Nemyslel bych si, že mě to potká, ale na druhou stranu ráfek měl na to nárok. 28 drátů, já v průměru 95kg, ježděno z 80% v terénu na HT a celkový nájezd nějakých 16 tis. km.
(vloženo 22.1.21)
Jiri_ má pravdu, udělal jsem to na Mavicu, 4 šrouby M2,5 – daleko větší pevnost v tahu, než ta hliníková „blanka“ co praskla.
jlrl___ já sám za sebe bych měl strach s tím jezdit za podmínek, při kterých jezdím. Možná pro nějakýho chrta a na cyklostezku. Jestli ho někdo chcete, klidně vám ho daruju.
Radys: Osvědčená oprava, můj ráfek po takové opravě najel další tisíce km bez problémů a kdybych kolo neprodal, tak jezdí asi do teď :)
Já to ani nepřefoukával, jezdím vzadu 2.2 pláště zhruba na 2 až 2,2 baru. Při mojí váze a jak tomu dávám zabrat v terénu se holt stalo. Už jsem ho vyštípal z výplatu a nábu prodávám, dostala nový ložiska a ja už mám celý záplet nový od Kubada
23.1.21 08:16
No něco ještě vydržet mohl, někdo lehčí by ho na rekreační jízdu ještě mohl dojezdit.
Co to je? To je prasklej karbonovej rafek nebo jen “blbe” udelany vrstvy?