Co si myslite o takomto zásahu?

Přidat foto

Je mi jasné, že to nie je najlepší nápad a že záruka padá, ale máte niekto skúsenosť s dodatočným vrtaním 7mm dier do alu rámu na košík, lnitovaním závitovej matice a následným niekoľkoročným jazdením?

(vloženo 27.1.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Mr.Dawe
Mr.Dawe

28.1.21 18:36

Pokud neřešíš záruku, řekl bych, že se není čeho bát na tomto místě.

Reagovat
Georrge
Georrge

28.1.21 15:19

Ale prosimte, trochu krive taky pekne a pro bidon dobry :)

Reagovat
TJK
TJK

28.1.21 15:08

no ale to neudrzis presne aby to nebylo sisaty a zniceny… nedava to smysl… ta matice je mnohem lepsi

Reagovat
TJK
TJK

28.1.21 15:08

no ale to neudrzis presne aby to nebylo sisaty a zniceny… nedava to smysl… ta matice je mnohem lepsi

Reagovat
Georrge
Georrge

28.1.21 13:53

TJK: do tenkostenneho hliniku by to slo i vrtackou :) jen musi mit poradne otacky :)

Reagovat
TJK
TJK

28.1.21 13:08

Georrge: a jak cely ram do toho flowdrillu upnes a vytvaris? :) to nejde udelat v ruce, to musi byt fixovane na masine.

Reagovat
Georrge
Georrge

28.1.21 09:07

bimjeam: galvanicka koroze nehrozi kdyz je to hlinik na hlinik. Hrozila by s nerez nyty.

Reagovat
Georrge
Georrge

28.1.21 09:05

TJK: protoze proc to delat jednoduse kdyz to jde slozite :) ze zbytecne slozitych reseni nabidnu udelat diry termalnim vrtakem. Material se neodebira, prebytecny material je vtlacen dovnitr ve forme lemu okolo diry. Do diry a lemu se pak vyreze zavit.

Reagovat
bimjeam
bimjeam

28.1.21 09:02

TJK: tie alu matice netreba pri lisovaní ničím lepiť, mazať alebo tmeliť? (z dôvodu predĺženia životnosti, pevnosti spoju, ochrany pred galvanickou koróziou apod.)

Reagovat
TJK
TJK

28.1.21 08:26

proc by to nekdo delal kdyz nanytovani je standard proces co trva asi minutu

Reagovat
FoggyGoggy
FoggyGoggy

28.1.21 08:16

Nebo mě napadlo udělat na soustruhu vložky se závitem uvnitř a zapájet to tam : https://www.hotair.cz/…mm-10ks.html?…

Reagovat
nooski
nooski

28.1.21 07:56

Ná krámě jsme tak upravovali karbonový cx stroj. Jezdí roky vesele.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

28.1.21 05:58

Mr.Pavka: nerezu bych se bal, je hodne tvrdy a spatne se nim pracuje,v mekkem materialu ti muze ujet. Drzel bych se hliniku jak pise TJK.

Reagovat
Mr.Pavka

28.1.21 05:17

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
jecnak
jecnak

27.1.21 22:30

Jeden ram jsem uz takto vrtal a dodnes jezdi. Puvodni diry na nytovane zavity sezrala sul, tak jsem nove udelal o kus vedle.

Reagovat
TJK
TJK

27.1.21 21:20

no to uz bych smele vrtal

Reagovat
bimjeam
bimjeam

27.1.21 21:15

To mi je jasné, ťažko povedať, koľko rokov sú ochotní uznať pri reklamácii, každopádne bike bol kupovaný (orazený záručák) štyri roky dozadu

Reagovat
couffy
couffy

27.1.21 21:09

Doživotní záruka je plánová životnost rámu,např 5let,ne do konce tvého života.

Reagovat
bimjeam
bimjeam

27.1.21 20:52

Toto je foto z netu, robil to dva roky dozadu nejaký týpek z júesej a písal, že je to ok aj po dvoch rokoch a je s tým „ryli hepi“. Ja mám len identický rám a škaredé zéfal úchyty kolom dokola a vleze mi tam iba 400 ml fidlock. Uvažujem nad tým už dlhšie, ale ešte som nenabral odvahu sa v tom vrtať, zvlášť keď na rám od kony je doživotná záruka :)

Reagovat
couffy
couffy

27.1.21 20:47

Takže prvně vrtáš a potom se ptáš na názor,nebo jsi to takhle koupil? To bude dobrý, nanýtovat M5 matky a jezdit.

Reagovat
TJK
TJK

27.1.21 20:35

nevidim v tom problem, vetsinou v tomhle miste neni zadny napeti takze klidne navrtat, zacistit otrepy jemnym jehlovym pilnikem, strhnout lehce hranu a smele nanytovat, ale dej tam hlinik ne zelezo, specialne se 7000 slitinama to umi hodne rychle oxidovat

Reagovat

Další galerie z kategorie

worlusho 0
Baba-Ji 12
Tojny 24
Lišák 6
miroslavsmsm 3
bikermx 5