Už před koncem sezony 2020 jsem věděl, že na další rok to bude chtít něco víc zlýho misto Geniuse. Cesta k novýmu kolu byla ovšem trnitá.
Měl jsem pár kandidátů, spoustu z Vás mi doporučilo něco dalšího (za to moc díky).
Výběr přes to všechno vyhrál Scott Ransom, nicméně nakonec se ukázalo, že kolo v mý velikosti bude dostupný někdy možná v budoucnu.
Na chvíli jsem se s tím smířil, ale pořád mi to tak nějak vrtalo hlavou.
Po pár týdnech mě osvítila myšlenka, mrknul jsem na Norco, geo se mi líbila, kolo se mi líbilo, komponentově to bída nebyla.
Pár rychlejch telefonů s výsledkem – XL je poslední na skladě, takže buď jo, nebo ne, ale rychle.
Netrvalo dlouho, kolo objednáno, dorazilo za 2 dny v krabici, dnes, po 3 týdnech osazeno vším co jsem chtěl a kolo je připravený vyjet.
Takže, co se měnilo a jak to teď vypadá:
- Vodítko řetězu E13 bylo nahrazeno vodítkem a bashguardem od Shovel
(eighty8)
- Ráfky E13 LG1 vyměnený za DT Swiss EX511, dráty 2mm
- Brzdy SRAM CODE RSC byly vyměněny za Shimano, na který jsem
zvyklej. Nebylo to nutný, ale chtěný. Kotouče 200/180 SRAM
nahrazeny Shimanem, konkrétně SM-RT86 v rozměrěch 203/203.
- Rám polepen ochrannou fólií Dyedbro – Cats
- Sériový tlumič ponechán, ale upgradován na MegNeg
- Nové pedály DMR Vault Brendog
- Gripy ODI Rogue Gold
- Dissector vzadu nahradil Michelin Wild Enduro
- Řetěz GX nahradil XX1 a GXo ponecháno jako náhradní
- A pár zlatejch fičur, protože se mi ta kombinace prostě líbí
Kolo mám zatím tak nějak nastavený z obývaku, nebyla možnost se svézt více než 200m kolem baráku.
Poslední detail, kterej budu řešit, až si budu jistej – buď pohnu řídítkama nahoru, nebo ten komín uříznu.
Takžetak.
A nakonec:
@velký díky do Dookie za bleskový dodání kola a super přístup
@díky Richardovi za zapletení novejch kol ( a za to, že Norco je tak trochu jeho práce)
@díky za upgrade tlumiče do Boxxeru
@a největší díky Petrovi za složení a doladění kola a tak trochu za to, že toleruje moje píčo**ny, který si pořád vymejšlím.
- edit 22.2.: Wild Enduro po smrti, dozadu se nastehoval DHR II :)
(vloženo 19.2.21)
Značka | Norco |
Model | Sight C2 SRAM (29er) custom |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | XL |
Hmotnost | nevím a je mi to fuk. Ale drobeček to není. |
Rám | Carbon All-Mountain, 150mm, 29", Ride Aligned™ |
Vidlice | RockShox Lyrik Ultimate, Charger 2 RC2, 160mm, 44mm Offset |
Tlumič | RockShox Super Deluxe Select + RT, Debonair 2, 185x52.5mm Trunnion / MegNeg |
Hlavové složení | FSA #57 E Sealed Bearing |
Kliky | SRAM GX Eagle DUB, 32T, 170mm |
Středové složení | SRAM DUB PF92 |
Přesmykač | x |
Měnič | x |
Řazení | SRAM GX Eagle |
Převodník | SRAM GX Eagle DUB, 32T, 170mm |
Kazeta | SRAM Eagle XG 1275, 10-52T |
Řetěz | SRAM Eagle XX1 Gold |
Náboj přední | DT Swiss 370, 15x110mm Boost, 6 Bolt |
Náboj zadní | DT Swiss 370, 12x148mm Boost, XD, 6 Bolt |
Brzda přední | Shimano XT, SM-RT86 rotor, 203mm, 6 bolt |
Brzda zadní | Shimano XT, SM-RT86 rotor, 203mm, 6 bolt |
Brzdové páky | Shimano XT |
Ráfek přední | DT Swiss EX 511 |
Ráfek zadní | DT Swiss EX 511 |
Dráty | DT Swiss 2.0mm |
Pedály | DMR Vault / Brendog |
Řídítka | Deity Ridgeline 35, 800mm, 25mm rise |
Představec | CNC Alloy, 40mm Length. 35mm Clamp |
Sedlovka | TranzX YS105, 34.9mm, 200mm |
Sedlo | SDG Bel Air V3 |
Pláště | Front: Maxxis Assegai 29x2.5" , Rear: Maxxis DHR II 29x2.4" |
@Treeper: nevazil jsem to. Muj odhad je neco mezi 16–17. Ale aspon nemas pocit, ze se ti to v bordelu rozpadne :)
Pěkný pěkný. Za plnej.
Ty nedolepený polepy na zadní stavbe: snad to není finál. (Nejlíp je to vidět na foto 7.) Jinak se pod to po první projíždce nachytá bordel a půjdou do kopru…za mne řetěz nikl…zlato ne A jeslti zlato tak i ty polepy a ne jen na vidli.
V každým případě přejiu ať dobře slouží.
Ty nedolepený polepy na zadní stavbe: snad to není finál. (Nejlíp je to viděna foto 7.) Jinak se pod to po první projíždce nachytá bordel a půjdou do kopru…za mne řetěz nikl…zlato ne A jeslti zlato tak i ty polepy a ne jen na vidli.
V každým případě přejiu ať dobře slouží.
Zlatá fakt ne ale jinak hezký.
Kolo se mi nelíbí a některé věci nechápu. Přesto to bude určitě dobře jezdit – Nehvězdučkuju. :D :D :D
Něco podobného si určitě chtěl abych ti napsal … Můj názor na kolo znáš, myslím že se nám povedlo. Dej pak fotku po první testovací jízdě. Jsem zvědavý na dojmy.
Musím tě jen naučit fotit …
A nemáš zač … Ať už za sestavení a doladění kola, tak i za to že ti toleruju takové píč***ny :D
Za mě 5*
Peknej bike !
Jo, spodek hliník. U Optica je zadní stavba spodek i vrch hliník. Tam se vrch spojuje mustkem. U Sighta ne. Celkově nevím proč. Teoreticky kvůli levnější výrobě. Mají různě dlouhé zadní stavby podle velikosti kola. Museli by na to mít víc kopyt atd atd…
Jeniiik: Spodek zadní stavby je hliník? Z fotky to nejde poznat.
Pokud to tak je, jaký to má význam? Myslel jsem, že to je ta nejnáchylnější část k prasknutí.
Není to nic ve zlém, jen sonduju.
Ta folie je parádní třešnička na skvělým biku!
19.2.21 14:50
saintjv: stříbrnej řetěz není varianta a díky za tip na polep. Zvážím to. Spíš ale začnu jezdit s hezkým počasím zase jezdit a na tyhle detaily už nebude čas a chuť :))
saintjv: Díky.. a s tím polepem..to je slovo do pranice, nenapadlo mě to !