Takhle tam jsou nadoraz dál už by se ohýbaly.
2 x nebo 3 x křížený??
- Tak jsem si nadělil nové náboje, že si zapletu nová lehká kola. Ale při zkušebním nasunutí drátů mi přijde že se budou moc ohýbat, nebo je to OK?
(vloženo 31.12.20)
Nebude, vpředu mám napnuto na cca 80kg, vzadu teda do 120kg u kazety (limit ráfku je 1300N) a těch 70–80kg na druhé straně. S ráfky DT R460. Vážím 98kg a ani se to nehne. Dráty vpředu 2–1,8–2 a vzadu 2–1,7–2. Rozdíl vzadu je prostě úděl velkého nepoměru délky.
Zadek bych dal klasiku 3×. Předek nemusíš utahovat moc na fest, abys nadměrně nenamáhal rachitickou pŕírubu a nedošlo k nešťastné události, o které píše Miťo.
Hele kluci, ona ta 28 děrová verze má méně materiálu mezi otvory. A tam to praská. Ne nad dírou pro drát, ale právě v materiálu mezi otvory. Tady je ho méně neź u 20ti děr. varianty.
31.12.20 22:46
Náboj je určen pro radiální výplet, takže bych to pletl radiálně. Násilím křížit špice asi není úplně dobrý nápad.
Kluci něco jsem tu našel: https://www.bike-forum.cz/…sic-micro-58
No tak já se blátu spíš vyhejbám a nehrotím to spíš polňačky a v suchu max vlhko.
Jak píše miťo: Radiál a vnitřkem. Na CX bych ale asi volil jiný náboj, tento není dobře zatěsněný.
Tak to mi spad kámen…Spíš bych asi chtěl křížený výplet je pevnější ne? Nebo jaká je výhoda radiálu?
Hele zaplést a rukou doohýbat do správného tvaru před napnutím výpletu. Radiál se mi zdá lepší vnitřkem, ať se nelámou špice přes přírubu.