektík lehčího trailového hardtailu pro příští zimu a Jeffsy v docela OP verzi mk2.2 na jaře do našich bajků. :)
(vloženo 25.12.20)
Někde jsem četl doporučení ro dvo misto tokenu cmrndnout do vzduchové komory trochu oleje. Stejně tak se to ladilo v době předtokenové.
novas752: To nevi nikdo :) ale jde to udelat, doporucuju. vejdou se tam dva, tri uz by mohl byt pruser vzhledem k te negativce.
Jo jo, o těch tokenech už jsem taky přemýšlel. To pak je úplně geniální, ott na začátek, tlak na střed a tokeny na konec zdvihu. Pravě jsem přemýšlel proč to neni na tokeny dělaný už z výroby.
Onyx mám a naopak od místních poznatků musím říct, že vidle je super citlivá na začátku zdvihu.
Jestli to ladite v těchto teplotách, tak se nedivte, to vše působí tak trochu jak pevnak.)
Za mě doporučím vidlici víc prifouknout a OTT co nejvíc utáhnout, tzn ať je co nejcitlivější.
Já měl problém akorát s dorazem vidlice, je dost lineární, ale prijde mi, že to jsou všechny vidlice.
Daj se zbastlit tokeny pro lyrika. Trochu jsem je orezal a nalepil sekundakem na víčko od vidle. Dost to pomohlo, nemám k vidlici výhrady. Naopak si myslím, že to chodí fakt pěkně. Jezdil jsem pike, fox 36, atd.
Jak už tady níže zaznělo, nastavení HSC se dělá tak, že si to opru o kroutitko LSC, které pak zase vrátím jak chci. Tím mám páku na HSC.
Tak to je divný. Když jsem se k nim díval někdy v listopadu tak tam po DVO nebylo ani památky. Možná to zrovna nějak předělávali, těžko říct.
Ja to normalne vidim na jejich webu https://www.levelsportkoncept.cz/znacka/dvo
V seznamu servisnich center dokonce vidim ze je nove velke mnozstvi lidi co to oficialne servisuje a ma pristup k dilum.
Pokud mas pristup k B2B portalu DVO tak kdyz tak ti hodim do SZ co potrebuju sehnat.
@sibicz: Vidiš, tak to ho vlastně mají 2 kámoši, ještě jeden kolega z práce co ho má na enduro hardtailu. :)
LevelSport to imho už nedělá, nemají značku uvedenou ani na veřejných stránkách ani „uvnitř“ b2b. Teď hádám že to má zase BikeStrike.
Jo jo, v DVO Owners skupině jsem, ale zatim s jejich výrobkama nemám absolutně žádný problém. JadeX šlape jak hodinky ať je teplo nebo zima, Onyx SC se zatim tváří v pořádku a čeká v krabici. Jak říkám, uvidim až ho nasadim.
Jinak k DVO produktum jsou taky velmi obsáhlá vlákna na Pinkbike fóru (akorát ten jejich systém citací a stránkování je k zblití).
Abych to tu s tím Duroluxem nějak zakončil, tak já jsem ten Novasův kámoš, co je s ním spokojenej. Za 9.5tis v přepočtu ze Slovenska na tu vidli nemužu po sezóně křivýho slova. Nejsem teda žádnej enduro závodník, nedostává teda asi až takovej kotel, ale že bych to nějak šetřil, to se taky říct nedá. Středohoří, Telnický Stezky, Trutnoftrejls, Rychleby, Brdy a jiný srandy s Novasem, to všecko v plný polní (přes 100kg) a nenašel jsem limit R2C2, 36mm nohy, 20mm osa. Setup zatim tovární, takže bez předělávky na olej. A teď do mě! :D
JacoP: Doufám, že taky díky Rock Machine tu bude v ČR komunikace s DVO na rozumné úrovni…
Tak na to s klidem zapomen. LSK (dovozce) kde je nejakej frajer co dostal DVO na staros totalni arogant…
Chtel jsme objednat nekolik dilu na Topaz a neexistuje. Proste s koncovim zakaznikem se nebavi. Tady mas seznam servisu a vybers si…OK takže ze seznamu v te dobe asi 8 zastupcu vybiram 4 ktere obepisuju jestli jsou schopni sehnat. Mezi nimi i JCBike (autorizovany zarucni a pozarucni servis) kterej nereaguje na el. komunikaci ani po nekolika dotazech, telefon pernametne bud obsazen nebo nebere. Kdyz uz se po mesici rozhodne odpovedet tak prohlasi ze tohle normalne nedela ale ze mi to jako naceni. Do dnesniho dne nenacenil nic…Dale osloven na doporučeni Dlouhán works ten projistotu uplne bez reakce. Potom jeste jeden uvedenej distributor, uz nevim kdo ten taky bez reakce. Nakonec az clovek z Koloshopu mi poslal ceny a dostupnost na dily. Sice uz pres pul roku cekam na expanzku kterou udajne proveruje v nemeckem skladu…No nemam furt nic. Nastesti mam zalozni tlumic…
Co do komunikace s DVO supportem tak tam problem neni. Zadrhel je casovej posun (evropa x USA), kdyz mas pruser odpoledne tak odpoved dostanes az večer. Po devate hodine večer jsou na hotline snad vsichni, to je pak odpoved temer okamzite. Dokonce nabadaji k tomu at jim zavolas (coz teda u me nehrozi, tak technickou anglictinu ze sebe nedostanu). Ale po mailu jsem zatim vsechno rozchodil.
novas752
Na FCB je skupina DVO owners (nevim jestli tam nejsi) tak zkus hodit dotaz tam. Jsou tam i lidi primo z DVO supportu, vim ze je tam Ronie coz je ten co je na YT tech videi, Geoff ten semnou nejcasteni komunikuje na mailu. A kdyz budes hodne nadavat tak se ti ozve i sam CEO DVO Bryson, a nekdo z DVO New zelland (ktrej je hodne aktivni) a JP tuning ten je ale pres tlumice.
Mám ji cca 2–3 měsíce, taky na novým Ripmu :-). Zatím jsem z té vidlice nadšený, chodí od začátku moc pěkně. Záčátek zdvihu chodí opravdu sametově. Nastavil jsem to podle jejich manuálu a teď různě zkouším.
Jediné mínus je to nastavení HSC, tak mi funguje trik, že otáčením LSC máš aspoň nějakou páku a jde s tím točit, jinak je to téměř nemožné.
To bude asi proto, že Suntour to pro DVO vyrábí. Konstrukce je to ale jejich no.
Uvidím, těšim se jak to na přelomu února a března proženu. Ono to asi bude i těžší naladit, drtivá většina ostatních vidlic je stylem „tlakem si nalaď vršek a střed, tokenama laď konec“, tady se ladí tlakem střed a konec, na začátek je OTT.
Nevím proč se zde tak probírá Durolux, narážel jsem spíš na Fox a RS s krupajicim sloupkem a dalšími neduhy u vidlic za 20–30k. Teď mám čerstvou zkušenost s DVO…třebaže fakt jen blbá náhoda. Předtím jsem vozil Durolux 36 boost PCS jak 650b tak 29" a spokojenost veliká, jediné co mez na všech Suntour vidlicích fakt sralo byla ta klepajici negativky a taky se hodně zavzdusnovaly patrony. Mam zkušenost, že ani Milan Slanec se špatným kusem nedokázal zázraky… potvrdil mi to sám… zrovna to klepání negativky v prvních 15mm zdvihu bylo na palici…při jízdě po sotoline nebo flow trailu to bylo jak AK-47… ratatatata… děs…
Jestli se nepletu DVO si nechá od Suntour dělat hodně věcí, ale konstrukce je snad jiná diametrálně…
Tak jsem doufal, dostanu DVO, konečně kfalita… :0))))))))) a taky pude na reklamaci…
Přijde mi, že konkrétně odpružení se teď dělá stylem jezdi 50h, vyčistit, vyměnit, namazat, složit, odvzdusnit…a dál… čekal bych větší spolehlivost kor v této době a technologiích výroby…
26.12.20 16:34
Me kamarád o duroluxu napsal toto:
"takze durolux po roce:
zaver: durolux po roce a neco na odpis
Kámoš Durokuxe R2C2 má a je s nim velmi spokojenej. Tak je to asi kus od kusu. Uvidím jak bude chodit tenhle kousek.
Naváženo 2260 i s blatníčkem a nezkrácenym krkem.
Otázka je, co dneska nekřupe. Viz teď nový test na Enduromagu. Vítěz Fox 38 Grip 2. Vidle v ceně přes 40k, jedno z negativ je, že jim jedna z pár testovacích křupala…
Já už bych Suntour nechtěl. Jak píše JacoP Durolux se u mě choval úplně stejně, nerozchodil se a ať kroutíš kamkoli, žádná změna. Plus teda cvakání a křupání v korunce. Nj ale za tu desítku si to člověk obhájí, za 19 už ne. Já teda osobně bych vzal Zeba
Sory, nechtěl jsem ti zkazit radost, jen moje zkušenosti
@mpIII: :-) Ono to neni blbá vidlice. S Debnon Airem je docela citlivá, v méně náročnym terénu je v pohodě. Je dost lehká takže tuhostí ve většim bordelu nijak extrémně neoplývá, pod silnou brzdou citlivost hodně ztrácí jak se ohýbá, ostatně je to spíš trailová vidlice. A něco už si zažila. Až jí sundám tak tomu po skoro 8000km udělám komplet repasi (dosud jen pravidelné malé servisy a asi 2× výměna tlumícího oleje) a snížená na 130mm půjde na plánovaný hardtail, tam bude v pohodě.
Spacer nezbyl, použil jsem oba dva, jsou po centimetru.
Jinak uvnitř to vypadá velmi dobře, hezky vyřešený spodní šrouby, uvnitř všude taky zelenej elox, dno vnitřních nohou je na závit a při skládání zpátky dohromady se mi spodní nohy na žádné jiné vidlici tak dobře nenasazovaly. Na vnitřní noze mají docela velké zkosení
Jo a ještě, nezbyl ti nějaký spacer na změnu zdvihu? Já bych chtěl ze 160 na 170mm. Jako OEM vidlice na kole nepřišel žádný…
25.12.20 22:36
Jo shodou okolností jsem ten test dnes četl…Onyx zde vyšel hodně dobře, uvádějí pocit ala pružina, tzn hezký odtrh z kraje zdvihu…OTT je největší lákadlo asi. Největší mínus uvádí váhu, což já teda u odpružení řeším až jako poslední… důležitá je funkce a spolehlivost, také servis doma a náhradní díly.
Blbé je, že teď se moc jezdit nedá, pokud ano, tak venku bude v těch 3–5°C chodit hůř než v dílně kde je 18°C… takže nevím jestli poznám to zlepšení po určitých hodinách v terénu…
Prostě to někdy nechceš, loterie… přijde buď dobrý, nebo špatný kus… Doufám, že taky díky Rock Machine tu bude v ČR komunikace s DVO na rozumné úrovni…
Mno já já budu montovat až někdy v průběhu února. Musim ještě udělat z předního kola boostový.
Teďka na enduro-magu v testu píšou, že je asi jediná která potřebuje zajet aby se rozchodila pořádně. Moje je v tabulkovym nastavení při stlačení takhle mimo kolo docela v pohodě.
Já mám stejnou, novou ve verzi 29" na mém Ibisu a musíme říct, že první dojel ala parking test je dost velké zklamání…Jak uvádíš, HSC je defacto nemožné nastavit, kolečko mám dost blbé kulisy na úchop a otočit s tím jde ***** těžko, natož tak 30 nějakých indexů, ty pocitově nejdou poznat…
To by asi tak nevadilo, ale vidlice je pocitově strašně tupá, do zdvihu jde trhavě…dle mě bude problém ve spodních nohou. Kamarád měl podobný problém na RS Yari, holt se při zasouvání ty vnitřní nohy křížily s chod nebyl plynulý. Nedávám tomu velkou šanci, že by se to nějak ježděním usadilo a zajelo. V porovnání s Fox 34 Rhytm boost na mém HT je za vidla,jak se říká „right out od the box“ hodně špatná.
Zklamání… asi pude na reklamaci.
Tak po vánocích uvidíme…
Přijde mi, když to čtu kolem, že je docela šílené co z těch fabrik teď leze… materiál za 25 000,– je 50/50, krupajici korunky, vakl, zavdusnene patrony, klepání negativky…Co si pamatuji z lét minulých, vydělávalo se 15–20tis a Bomber Z3 stál 9–11 tis, ale to člověk koupil a jezdil…jen měnil olej a gufera…Ta doba už je pryč bohužel…jede se na kvantitu a systém servisu a reklamací…vozu u nás v ČR mnohdy hodně pokulhává. V záruční době pak nevidím řešení ve službách typu Shox Therapy s dalších Tuning Testu, to se přece řeší jako nadstavba pokud chci neboť víc, ne když to nefunguje…
Tos tak… ať slouží líp jako mě… docela by mě zajímala tvoje zkušenost.
Onyx je ve zdvizích 160–180, má 36mm nohy a je asi o 100g těžší. Diamond je 150–170 (resp. 140–160 pro 29"), 35mm nohy. Tlumení je stejné, pružení má malý rozdíl v tom, že Diamond má uvnitř vnitřní nohy ještě kovové pouzdro a vzduchový píst se pohybuje až v něm (takhle to má třeba Fox 38 nebo třeba RockShox Judy Silver :-) ), v Onyxu jezdí přímo ve vnitřní noze.
25.12.20 20:11