Kocmo kroska

Přidat foto

Chtěl jsem kolo na výlety po okolí s možností krátit cestu přes les. Líbí se krosky s cantilever brzdami. Kotouče ještě počkají:-).

Tak jsem se jal shánět bazarový rám. Vůbec jsem netrval na titanu, ale osud tomu chtěl, aby titan rám doputovat ke mě. Bral bych hlínu nebo i ten karbon, ale tento rám dělal vše proto, aby skončil u mě:-) Koupil jsem ho na Ebay v Německu a dostal k němu brzdy, držáky na nosič a na blatníky.

Kolo jsem ustrojil částečně z nových, částečně z šuplíkových či bazarových dílů.

Do budoucna bych rád namontoval nějaký držák na batožinu. Chtěl bych na něm jezdit výlety nalehko.

Výplety se mi váleli doma, ovšem rád bych tam dal AL ráfky s vyšším počtem drátů. Věřím, že budou lepší. Dále přemýšlím o jiném sedle, no uvidíme jak se neosvědčí:-)

Přesmykač je prý pro 10 speed, ale ukecal jsem ho:-)

Zatím vše chodí výborně, ale novorozenecké blechy vylezou.

Zdar

(vloženo 24.1.21)

learita learita
Ohodnoť bajk: (4.8  / 82 hlasujících)
Značka Kocmo
Model Kocmo Aero
Modelový rok 2000
Velikost 58.5
Hmotnost 8210g
Rám Kocmo titan
Vidlice Kocmo titan
Hlavové složení Javax
Kliky Ultegra 8000 172.5
Středové složení Ultegra
Přesmykač Shimano FD-CX70 horní tah
Měnič Ultegra 8000
Řazení Ultegra 8000
Převodník Ultegra 8000 50-34
Kazeta Ultegra 8000 11-32
Řetěz Sram
Náboj přední Ani nevím
Náboj zadní Uvidíme
Brzda přední TRP Revox cantilever
Brzda zadní TRP Revox cantilever
Brzdové páky Ultegra 8000
Ráfek přední Karbon 38mm
Ráfek zadní Karbon 38mm
Dráty Aero 20/24ks
Pedály KCNC titan
Řídítka 3T Ergosum 420mm
Představec 3T Arx Team 110mm
Sedlovka Canyon fake 27.2mm
Sedlo Gipiemme karbon/titan
Pláště Challenge Chicane 33

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m

1.2.21 17:19

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
learita
learita

31.1.21 18:08

To mě de Niro zaujal v Mysu hrůzy. Teda tenkrát jsem to viděl v německém dabingu a bylo tu ***** dobrý :-)

Reagovat
cioran-m

31.1.21 10:28

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
learita
learita

31.1.21 09:04

Já bych to bral také o chlup menší. Kupoval jsem to jako velikost 58, nakonec je z toho 58,5 možná o chlup více a díky protažené sedlové trubce působí sedlovka krapet nízko…

Reagovat
cioran-m

30.1.21 23:49

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hogy
Hogy

29.1.21 22:49

Být to o něco menší, tak to hned beru.

Reagovat
liburof
liburof

27.1.21 10:40

bezvadný

Reagovat
learita
learita

26.1.21 17:58

Aktuality – to jsi trefil přesně. Mám to kolo jako takového otloukanka pro každý den. Když na to dám nálepky Favorit, pak to klidně nechám před samoskou nezamcene a půjdu pro špek a kuželku:-)

Reagovat
aktuality
aktuality

26.1.21 16:28

To je celej von, prej: „Chtěl jsem kolo na výlety po okolí…“ A tak si pořídil rám, s extrémní pevností, pružností, nízkou váhou. Rám který nezrezne. Rám, co se časem neunaví, nezkřehne. Neohne se. Aby praskl potřebuje pořádnou ránu. Technologicky je těžké s ním pracovat, protože nedovoluje chyby. Obtížně se svařuje. Rám co se téměř nelakuje, přiznává se barva, i sváry. Pořídil si rám, který snese extrémní zátěž. Rám, co dokáže vyrobit 5(?) dílen na světě. A on napíše: „…s možností krátit cestu přes les.“ Už mi tam chybělo jen: „a kam se dá připevnit košíček na houby a bandička na borůvky.“

###

Ne, je to pěkný, dávám samozřejmě 5 hvězd :)

Reagovat
vpa007
vpa007

26.1.21 09:11

@learita: jop, někdy v létě jsme tama projížděli, tak jsme si to trochu prošli, byť měli kvůli covidu zavřený… tak mi to utkvělo v paměti… ;-)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

25.1.21 22:43

Moc pěkný kolo… A ty záplety tomu sluší nech je tam:-)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

25.1.21 21:17

learita: jsou to cela kola DT Swiss PR1400 oxic

Reagovat
learita
learita

25.1.21 21:12

Vilém – je to na fotce vidět, bowden jde spodem do predstavce. Táhnout bowden krs řídítka se mi nechtělo – za prvé nechci vrtat karbon, za druhé limitovalo by to pootoceni beranu.

Vpa007 – ano Kladruby. Byl jsi tam?

Kubula – a copak je to přesně za ráfek?

Lucase – zdravím krajanka :-)

Deekay – no to si taky myslím, že nízký rafek tam nebude vypadat.....

Reagovat
deekay
deekay

25.1.21 17:48

Nejaky detaily mi tam nesedi, ale jako celek se mi to libi. Kola bych nechal. Nizkej alu rafek specialne na tyhle velikosti ramu dle me nebude vypadat tak dobre.

Reagovat
Lucase

25.1.21 17:38

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
KUBULA
KUBULA

25.1.21 10:54

learita: ja ty cerne brzdne plochy risknul, ale na cx bych se asi bal.

Reagovat
vpa007
vpa007

25.1.21 10:10

Moc pěkný! To to jsou Kladruby nad Labem, žejo? ;-)

Reagovat
Vilém
Vilém

24.1.21 23:32

A do predstavce se bowden dostane jak? Dalsi dira do predstavce? Nebo dira do riditek, ze zadni strany pod objimkou?

Reagovat
learita
learita

24.1.21 22:28

Přidám ještě historku z nakupování rámu. Objevil jsem ho na ebay v okamžiku kdy jsem se pro takové kolo rozhodl. V tu chvíli tam bylo nakych 230e a tři dny do konce. Říkám si OK, jdu do toho dám 500e, bude můj. Za titan dobrý.

No chvilku před koncem aukce, jak už to tak bývá 520e. Říkám si dobře, dobře dám 560e. Jenže čas se kvapil a já v tom spěchu jaksi přehlédl napsat na tom malém telefonu desetinou čárku (na ebay jsem zvyklý psát dvě desetinná čísla za čárkou) a odeslal jsem nabídku v hodnotě 56000e:-) No co vám budu povídat, vyhrál jsem :-) naštěstí se vždy vyhrává za částku druhé nejvyšší nabídky a já rám získal za stále ještě přijatelnou cenu. Ovšem potkat se dva takový pitomci jako já v té aukci, tak nevím, nevím :-)

Reagovat
learita
learita

24.1.21 22:10

Kubula – díky.

Vas – ještě tam ani nemám špalky na karbon, ale co jsem tak koukal, jsou tak zcela standardní boty shimano kompatibilní.

Reagovat
learita
learita

24.1.21 22:02

Teda zde:--) uvnitř predstavce je ocelový dorazek bowdenu pro rozneseni síly.

Jinak něco mi říká, že bych měl použít AL ráfky. Jenže i když kolo nedělám na parádu, tak se mi zrovna moc nelíbí kombinace černý ráfek, stříbrná brzdna plocha a skinwall. Tak jsem sháněl AL ráfek s černou brzdnou plochou, něco jako Mavic Exalith, ale přišel jsem na to, že ta černá barva stejně nevydrží. No zatím budu jezdit tyto karbony a uvidíme.

Reagovat
vas
vas

24.1.21 21:57

Jsem netušil, že se dělají gumičky na karb. ráfek i na tenhle typ botek. Nebude za chvilku v maras ježdění/brzdění KO?

Reagovat
learita
learita

24.1.21 21:54

Zde foto kde je to trošku vidět.

Reagovat
learita
learita

24.1.21 21:47

Vojtíšek – neplanuju jezdit v marastu, věřím že toto nastavení cantiku bude ok.

Bára 2– mě bude sedět akorát :-) prodávali mi to jako 58, nakonec je tedy trošku větší.

Prodi – no já to nevaril :-)

Nooski – no říkal jsem si jak to schytam za červené dilecky brzd a ono to v té šedi ani není moc vidět.

Sousedé Mito a Doubeq – díky a zatím jsme na sebe nanarazili pač jezdíte moc rychle :-) každopádně není problém, stačí se domluvit.

Orm- pořád něco stavím, něco prehodnotim, pouziju RU jinde a bude krátký. Nedělám to kolo na parádu, vnímám ho spíše jako každodenního otloukanka.

Patrik – no Triban jsem opravdu neobrendoval :-) a věřím, že Kocmo je kvalitativně někde jinde.

Reacher – mě se skinwalli líbí na všem, i na MTB.

Cioran – díky.

Nimrod – jak píšu, rám je bazarovy, moc na výběr jsem neměl.

Vilém – ano, je tažený predstavcem. Chtěl jsem dát takový ten doraz bowdenu jako součást hlavka, ale nějak mi to tam nestimovalo. Ve finále bowden do dorazu či predstavce je prakticky stejně zkrouceny, takže vem to čert. Ovšem přiznávám, že mnou použité řešení má i nevýhodu. Když chci sundat řídítka, pak musím rozdelat lanko k přední brzdě. Navíc to v predstavci vše řádně porovnat je taky maturita :-)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

24.1.21 21:31

A ja myslel ze umis jen Favouše. Je to pekna klasika a to predni vedeni skrz predstavec tomu dodalo nadech nostalgie. Snad se ti bude jezdit skvele a bude ti delat radost. Mas to vazne pekne.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

24.1.21 21:00

moc pěkné, snad jen bych dal přednost kulatý spodní rámový trubce. mohu poprosit o foto vedení bowdenu a lanka přední brzdy?

Reagovat
Vilém
Vilém

24.1.21 20:59

Jak mas tazenou tu predni brzdu? To je nejak provlecene predstavcem?

Reagovat
cioran-m

24.1.21 20:58

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Reacher
Reacher

24.1.21 19:56

Povedené§ Ty skinwally to pěkně oživují

Reagovat
PatrikKalista
PatrikKalista

24.1.21 19:27

Trošku mi to připomíná Triban 100. Hlavně ta přední vidlice:-)

Reagovat
orm
orm

24.1.21 18:45

Az na ten dlouhej upinak na zadnim kole super.

Reagovat
miťo
miťo

24.1.21 18:29

Nádhera, davám plnej počet a snad se potkáme naživo!

Reagovat
doubeq
doubeq

24.1.21 18:15

Mooc hezký. Snad se někdy mineme na silnici, abych viděl tu krásu naživo :-) .

Reagovat
kubad
kubad

24.1.21 17:59

Moc podaření

Reagovat
nooski
nooski

24.1.21 17:51

Šedá eminence, pěkná kroska.

Reagovat
prodi
prodi

24.1.21 17:49

Některé sváry mi přijdou poněkud odfláknuté, ale jinak pěkná stavba

Reagovat
bara2
bara2

24.1.21 17:43

Od pohledu je to kolo na mě velký, ale je pěkně pečlivě udělané, tak ať splní očekávání.

Reagovat
Velomiwookie
Velomiwookie

24.1.21 17:42

Nechce to ty kantiky vic otevrit?

Reagovat
depresy

24.1.21 17:33

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat

Další galerie z kategorie

Aviatik 17
Greyhound 27
Kejmil 8
pslada 24
Vwdablik 3
scota 5