Swiss Cross Disc

Přidat foto

Kdyz uz se tu roji ty krosky a gravely…dneska prvni testovaci vyjizdka :)

Po rozebrani caadx mi proste kroska zacla chybet a kdyz me TK75 (diky ;) ) upozornil, kde maji tenhle ram jeste v puvodni verzi bylo rozhodnuto. Vzdy se mi to kolo hrozne libilo.

Zatim teda ohazeno tim, co dum dal a kamaradi pujcili :D

Kola, dualy z caadx, predstavec, sedlovka, silnicni pedaly, riditka ze supliku, prehazka a presmyk z byvaleho zeleneho supersix (s nejakyma vic jak 50tis km na krizku), kliky pujcene od MikeD (dekuji!), sedlo na vyzkouseni z cyklobazaru…A­korat brzdove trmeny a kotouce jsou vyjma ramu a bizuterie (omotavka, kosiky, bowdeny) nove…tradicni breclavsky trestny balik :D (diky kubad :P)

Cesta do galerie nasich bajku je jeste dloouha, ale zaslouzi si to myslim aspon tyhle prvni fotky :)

Co budu hoodne resit jsou pneumatiky a hlavne pohon…1×11 vs 2×11.

Kola zatim zustanou (jsou to megadrzaky, taky od kubada), gumy na zimu budou dobre, sedlo mozna nakonec zmenim za to, co mam na silnici – slr v boost verzi. Prijde mi, ze mam na nem lepsi oporu.

A pohon se uvidi. Na CX jsou uz dvouprevodniky mrtve, takze sehnat slusny 5×110 46T je bida :(

O directmountech 2× ani nemluve. Aktualne je tam vpredu 46/34 a vzadu 11–28.

U 1× by asi byla jedina moznost 44 vpredu a SRAM 11s 11–36 vzadu, ta ma aspon prvni 3 pastorky odstupnovane po 1.

(vloženo 28.12.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
TK75
TK75

4.1.21 13:05

Kvůli brzda plyn mám 650b

Větší kola bych musel mít asi z karbonu :,–)

Jenže to bych si rychle spočítal že ještě lepší budou z karbonu 650b :-)

Reagovat
deekay
deekay

4.1.21 12:48

Trigegry jsou desny tezitka :) Asi zase dostanu zjebano, ze ve vysledku na tom prd zalezi, ale me proste bavi vic jezdit na kolech co se lehce roztoci. Asi je to dano mym brzda plyn stylem. A skoro 100g na gumu navic je dost.

Reagovat
TK75
TK75

3.1.21 16:34

A co zkusit Trigger 38 mm (37 na 21,5 ráfku) ty nehučej :-)

Reagovat
deekay
deekay

2.1.21 18:43

Kubiczech: Vidis a ja bych to na vysokych carbonech zase bral :) Ono vsechno ma neco do sebe. Nejlepe oboji :)

Spis resim co za gumy, tohle je fajn na zimu, ale na asfaltu to moc nefici, huci jak messerschimdt a hlavne mizi pred ocima.

TK: Ten novej vypada vic jak gravel, starej jak CX a k tomu tak nejak ta pocmaranost patri si myslim :) A diky absenci pevne osy to ma hezke patky :D A ten novej nema zase o tolik delsi stavbu. Nas ma 433 (ne 425, jak je nekde uvadeno a plati to pro canti verzi).

Reagovat
TK75
TK75

2.1.21 16:38

Na tom novym se mi líbí méně nápisů a pevná osa, ale vadí mi a to už od pohledu, délka a i tvar zadní stavby sakumprdum

Reagovat
kubad
kubad

2.1.21 15:38

Kubiczech
Kubiczech

2.1.21 15:16

Čím dýl na to koukám, tím víc se mi to líbí. Ty kola tomu neskutečně sluší. Když porovnám tu verzi s vysokými karbony – teď úplně nevím, kdo to sem dával – tak tohle je úplně jinde.

Reagovat
deekay
deekay

2.1.21 11:04

ne vydle, ale vidle :)

Reagovat
deekay
deekay

2.1.21 11:03

TK75: Hele, je to proste supre odladene, aby to chodilo spolu, ram a vidle. To caadx nebyl – vydle total sutr a zadek na hlinik velmi dobry.

Ty uz mas hodne odpruzeni v plastich. Tam bych taky preferoval celkove tuzsi a mene poddajne kolo. Uz bych na to mel pozadavky jak na mtb.

Reagovat
TK75
TK75

2.1.21 10:42

Edit: nejlepší v tom jak pracuje třeba proti původní crmo co na Roninovi byla.Ta byla tvrdá, těžká

Pochopitelně že tam kam jsem se s grevlem posunul (pláštěma atd) tak to už je otázka, jestli by mi takhle pružná vidle vyhovovala

Reagovat
TK75
TK75

2.1.21 10:37

Deekay: tu vidlici jsem takhle vnímal taky, už když jsem ji tenkrát dával na Ronina.A pořád bych ji za sebe hodnotil jako nejlepší karbonovou vidlici co jsem měl

Reagovat
deekay
deekay

2.1.21 10:30

Pohodli nejak asi neumim kvantifikovat, protoze me prijde pohodlne az az i supersix na carbonech :)

Kdyz to srovnam s caadx, co jsem mel predtim na stejnych kolech a pneu:

Caadx mel hodne nepoddajnou a tezkou vidlici, tam je to znat.

Ta tuzsi vidle mela ale i sve vyhody, temer se nehla pri brzdeni predni. Vidle na Ritchey je zjevne delana tak, aby sedla aby sedla ke zbytku ramu a je proznejsi. Chova se dost jak ocelova vidle, co jsem mel na OnOne.

Do zaberu jde ritchey slusne, celkove mi to prijde zivejsi nez stejne tezky caadx.

Caadx byl jednoznacne vetsi tank v terenu, slo to vicemene poslat kamkoliv, co vydrzela odolnost pneumatik.

Nerekl bych, ze se Ritchey nejak extra krouti pod prdeli (ale vazim prd) ale je proste znat, ze ocel pruzi a netlumi. To kolo je proste furt takove zive (coz je asi to, co se libi vyznavacum oceli).

Oproti CAADX to jde lepe do zatacek, lepe se to ovlada. Celkove mi prijde, ze jako CX kolo je to opravdu fajn.

Uvidime, az to jeste dam ne najeke silnicnejsi pneu a protahnu vyssima rychlostma, ale pro me ta zivost oceli a to, ze netlumi bude znamenat, ze se na to asi tolik nespolehnu v rychlejsich zatackovitych sjezdech. Tady teda porovnavam se silnicnim supersix, kde to proste nabrzdis do zatacky, posles to tam a ono to tam tak nejak drzi :)

Abych to shrnul (mozna tu nektere lidi nastvu): ve vic rozbitem terenu mi prjdou ty vlastnosti oceli spise obtezujici a kdybych mel mit pouze jedno kolo, ocelove (ani titanove) nebude. To ze se ocelovy ram stale tak trochu chveje kvuli vibracim pro me ubira schopnosti prenest informaci, co mam konkretne pod kolama, protoze se trochu ztrati v sumu.

Na jezdeni po MTB trailech, jako jsem jezdil s CAADX bych to teda uplne nedoporucil. Na cyklokros, kde to nebyva rozbite a nejezdi se tak rychle to bude moc fajn. Rychle sjezdy taky nebudou uplne domenou. Paradoxne Supersix s mnohem ostrejsi geo pusobi mene zivym a stabilnejsim dojmem (dost bude delat vyska stredu, ale i rozdil carbon vs ocel).

Co je na oceli prijemne je dupani do kopce ve stoje – prijde mi, ze to netaha tolik za nohy, jako carbon, takze na planingu (viz Jan Heine) asi neco bude. Trochu mi to prijde, jako bych mel lehce ovalny prevodnik.

Ja to svoje kupoval jako zimak, cestak, takze to splni asi dokonale. Pokud bych chtel ale fakt funkcne nahradit CAADX i na litani po lese, jedinej upgrade z toho alu ramy by byl nejaky dobry carbon. Ocel neni ani krok dopredu, ani zpet, ale stranou, k jinym vlastnostem.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

2.1.21 09:18

Ahoj tak co vlastnosti rámu? Je znát nárůst pohodlí? A nekrouti se to zase moc pod prdeli?

Reagovat
deekay
deekay

30.12.20 19:30

Nimrod: Tisic lidi, tisic chuti. Pokud by to bylo pohodli, co nema negativni vliv na jine vlastnosti, tak mozna. Ale ono tomu tak nikdy neni. Pro me teda rozhodne existuji moc pohodlne veci a to je fuk, zda je to pohovka, kolo, auto :)

Reagovat
Nimrod
Nimrod

30.12.20 16:04

ještě jsem nezažil, že by moc pohodlné bylo špatně :-) ale máš pravdu, také jsem poznal větší pohodlí když jsem právě dal big footy s titanovou osu. předtím tam byl také čtyřhran, ale masivnější dutý kliky neznámého výrobce a obyč ocelový střed

Reagovat
deekay
deekay

30.12.20 15:51

nimrod: jasne, tak verim ze si s tim u tune pohrali vic nez v devadesatkach s aliviem a slx .))

Jako ten swiss cros neni mekkej, na ocel je to velmi prijemne, ale zase to neni tuha masina, abych tam musel vnaset nejake dalsi mista, kde ma moznost to povolit. Ty praxis works kliky, co tam mam ted jsou ultra tuhe a je to v pohode. Rotory treba jsou mekci. A budu se snazit pouzit neco s 30mm osou, pokud to bude mozne.

A ad eewings – zalezi na co se to da, predne je to stylovka, ze. Pokud mas tuhy ram bez odpurzeni, tak jsou kliky docela znat. S rotorama byl caadx v terenu prijemnejsi, nez s praxisama, kdyz clovek jede rozbite v pedalech. Chce to doladit dle potreb. Moc tuhe i moc „pohodlne“ Oboji je spatne.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

30.12.20 13:09

deekay: jo, ty levný se měly tendenci povolovat, ale tady problém fakt nemám. spíš mám problém s tím, že se asi lehce vymačkal takovej hliníkovej hajzl u ložisek a vydává to i po výměně ložisek občas dost divný zvuky. budu muset koupit časem jinou…

TK75: čtyřhrany jsou méně tuhý než isis/octalink a ty jsou zas méně tuhý jak hollowtech ii, ale je to dle mě dáno spíš průměrem osy. no a titan je ještě pružnější jak ocel (proto třeba moc nechápu eewings, ale to asi nemusím :-))

Reagovat
TK75
TK75

30.12.20 12:04

Na čtyřhran jsem měl nějaký fsa kliky a od začátku jsem měl pocit že se to při záběru v tom středu kroutí, jestli je to možný teda..

Přeci jen jsou ložiska blíž k sobě než když mám misky mimo rám.Ale to jsem si jen tak jako odvodil, třeba je to kravina a byla křivá klika

Reagovat
deekay
deekay

30.12.20 10:18

Jo, ja to chapu :) Tak ctyrhtan osy maji jednoznacne plus v zatesneni, nadruhou stranu pamatuju, ze jsem s tim v dobe, kdy to bylo aktualni mel furt nejaky problem. Pravda, nemel jsem tehda zadne top komponenty, obyc shimana, ale musel jsem to zpocatku dotahovat, nez si to sedlo a tak .)

Reagovat
Nimrod
Nimrod

30.12.20 10:02

mně se obecně nelíbí mohutné kliky, na ničem. ale je fakt, že tam, kam se teoreticky hodí, se mi nelíbí ani ten zbytek :-)

jasně, budeš mít zcela jiné požadavky i na vlastnosti než já, mně bohatě stačí i čtyřhranný tune s titanovým středem, který by tu asi dneska málo kdo rozdýchal

Reagovat
deekay
deekay

30.12.20 09:56

Nimrod: Tak ty ladis a budes ladit vic do retro. Tam naprosto chapu jako jedinou moznost Tune, Middleburn apod. jeste mozna Rotor Agilis, Extralite QRC2.

Ja se holt musim zamyslet i nad tim, aby vyhovely technicky, tzn system uchyceni osy, Q factor, spolehlivost a jelikoz proste chci udrzet hmotnost v rozumnych mezich tak i ta je faktorem.

Jako naky kliky tu mam, co by vyhovovaly technicky, ale pokud se pro ne rozhodnu, bude na nich jeste moc prace k dodelani :)

Reagovat
Nimrod
Nimrod

30.12.20 09:46

najít dneska hezký kliky je skoro nemožné. middleburn jsou pro mě dost možná jediný… jsem opravdu zvědavý, co pořídíš

Reagovat
deekay
deekay

30.12.20 09:37

Jo a navic, potrebuju co nejmensi Q factor, zvlast s budoucim pouzitim shimano mtb pedalu, ktere jsou delsi nez silnicni looky. To ty middleburny degraduje, takze ty tam s nejvetsi pravdepodobnosti neskonci.

Reagovat
deekay
deekay

30.12.20 09:33

Middleburn byla prvni volba, david vi, jak jsem to resil…ale. Potrebuju to ladit taky trochu na funkci :) A s middleburnama by to chtelo pak ladit trochu vic do retro, cimz bych si trochu zavrel pripadnou budouci cestu k CX kolum s vyssim carbon rafkem :)

Nove rotory jsou fuj a stare sehnat s tou novejsi grafikou je docela orisek (nechci ty pocmarane, jako jsem mel na zelenem supersix)

Hlavne jsem vcera skoro cely vecer hledal 5×110 cx prevodniky a nasel prd :( A co si budeme povidat, ten stavajici gebhardt se tam moc nehodi, navic neni moc dobry.

Reagovat
cioran-m

30.12.20 09:03

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Nimrod
Nimrod

30.12.20 08:45

middleburn?

Reagovat
cioran-m

30.12.20 08:05

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
deekay
deekay

30.12.20 00:12

kadel: Jaky info bys chtel? :)

grafik: Kliky mam jen zapujcene :) Ale ono obecne k tomu dat neco, co bude fungovat, nebude vazit tunu a bude tam sedet bude problem :)

Reagovat
grafik
grafik

29.12.20 23:15

Ma to jen jednu drobnou vadu, nelíbí se mi kliky. Jinak 5* a chtěl bych ho do garáže.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

29.12.20 22:24

Ty jo na Swiss Cross disc přemýšlím již delší dobu ale napevnych osach:-) jsou to moc pěkný kola:-)hod víc info

Reagovat
deekay
deekay

29.12.20 11:44

Jiri: Ano, jsou to RX4. Trochu kratsi chod paky o neco vetsi vykon, lepsi davkovani, mene kousave, za me na CX absolutni ideal. Nastesti to neni uplne jako bajkove hope, kde te modulace bylo na muj vkus prilis :D. Ale jelikoz zname HOPE, tak nechvalim dne pred vecerem a uvidim, jestli to v tomto stavu vydrzi i nadale.

TK75: Neber si to tak :D Ja jsem rad, ze te tu mame, jinak bych nemel tohle :)) To ze obcas mrmlam a rejpu..jinej nebudu :)))

Fazzy: Hele, ziju s tim takhle 40 let, tak prece najednou nezacnu slevovat z pzoadavku :D

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.12.20 11:21

deekay: ty proste musis nekde slevit, jinak te jebne :)

Reagovat
TK75
TK75

29.12.20 11:11

Deekay: :-D

Oko za oko, ano ano máme taky mtb :-)

Praxis nevím proč nemají v nabídce 32 nebo 30 malej převodník, je to škoda

Reagovat
jIrI___
jIrI___

29.12.20 10:58

Jak ty Hope oproti Shimanu brzdí? Pokud to teda Hope jsou, není to z těch fotek moc vidět :)

Reagovat
deekay
deekay

29.12.20 10:07

TK75: Samozrejme, ze na silnici mame silnice :) Na palbu terenem zase nekteri maji MTB. Nicmene silnicka na carbon galuskovych kolech neni uplne idealni zimni najizdedlo, ani vyletni nacini :)

Takze tohle proste ma suplovat CX, zimaka, obcasne dojizdedlo do prace a cestak, kdyz pojedu po vlastni ose treba za znamyma na vysocinu a tam chvilli pobudu, takze aspon s nejakym malym nakladem.

Reagovat
deekay
deekay

29.12.20 10:02

No panove mate pravdu, 2 prevodnik je asi jistota, jsem na to i zvykly. Rozsah by mi s 1× ani tolik nechybel, jako to jemne odstupnovani vzadu.

Akorat nejake napady na kvalitni 46t? Nejlepsi jsou udajne Wickwerks, ale to vypada hrozne. Praxis to zase prodava jen v setech 46–36, coz je mi k prdu. TA specialities jsou pomerne mekke do boku a neradi nic moc. Absoluteblack dela v tomhle rozmeru snad uz jen ovaly.

Reagovat
vpa007
vpa007

29.12.20 09:58

Tak tohle je ale mooooc hezký!

Reagovat
TK75
TK75

29.12.20 09:54

Honzis:Jo jo, já právě netušil že to berete na najíždění po silnicích.Myslel jsem že na to máte třeba silničky a cx berete právě jen na tu palbu terénem

A tam mi 1×11 sedí daleko lépe

Cavendish: díval jsem se víc pozorně a ono se opravdu i ten 2×11 používá

Reagovat
Honzis
Honzis

29.12.20 09:33

TK75 – s 1převodníkem určitě radši CX palbu než to mít na „tréninkovo-najížděcím“ kole když jezdíš často asfalt a potřebuješ jemné odstupňování, pak si to vezmeš do hor a potřebuješ mnohem lehčí převody než profík co letí 2min brdek na okruhu.

Posed teda hodně přísný, až mi ta řidítka připadají teda hodně daleko i nízko.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

29.12.20 08:36

TK75: když se na ty profi CX podíváš ještě jednou a lépe, tak zjistíš , že polovina lidi pořad vozí dvě placky :)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

28.12.20 22:34

Pěknej…

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 22:30

kubad: Oujee, carbony zavidim :))))

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 22:30

caadx jsem mel v 56, takze 71st a 55 offset, tohle mam v 53, takze 71.5st a 45mm offset

Reagovat
TK75
TK75

28.12.20 22:28

https://mtbs.cz/…orie/preview#…

Občas když si něco přečtu tak mi to právě přišlo že už to tak většinou je

Reagovat
kubad
kubad

28.12.20 22:26

železo musí být :D a barva musí klamat

Reagovat
BTom1
BTom1

28.12.20 22:24

Deekay:caddx mělo asi offset 50mm a 70st.a tohle má 47mm a 72st.že?

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.12.20 22:04

TK75: tak to koukas spatne :) osobne bych na zavody s mym vykonem teda taky bral spis 1×, ale profici hovori jinak :)

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 21:24

TK75: Mit to jen na zavody, tak mi taky staci jednoplacka. Jenze prave pro amatery je CX takove univerzalni kolo. A me proste stvou vzadu skoky na kazete. Musel bych mit tak 1×15 :)))

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 21:23

Radovan: To je tam zarazene, protoze jsem se motal okolo a koukal kde to pujde oprit, abych to vyblejsknul :) 46–25 opravdu na rovince nejezdim :)))

Reagovat
TK75
TK75

28.12.20 21:22

Jako amatér nechápu proč u cx trváte na dvoupilách, když se kouknu na cx profi kola tak je všude jednoprevodnik.

Reagovat
Radovan84
Radovan84

28.12.20 21:18

Pěkný, pěkný…

Ale když vidím ten zařazenej převod tak bych možná do tý jednoplacky šel :-)

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 21:10

to bys mel davide :D at muzeme v sezone dat vyjizdku :))

Reagovat
kubad
kubad

28.12.20 21:09

Kurnnik taky budu muset nějaké železo postavit :)

Reagovat
kubad
kubad

28.12.20 20:58

To pude. To bude moooc fajn :)

Ty brzdy paráda :)

Reagovat
Dejv0
Dejv0

28.12.20 20:46

Je to fakt pecka! Cenim posed, že nesedíš jak na hajzlu a kolo vypadá víc přísně. WTB snad podrží víc jak jeden kamínek.

Reagovat
kamaro
kamaro

28.12.20 20:42

Tak toto je pecka. Moc se mi to líbí.

Reagovat
TK75
TK75

28.12.20 20:18

Nevím, pláště jsou 42 mm přední / 38 mm zadní

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 20:12

TK: jakto ze mas swise tak vysokeho? :-O On ten diverge bude podobnej timdle caadxu, stabilni tancik co uplne ochotne nezataci.

vt: Pusobi to jizdne mnohem lehceji, je to agilnejsi (ale mam o jedno mensi velikost, to taky prida), caadx je takovej tank. Pohodli vzadu u obojiho gut, vpredu je caadx diky extra tezke vidli s alu krkem tvrdy, ritchey zase hodne pohodlny. Tak nejak je predek a zadek u ritcheyho pomerne vyrovnany. V zaberu to je paradoxne hodne podobne (ale jsem lehky), v zatackach a v terenu je znat ze ta ocel vic pracuje. Na silnici pusobil caadx stabilneji, ale poslat to do zatacky se musel clovek hodne posnazit (polozena hlava a velky offset vidle sice znamenalo celkem lehke rizeni, ale kolo hodne vpredu). Vic uvidime, az neco pojezdim a zkusim ruzne pneu.

kubula: Tak TANGE je firma, jako treba Columbus, delaji ruzne roury s ruznyma vlastnostma :)

fazzy: jen pis, pis, kazda inspirace dobra ;)

cio: A i kdyby neslo, tak musi :)))

vili: ano, souhlasim prevodnik je prisernej, ale onehda jsem nic ve 46 nesehnal, takze musel jit tendle gebhardt…ale je to jen docasne .) No a posed a predstavec, holt to takhle moje telo potrebuje, neda se svitit.

Reagovat
vili
vili

28.12.20 19:46

Pozor spoiler GN: jako v dnesni dobe uz me nechava gramatika pomerne v klidu, ale “pohodlý” mi vyrazilo dech.

Ke kolu: ram nadhernej, gumy s hnedyma bokama sednou jak rit na serbel, posed prisnej, predstavec okometricky hafo dlouhej, kolotocarsky prevodniky. Tesim se na finalni sestavu

Reagovat
cioran-m

28.12.20 19:29

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Cavendish
Cavendish

28.12.20 19:23

Fazzy: tomu sám nevěříš :) Stejně ještě něco přidáš ;)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.12.20 19:18

Parodii na spidering dela Force z karbonu, ale musel byses spokojit s kompaktama a ne vylozene CX prevodem.. Tezko rict co to snese.. Ale uz fakt mlcim :)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

28.12.20 18:56

deekay: budu ti verit protoze pri vlastni zkusenosti bych pak byl na sebe nastvany ze jsem si ho nekoupil. Mluvil jsem s jednim majitelem a ten mi ho vymluvil, takze jsem nakonec sel cestou zakazkove oceli. A prave ze Tange co mam doma treba od Fortu je dost tvrdy.

Reagovat
vt
vt

28.12.20 18:52

Designove pekne … jaky to je proti caadx?

Reagovat
TK75
TK75

28.12.20 18:49

Deekay: jen že se teď zabývám výškou středu tak jsem to taky poměřil a mám střed klik – zem u Swiss Crosse 29cm

A malé vítězství je u Diverge 27 cm na těch mejch 27,5" kolech, to jde

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 18:34

kubula: ram je custom zeslabovana ocel od Tange a tvrde to opravdu neni. Rad predvedu, kdyz budes mit cestu do prahy.

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 18:32

BTom: Je to docela vysoky, skoro 280mm nezatizene. Ostatne proto se to tak ochotne vrha do zatacek, na silnici to chce lehci ruku, v terenu je to spis vyhoda. Palby 70kmh po lesnich cestach na tom neplanuju :)

S tim garbarukem je to cenna informace, diky!.

Ja jen ze treba cannondale a jeho spidering jsou nejlepsi prevodniky, co jsem na kole mel… neco podobne v CX verzi bych si predstavoval. Akorat CD kliky tam nenacpu.

Fazzy: jasne, ty ne, mel jsem namysli spis CX Ultegru. Uvidime, jak se to vyvine cele. Uprimne, sam nevim, co tam nakonec sedne a kam se ta stavba posune… a to je na tom to hezke :)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

28.12.20 18:24

deekay: o vidlici nepochybuji, to je uhli ale ram je z Tangentu ne?

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.12.20 18:21

tak FC-CX50 mi ani na ocelaka neprijdou robustni, ale vim jak si citlivej, takze se ti nebudu pokouset trefovat do vkusu :)

Reagovat
nooski
nooski

28.12.20 18:16

Pěkné kolečko a parádně agresivní posed. Super!

Reagovat
BTom1
BTom1

28.12.20 18:11

Deekay:třeba proto že velká placka napřímo bez spideru třeba garbaruk rezonuje..

Reagovat
BTom1
BTom1

28.12.20 18:08

Pěkná stavbička.Výška zem-střed osy klik s těmahle pláštěma?

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 18:06

fazzy: Z presvedceni rozhodne ne, vsak radim shimanem, ale k tomuhle ramu by mi nesedly. na carbon CX proc ne. Na FSA direct jsem koukal, ale tam jsi omezenej fakt jen na ty jejich pravodniky a ty nejsou nic moc (tradicne u FSA). Taky je v merku sram force D1 (cinani na ne maji 5×110 spider). Treba absolutne nechapu, ze sram nedela gravelove DM spideringy, ostatne ani jednoplacky…vse cpou pres svuj debilni 107bcd nebo 94bcd spider.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.12.20 18:03

deekay: A shimano nechces ciste kvuli esteticky strance nebo z presvedceni? :) Nektery FSA direct mount mi taky neprijdou uplne odporny, ale nevim jak je to s kompatibilitou..

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 17:58

TJK: me ty SRAM silnicni paky nejdou vubec drzet :( A doubletap v terenu si neumim predsatvit :) Ale on neni vubec problem v te zadni casti, 11–36 kazetu muzu dat i se shimano hazkou. problem je vyresit predek. A musel bych zkusit, zda me nebudou stvat ty skoky vyse na kazete. precijen moje CX je vic do silnicky nez do MTB :)

Reagovat
TJK
TJK

28.12.20 17:40

Deekay: Skoda ze si shimanovej, ja byl spokojeny s Doubletapem, vzadu sem mel 11–36 mtb kazetu a X9 type 2 hazku a fungovalo to paradne

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 17:36

fazzy: tak shimano tam fakt davat nebudu :)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.12.20 17:35

deekay: nj tak to sam sebe zahanis do kouta, to je pak jasny :)

Reagovat
Cavendish
Cavendish

28.12.20 17:32

Já zůstanu u 2×10. Ale přece jen vyměním kazetu 13–26 za 12–29 :) kliky nechám 46/34

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 17:29

cavendish: No, funkcne mi ta kombinace 2×11 maximalne vyhovuje.

fazzy: Tak ono zalezi, co tam clovek da za kliky, ze. me by se libil CX directmout dvoupila no :)))

Reagovat
TJK
TJK

28.12.20 17:28

sakra i jako zbytkac je to suprovy! zavidim trosku… mas to krasny! az dostavis final bude to zihadlo!

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 17:26

kubula: Rozhodne bych ten ram jako tvrdy neoznacil, to same vidlice.

TK75: Jo, plaste jsou cross boss 35 (realne 37–38 na DT470db). Tak, jak je to na foto jsem na nakych 9,25kg.

Jizdne me udivilo, jak to ochotne zataci, ale bez toho aby to bylo nervozni. Ocel je nezvyk, po presednuti ze supersix, zije si to trochu vlastnim zivotem :)) je potreba na to s citem. Dneska jsem to protahl vetsinou na asfaltu, takze na nejake soudy je jeste brzy, hlavne to chce zkusit taky s nejakyma silnicnejsima gumama nez s cross boss na 40psi :) Samy o sobe na asfaltu sice drzi, ale je citit jak se zvykaji. je to holt cele neco jineho nez silnice a to je ostatne fajn, bude se to doplnovat :)

Reagovat
Lucase

28.12.20 17:26

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.12.20 17:25

deekay: A musi to bejt aftermarket? :)

Reagovat
Lucase

28.12.20 17:25

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Cavendish
Cavendish

28.12.20 17:23

Na CX zvláštní zkušenosti radím zůstat u 2×11. Moc si to u sebe zatím s 1× nedokážu představit…

Reagovat
vrazdit
vrazdit

28.12.20 17:14

moc pěkné! tom má pěkné rámy, takové klasické a přitom moderní…

Reagovat
TK75
TK75

28.12.20 17:12

Sakra to je pěkný kolo..

Ty pláště jsou Cross Boss 35 mm?

Nad jednopřevodníkem tady uvažuju už pár dní, zkoušel jsem dát Grx kliky jenže ty mají převodník o 2,5 mm odsazený ven a tak se mi to moc nelíbilo jak to funguje na největším pastorku.

Co váha?Mě přijde ten rám lehoučký, ale já nejsem zvyklej na karbon.

No a hlavní a nejdůležitější otázka je…jak ti to jede?

Reagovat
KUBULA
KUBULA

28.12.20 17:09

Parada, zajimalo by me pohodly, podle dostupnych informaci je ten ram desne tvrdy.

Reagovat
Macik
Macik

28.12.20 17:05

Vypadá to jako hezká klasika.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

28.12.20 17:03

moc pěkná první verze, jsem zvědav na finální

Reagovat
deekay
deekay

28.12.20 17:03

Fazzy. To rikej vyrobcum… slusnych aftermarket CX prevodniku je jak safranu :( Oproti tomu 1× NW je hromada vsude. Pevny osy, to je neco za neco no. Tohle ma mnohem hezci patky :))) A mam tam DT RWS upinaky, s 67–68kg nemam problem.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.12.20 16:59

Dvoupřevodníky na CX rozhodně mrtvý nejsou, ba naopak. V tom bych měl jasno. Tahle verze rámu se mi taky líbí víc, ale ocenil bych pevný osy.. Je to pěkný.

Reagovat

Další galerie z kategorie

worlusho 4
Baba-Ji 12
Tojny 25
Lišák 6
miroslavsmsm 3
bikermx 5